Als admin doe ik nooit maar wel eerst tel aansluiten zodat hij door windows gevonden word en daarna kies opstarten...quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Kies werkt hier altijd wel. Je moet m als admin runnen en dan eerst je telefoon unlocken en dan vind hij m wel
Volgorde maakt niets uit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:35 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Als admin doe ik nooit maar wel eerst tel aansluiten zodat hij door windows gevonden word en daarna kies opstarten...
Klopt, KIES flipt um nou eenmaal eens in de zoveel tijd en dan moet ie vet lang bedenken wat het kan zijn en van alles en nog wat opnieuw installeren enzo echt irritant gewoon, maarjaquote:
Geen last van, werkt gewoon normaal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:46 schreef netolk het volgende:
[..]
Klopt, KIES flipt um nou eenmaal eens in de zoveel tijd en dan moet ie vet lang bedenken wat het kan zijn en van alles en nog wat opnieuw installeren enzo echt irritant gewoon, maarja
Backuppen doe ik er nooit mee. Ik zet alles op sd en die haal ik er dan uit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:50 schreef netolk het volgende:
vaag, maarja heb altijd gekut met dat prog netzoals het back-uppen dat voorbereiden duurt ook jaren...
Terwijl muziek ed. via Windows verkenner redelijk snel gaan
Das idd wel een goeie jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Backuppen doe ik er nooit mee. Ik zet alles op sd en die haal ik er dan uit.
Vaag, zo doe ik het ook altijd, nouja ondertussen werkte het weerquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik start eerst kies als admin. Als die geladen is unlock ik mijn telefoon (dat je gewoon op je homescreen staat) en dan sluit ik m aan. Altijd goed.
Ik heb het weleens geprobeerd hoor, gewoon om te kijken hoe dat gaat, maar vond het toch makkelijker via sd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:53 schreef netolk het volgende:
[..]
Das idd wel een goeie ja
KIES is nu vastgelopen op het back-uppen
Het is ook nog geen maart.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:02 schreef nils7 het volgende:
Humm nog geen ICS hoor zowel via OTA als KIES niet
Instellingen - Draadloos en netwerk - Tethering en draagbare hotspot - Instell. draagbare Wi-Fi hotspot.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:08 schreef Braddie het volgende:
Kan ik mijn s2 als router laten fungeren? heb hier een draadloze verbinding, maar geen stickje en geen kabel voor in de pc... maar wel een pcdus kan dit..
En als ik dat in het vorig topic vroeg: wie wat hoe waar...quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:34 schreef speknek het volgende:
Ja. Alleen een of andere Russische dude volkomen ongelieerd aan Samsung heeft gezegd dat Samsung vanaf 1 maart zou beginnen met het uitrollen voor de diverse platforms. Geen enkele andere bron, laat staan S. zelf heeft er wat over gezegd.
Woohooquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:46 schreef Adolecens het volgende:
Nou waar zijn al die brallers die vandaag hun update naar ICS zouden krijgen?
En dan al die vragen al, of ze hem via OTA krijgen, of de gegevens bewaard blijven..
Nergens nog informatie of bevestigde bronnen en al inhoudelijke vragen gaan stellen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |