Wauw, leef je nog?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
dames en heren ik ben er weer eens...
yepquote:
is dat zo erg ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
dames en heren ik ben er weer eens...
ben lang weggeweestquote:
Verkansiequote:Op woensdag 20 juni 2012 18:34 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
yep![]()
tijd voor vakantie, nog 1,5 weken en dan vrij
quote:
Het is extreem veel relaxter.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]![]()
moet dat een bril tijdens het vliegen?
ik heb geen tijd om een bril te regelen, dat wordt dan zaterdag, en is het nog niet klaar voor dat we op vakantie gaan. ik doe ze dan wel uit tijdens het vliegenquote:
Schroefje fixen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:19 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik heb geen tijd om een bril te regelen, dat wordt dan zaterdag, en is het nog niet klaar voor dat we op vakantie gaan. ik doe ze dan wel uit tijdens het vliegen
sterkte is niet meer goed. ik kijk wel even wat ik doequote:
Beter dan niets denk? Aangezien je er nogal snel last van hebt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:22 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
sterkte is niet meer goed. ik kijk wel even wat ik doe
we zien het welquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter dan niets denk? Aangezien je er nogal snel last van hebt.
Niet zeuren dan he.quote:
Ik ben hier wat dat betreft op mijn plek in Zaandam.quote:
Ben net weer terug.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee ben er zaterdag pas weer
Dus je voelt je er wel thuisquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben hier wat dat betreft op mijn plek in Zaandam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |