Eens, want je wilt toch gewoon jezelf kunnen zijn ipv aan allerlei zogenaamde regeltjes denken tijdens een gesprek.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:24 schreef Mystikvm het volgende:
Trouwens, al die mannen die hier komen klagen dat het gesprek zus en zo verliep en dat ze écht niet snappen dat ze verwijderd zijnHaal gewoon je schouders op en ga naar de volgende.
Exact, je hoeft echt niet bij iedereen in de smaak te vallen. Soms kan je iemand 'superleuk'quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eens, want je wilt toch gewoon jezelf kunnen zijn ipv aan allerlei zogenaamde regeltjes denken tijdens een gesprek.
ja maar hoe stom ben je dan bezigquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:21 schreef Cinderella_Man het volgende:
lol
http://www.nu.nl/economie(...)rs-datingfraude.html
Gebeurd inderdaad schijnbaar veel. Was zelfs ooit eens (lang geleden toen ik uit verveling nog wel eens daarnaar keekquote:
Idd ja, ken dergelijke verhalen ook. kijk als je verliefd bent en je lief vraagt een eerste keer geld. Oke.. kan ik nog evt inkomen. Maar als dit door blijft gaan en je kent hem verder niet.. dan gaat er toch een lampje branden op den duur????quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:31 schreef dick_laurent het volgende:
Gebeurd inderdaad schijnbaar veel. Was zelfs ooit eens (lang geleden toen ik uit verveling nog wel eens daarnaar keek) bij oprah zo'n desparate housewife die dan ook duizenden dollars had overgemaakt naar haar online "lover" ....die uiteindelijk geen knappe welvarende blanke Amerikaan bleek te zijn, maar een boze zwarte neger uit Nigeria
Inderdaad!quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja, ken dergelijke verhalen ook. kijk als je verliefd bent en je lief vraagt een eerste keer geld. Oke.. kan ik nog evt inkomen. Maar als dit door blijft gaan en je kent hem verder niet.. dan gaat er toch een lampje branden op den duur????
Zeker als je vaak oprah kijkt en dergelijke verhalen wel eens gehoord hebt
dubbel inderdaad!quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:32 schreef Silenus het volgende:
Een vriend biechtte twee weken geleden op dat hij wel eens een fotocamera had opgestuurd naar Nigeria, nooit geld ontvangen natuurlijk.
Echt, hoe onnozel mensen soms kunnen zijn. Dat je bij het woord 'Nigeria' al niet eens twijfels krijgt zeg.
Dat is ook weer waar...quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
De mensen die hier op in gaan zijn over het algemeen geen hoogvliegers in de liefde. Ik vind het ook dom, maar ik snap wel dat er mensen zijn die hier intrappen. Van zwaktes kan je nu eenmaal makkelijk misbruik maken.
Maar als die zwakte je tonnen kost. dan ben je gewoon dom!quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
De mensen die hier op in gaan zijn over het algemeen geen hoogvliegers in de liefde. Ik vind het ook dom, maar ik snap wel dat er mensen zijn die hier intrappen. Van zwaktes kan je nu eenmaal makkelijk misbruik maken.
En daar heb je een correlatie te pakken...domheid en zwakte....quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als die zwakte je tonnen kost. dan ben je gewoon dom!
Ja, als je tonnen hier aan uitgeeft dan speel je wel in de Champions League van dom, dat klopt. Maar nog steeds is het een zwakte die uitgebuit wordt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als die zwakte je tonnen kost. dan ben je gewoon dom!
dit keer wou ze wel wat sjorassistentie verlenen, maar we zijn niet verder gegaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:33 schreef picardmike het volgende:
Nou, me 2e date in arnhem is ook goed verlopen. Je kan bijna geen dates meer noemen eigenlijk. Zijn eerst rond gaan wandelen in het park, waar ze me zoende onder de waterval. Toen naar het centrum gegaan en daarna weer een poging gedaan om een film te kijken wat eindige in 3 uur lang knuffelen, dit keer wou ze wel wat sjorassistentie verlenen, maar we zijn niet verder gegaan.
Ook kennis gemaakt met haar moeder, die ons vreemd aankeek bij het afscheid nemen. Maar later bleek dat ze niet kon zien wie er buiten stond.
He hij zit niet meer bij haar, dus hoeft het niet meer zo romantisch te zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
dit keer wou ze wel wat sjorassistentie verlenen, maar we zijn niet verder gegaan.
damn wat klinkt dat romantisch
oh, ik ken het achtergrondverhaal niet hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He hij zit niet meer bij haar, dus hoeft het niet meer zo romantisch te zijn
Als dat zo besproken is zal het wel goed komenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:03 schreef Zocalo het volgende:
Ik zit in hetzelfde schuitje als Cue zit/zat denk ik.
Het daten is erg serieus geworden, we hebben beide uitgesproken geen interesse te hebben in iemand anders, maar willen er (nog) geen naampje op plakken.
Nu was ik het daar wel mee eens, wat dat zou ook wel erg snel zijn voor mijn gevoel. Toch voelt het een beetje gek nu omdat we dus eigenlijk 'niks' hebben, maar we moeten maar gewoon genieten en zo doorgaan.. dan hoop ik dat het wel goed komt en wel ergens eindigt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |