so troe!quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:49 schreef r8v2 het volgende:
Volgens ben jij ook van dat geslacht dus ik stel voor dat jij begint. Ow wacht, vrouwen weten zelf niet eens wat ze willen.
jij gaat iedere maand op vakantie. Nu zijn anderen eens aan de beurtquote:
Maar ik ga lekker tochquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij gaat iedere maand op vakantie. Nu zijn anderen eens aan de beurt
Nou probeer er meteen een chickie te scoren aubquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:29 schreef r8v2 het volgende:
Gelukkig donderdagnacht weer even naar Zweden.
Ja, die goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:34 schreef r8v2 het volgende:
Nee, dat iedereen ff dood mag vallen en ik nog steeds niet doorheb hoe het werkt met het vrouwelijk geslacht.
geen duitse lesbo aubquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou probeer er meteen een chickie te scoren aub
quote:
Dat zeg ik net, ik weet niet hoe dat moetquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou probeer er meteen een chickie te scoren aub
Dus die duitse lebo was geen chickie?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:03 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, ik weet niet hoe dat moet.
heeft hij zijn vinger in een duitse lesbo gestoken gehad??!! wheheheheheequote:Op woensdag 14 maart 2012 15:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus die duitse lebo was geen chickie?
rare fetisj heb jij
Heb ik nou echt voor niks jaren lang vingergrapjes zitten maken hier?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
heeft hij zijn vinger in een duitse lesbo gestoken gehad??!! whehehehehee
Die nam zelf het initiatiefquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus die duitse lebo was geen chickie?
rare fetisj heb jij
*niet meer bijkomtquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb ik nou echt voor niks jaren lang vingergrapjes zitten maken hier?
nee hoor maar wist niet dat het met een duitse lesbo te maken hadquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb ik nou echt voor niks jaren lang vingergrapjes zitten maken hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |