Ik ga denk ik helemaal los met mijn vakantiegeld.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan niet wachten om straks nieuwe zomeroutfits te kopen
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:06 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb me ziek gemeld vanochtend
Dus ik ga ff lekker op de bank Draw something bijwerken en er komt straks iemand langs die boodschapjes voor me heeft meegenomen ghihi... Hey daar is nog geen gepaste smilie voor...want dezeof deze
vind ik nog wat overdreven
Ohja... dat is wel een goede jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Vond ik wel een goede toen ik in een vergelijkbare situatie zat.
Welluku dan????quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
neeeeeee niet de mannetjessmilie
Spannond Puckzz
Geen smilie, gewoon je date / pindaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Welluku dan????
Ja het klikt wel ja
Heel vreemd wel om ineens in bruine ogen te kijken met dito huid. Heel apartMaar wel leuk
Eat all the peanutsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:17 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan wel mooi geheimtaal gaan hanteren op FB.
Ik heb zin in kroepoek!
Pindakaas!! lekker!!
Hij is Indischquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:20 schreef Mss het volgende:
Ik snap nu pas de pinda allergie grap die laatst gemaakt werd.
Dit is Kroepoekje:quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:17 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan wel mooi geheimtaal gaan hanteren op FB.
Ik heb zin in kroepoek!
Pindakaas!! lekker!!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:33 schreef Lindytje het volgende:
Hollands zijn terecht!!!
Vanaf morgen op te halen bij de Jumbo tegen 20 ekkies bijbetaling...
Hollands zijn terecht!!!
Naja je hebt ze in ieder geval!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:33 schreef Lindytje het volgende:
Hollands zijn terecht!!!
Hollands zijn terecht!!!
Nee, dat zeg ik ook niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
20 euro valt wel mee toch? Niet tof maar ook geen ramp
Vast ook bij de douanequote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ik wil weten waaar die van mij zijn!
Ik vind 20€ ook wel meevallen gelukkig. Maar dat zegt natuurlijk nog niks over die van mijquote:
Zijn vast ook onderweg naar je huisquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind 20⬠ook wel meevallen gelukkig. Maar dat zegt natuurlijk nog niks over die van mij
Whut??quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
wie van jullie heeft bjoetieglans bedreigd?
Eindelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:33 schreef Lindytje het volgende:
Hollands zijn terecht!!!
watskeburt?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
wie van jullie heeft bjoetieglans bedreigd?
Weet je niet toevallig waar die paketten liggen? Toe. Ik nog bij de c1000 werkte stond ik soms als vervanging bij de counter. De paketten lagen gewoon in het embalagehok (kon iedereen eigenlijk gewoon bijquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:33 schreef Lindytje het volgende:
Hollands zijn terecht!!!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
omg omg omg mijn ring is klaar![]()
![]()
nu de urge onderdrukken om niet METEEN naar de juwelier te gassen
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Wow das wel slecht. Kan je gewoon pakketjes graaien?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Weet je niet toevallig waar die paketten liggen? Toe. Ik nog bij de c1000 werkte stond ik soms als vervanging bij de counter. De paketten lagen gewoon in het embalagehok (kon iedereen eigenlijk gewoon bij).
Dus eerst je pakket pikken en daarna heel onschuldig langsgaan met je briefje om het pakket op te halen en heel boos worden als ze het pakket niet kunnen vinden
Okequote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zeg ik dat jij dat zegt dan?
Het was een constatering
Ik heb geen idee...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lin wat heb je bij mij getekend?een pleister?
Wajjoooooquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Weet je niet toevallig waar die paketten liggen? Toe. Ik nog bij de c1000 werkte stond ik soms als vervanging bij de counter. De paketten lagen gewoon in het embalagehok (kon iedereen eigenlijk gewoon bij).
Dus eerst je pakket pikken en daarna heel onschuldig langsgaan met je briefje om het pakket op te halen en heel boos worden als ze het pakket niet kunnen vinden
Nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wow das wel slecht. Kan je gewoon pakketjes graaien?
Waaruit moet ik opmaken dat je een grapje maakt dan. Use the pi!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nieter hangen zo een slierten voor en het zou ook wel opvallen als iemand die geen werkkleding aan heeft dat hok in zou gaan.
Niet zo serieus nemen allemaal
Hoe gemeen denk je wel niet dat ik benquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waaruit moet ik opmaken dat je een grapje maakt dan. Use the pi!
Ik weet het woord nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee...
Zou best wel eens kunnen
Yaayquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:26 schreef Lindytje het volgende:
Wie unne eckten fokker, schrijf je dan je klacht op fok
Lekkerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:26 schreef Dwyn het volgende:
Lekker los, lekker op de boot, lekker kletsen. Ze vindt alles lekker.
Ik heb vanochtend ook een kiwi gegeten en nog niksquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net voor de vijfde keer gepoept. Kiwi's zijn baas
Zoals het hoort!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:26 schreef Lindytje het volgende:
Wie unne eckten fokker, schrijf je dan je klacht op fok
morgen twee kiwi's!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend ook een kiwi gegeten en nog niks
Hoelaat ga je ze halen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
giev diamonds *stuiter*
*voelt zich zes jaar oud*
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
giev diamonds *stuiter*
*voelt zich zes jaar oud*
Yaaay!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even laptop opstarten, foto's zijn al gemaaaakt
???quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:38 schreef Dwyn het volgende:
Ze denk dat er niemand meeluistert en praat over een client. :/
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:38 schreef Joysa het volgende:
BUBSEL
Ik moest vet hard lachen om je tekening.. *PETS*
Ik had geen idee wat het was, tot de PETS er stondquote:
Mijn paard faalde behoorlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had geen idee wat het was, tot de PETS er stond
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben te hyper om te verkleinen hoor![]()
![]()
![]()
Dus spoilerSpees wat zit er allemaal in?SPOILER: NAIL MAIL ZWEI!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Ik zal wel linkjes ervan makenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
in een spoiler laden ze ook, dus mijn mobiel internet is nu boos
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Revlon scandalous, sinful colors green ocean, sinful call you later, sinful rise and shine, wet n wild teal of fortunr (ik denk charla+catch me in your net dupe), spoiled lacquers: are mermaids real?, checkin' into rehab, ants in my pants en the parking meteor expired, claire's candy shop, wet n wild black creme en kaleidoscope
Lekker hoor, ik krijg volgende week ook claire's candy shopquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Revlon scandalous, sinful colors green ocean, sinful call you later, sinful rise and shine, wet n wild teal of fortunr (ik denk charla+catch me in your net dupe), spoiled lacquers: are mermaids real?, checkin' into rehab, ants in my pants en the parking meteor expired, claire's candy shop, wet n wild black creme en kaleidoscope
Kan nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Oh mijn bubs pakketje komt vandaag
Ze had hem gisteren al verstuurdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kan nietBubs heeft het veul te druk met tekenen
Joh, anders komt ie niet vandaag hequote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ze had hem gisteren al verstuurd
Misschien had de post vertraging zoals zo vaak hierquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Joh, anders komt ie niet vandaag he
Wegens 'omstandigheden' zijn we niet in staat om pakketjes op tijd te leveren.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kan nietBubs heeft het veul te druk met tekenen
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wegens 'omstandigheden' zijn we niet in staat om pakketjes op tijd te leveren.
Om u tegemoet te komen zullen wij bij iedere order een gratis nagellakrek voor revieuw aanbieden.
Mvg,
Sintersik
[..]
Om u tegemoet te komen zullen wij bij iedere order een gratis nagellakrek voor revieuw aanbieden.
Mvg,
Sintersik
spaceinvaderszquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:05 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Wat zijn jullie namen bij draw something trouwens?
Joysaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:05 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Wat zijn jullie namen bij draw something trouwens?
Airheadsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben te hyper om te verkleinen hoor![]()
![]()
![]()
Dus linkjes
De lak die als eerste ligt die groensig lijkt is awesome duo/multichrome![]()
http://www.spacelifethoughts.com/PICS/DSCF2585.JPG
CANDY
http://www.spacelifethoughts.com/PICS/DSCF2586.JPG
[..]
Mvg,
Sintersik
Hey bubs ik heb deze maand al meer dan 10.000 pageviews gehad, krijg ik nu een extragratis nagellakrek?quote:
Kijk eensquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg lekker het mooiste pakje vandaag![]()
Ik heb het bonnetje al anderhalve week in mijn tas zitten en ik wil er niet op kijken
Wat je wilquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Lin, moet ik invullen dat ik thuis woon, of op kamers?
Want over een paar weken zit ik wel op kamers en ik mag al bijna het contract gaan tekenen.
Grijs?? Ik heb zwart ingevuld in de instellingen, en zo kreeg ik ze ook te zienquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy ik heb nick ook je enquete in laten vullen.
Je vragen zijn amper te lezen trouwens met dat grijs
Ja de laatste pagina alleen echt vet irritant. De andere pagina's waren wel goedquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Grijs?? Ik heb zwart ingevuld in de instellingen, en zo kreeg ik ze ook te zien
Thanx!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja de laatste pagina alleen echt vet irritant. De andere pagina's waren wel goed
Is goedquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik doe wel thuis, want die vragen kan ik nog niet beantwoorden over Utrecht.
neuh, zonder die ring gaat het ook wel opquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bleiblei zeurde laatst toch eens dat zijn geld op was? Was dat door jouw ring?
oh, ik weet wel wat mijn ketting duurder wasquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bleiblei zeurde laatst toch eens dat zijn geld op was? Was dat door jouw ring?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:40 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, jottem!! Als het goed is valt er maandag weer 20cm verse sneeuw![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
'heuj die heeft een ander borsteltje, van deze moet je wel veel op doen of niet? Hee dat ziet er grappig uit.'![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
'heuj die heeft een ander borsteltje, van deze moet je wel veel op doen of niet? Hee dat ziet er grappig uit.'![]()
Hmmm I love some hearty food !!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:16 schreef Lindytje het volgende:
Peoples, je hebt een zoetekauw (sweet tooth in het EN) en iemand die meer van hartig houdt... iemand een idee voor een EN term daarvoor?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmmm I love some hearty food !!
Ik keur em goed
Even kieknquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:31 schreef Lindytje het volgende:
Joys, ik heb een mooien tekening voor je gemaakt
Ik zou zeggen iets met savoury, maar wat preciesquote:
Hmmm.... okéquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:32 schreef megamandy het volgende:
Denk niet dat er echt een term is om dat te benoemen maar dat je het echt in een zin moet verwerken
WTFquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik dacht WAAR BLIJVEN MIJN LAKJES
en toen zag ik dit
http://www.etsy.com/shop/NerdLacquer
15000 flesjes verkocht in 18 uur![]()
Ik klikte, en toen ik hoorde en zag 'pulling hair out of....' klikte ik heeeeeeeeeeeeeel snel op het kruisjequote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:39 schreef Joysa het volgende:
LinIk ging proberen een serieuze schets te maken, maar dat kan gewoon echt niet op telefoon
Als je het niet snapt geef maar een gil
Like I said, m'n lunch, wat doe je.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik klikte, en toen ik hoorde en zag 'pulling hair out of....' klikte ik heeeeeeeeeeeeeel snel op het kruisje
Die intro had ik al eens gezien![]()
![]()
![]()
Ja, echtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Like I said, m'n lunch, wat doe je.
Maar die andere ook, gips vreten. WHYquote:
Ja, doe maarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
ik durf het linkje dan maar f niet te klikken
Ja, echt... dafuq!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar die andere ook, gips vreten. WHY
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
EN NOG ANDERMANS HUIZEN OPVRETEN OOK.
Verstandig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
ik durf het linkje dan maar f niet te klikken
Ik lollerde!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja niet dan? Je eigen huis, vooruit. Maar je gaat toch niet het huis van je grootmoeder opvreten.
Die andere is ook gewoon serieus ranzig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:45 schreef megamandy het volgende:
Dalijk storten die huizen in, zogenaamd wegens betonrot
Maar ik durf niet te kijken
Het is een ontsteking ja?quote:
Vergeleken met het andere is dit een gewone infectie, einzquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:50 schreef Incantrix het volgende:
Jaaaaa, 'gewoon' een infectie, ik ben helemaal blij
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:50 schreef Incantrix het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:52 schreef Lindytje het volgende:
Ieuw.... Sien kotst even zo 'flats' op de bank![]()
ieeeeksquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:52 schreef Lindytje het volgende:
Ja, echt smerig...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:56 schreef Incantrix het volgende:
Gatver, lijkt één van onze katten wel.. Al zou op de bank nog niet eens heel naar zijn.. Hij heeft wel eens ergere dingen ondergekotst
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:50 schreef Incantrix het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:52 schreef Lindytje het volgende:
Dat. En erger.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij ons ligt zo een kokosmat bij de schuifdeur van de serre. En de hand loopt dat altijd kokhalzend richting die mat. Echt om te pesen volgens mij want het zou veel te makkelijk opruinen zijn natuurlijk als hij op de tegels zou kotsen.
Wat een opluchtingquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:50 schreef Incantrix het volgende:
Nou, datte inderdaad, whehequote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wat een opluchting
Je bent zeker nog nooit zo blij geweest met een ontsteking?
Altijd zo fijn, wij kregen hem van de week ook! Wat een genotquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:09 schreef Dwyn het volgende:
Oh yeah. Daar is dan die mooie paarse envelop van de gemeentelijke belastingen.
ohja shit die komt natuurlijk ook nog!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:09 schreef Dwyn het volgende:
Oh yeah. Daar is dan die mooie paarse envelop van de gemeentelijke belastingen.
Deze is knalpaars met koeienletters: GEMEENTELIJKE BELASTINGEN.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
paars? Bij ons is die gewoon anoniem wit
weer bijna 600 ekkies aftikken
Wel duidelijk. Zal wel vaak mis gaan dan daarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Deze is knalpaars met koeienletters: GEMEENTELIJKE BELASTINGEN.
Ach ja, als je naar ons geweldige centraal station kijkt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel duidelijk. Zal wel vaak mis gaan dan daar
Niet dat ik heb meegemaakt kreeg gewoon geld terugquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:21 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ach ja, als je naar ons geweldige centraal station kijkt.![]()
Weet iemand hier trouwens of de Hema moeilijk doet bij terugbrengen?
ligt er aan wat je wil terugbrengen en waaromquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:21 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ach ja, als je naar ons geweldige centraal station kijkt.![]()
Weet iemand hier trouwens of de Hema moeilijk doet bij terugbrengen?
Ik heb een panty en een rokje gekocht waarvan de ene te klein is en de andere te groot. Panty kan toch ook wel gewoon teruggebracht worden?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Niet dat ik heb meegemaakt kreeg gewoon geld terug
hm, dat weet ik niet hoor, lijkt me niet maar ben er niet zeker van.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb een panty en een rokje gekocht waarvan de ene te klein is en de andere te groot. Panty kan toch ook wel gewoon teruggebracht worden?
Niet doen, littekens!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl heeft zin om haar gezicht open te krabben
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl heeft zin om haar gezicht open te krabben
zit ie nog in de verpakking?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb een panty en een rokje gekocht waarvan de ene te klein is en de andere te groot. Panty kan toch ook wel gewoon teruggebracht worden?
Waarom moet die collega eerst weg dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
als mijn collega nou es weg gaat, dan kan ik naar de juwelier die om zes uur sluit
Nu wel weer, maar ik heb em wel gepast.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
zit ie nog in de verpakking?
omdat ie er eerder was dan ik en een beetje mijn teamlead isquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Waarom moet die collega eerst weg dan?
Mhmm je kan het altijd proberen toch als het er verder nog netjes uitzietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nu wel weer, maar ik heb em wel gepast.
Bij de H&M was dat geen probleemquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nu wel weer, maar ik heb em wel gepast.
aaa zo kun je hem niet een beetje pushen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ie er eerder was dan ik en een beetje mijn teamlead is
Kun je niet gewoon een paar uurtjes opnemen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ie er eerder was dan ik en een beetje mijn teamlead is
juwelierrrrrrr !!! Ring??? VANAVOND FOTOOOOOO !!!! Voor 19u want dan moet ik weg!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
als mijn collega nou es weg gaat, dan kan ik naar de juwelier die om half zes sluit
heb ik vorige week al twee keer gedaanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een paar uurtjes opnemen?
uiteraard! Wel in het trouwtopic zeker?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
juwelierrrrrrr !!! Ring??? VANAVOND FOTOOOOOO !!!! Voor 19u want dan moet ik weg!
Doe es; doe es; doe es![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb ik vorige week al twee keer gedaan
Oh, hij is aan het afsluiten![]()
Volgens mij mag bij de H&M alles.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij de H&M was dat geen probleem
Ow, juistjaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of lekker geniepig in DM. Zoekt de rest het maar uitquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard! Wel in het trouwtopic zeker?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Teeheequote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of lekker geniepig in DM. Zoekt de rest het maar uit
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of lekker geniepig in DM. Zoekt de rest het maar uit
Over Gollem gesproken, volgens mij is Smeagol in de Kerkstraat geopendquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:30 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zie je al helemaal staan bij de juwelier ala Gollem: MY PRECIOUSSSSSSSSSS
klopt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Over Gollem gesproken, volgens mij is Smeagol in de Kerkstraat geopend
Wat is dat?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
neequote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
een restaurant natuurlijk, dat snap je toch wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Bij postNL staat dat mijn pakketje tussen 2 en half 5 bezorgd zal worden en nou is ie er nog niet
whoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
een restaurant natuurlijk, dat snap je toch wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |