quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:08 schreef BrandX het volgende:
niet pas beginnen met smeren als het al gescheurd is, maar al gaan smeren wanneer alles nog goed lijkt. Typisch geval van voorkomen ipv genezen.
Dit. Ik smeer sinds kort iedere avond voor ik ga slapen een flinke laag labello op m'n lippen en een beetje eromheen. Sindsdien geen last meer van gescheurde mondhoeken en fijne zachte lippenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:08 schreef BrandX het volgende:
niet pas beginnen met smeren als het al gescheurd is, maar al gaan smeren wanneer alles nog goed lijkt. Typisch geval van voorkomen ipv genezen.
Je huisartsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:57 schreef Exentric90 het volgende:
Hallo,
Ik heb rond de wintertijd altijd las van gescheurde mondhoeken. Dit doet echt. Ontiegelijk pijn met gapen en eten.
Labello of vaseline smeren werkt niet. Weet iemand hier iets anders tegen?
Geloof me ik eet gevarieerd en gezond alles wat je daar opschrijft eet of drink ik bijna dagelijks zoniet dagelijks.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:42 schreef Lunaflame het volgende:
Gescheurde mondhoeken zijn symptomen van een vitamine B tekort.
Ik zou maar eens een tijdje een Vitamine B Complex gaan slikken, je krijgt waarschijnlijk veel te weinig binnen via je voeding.
Natuurlijke bronnen
Rijk aan vitaminen B2 zijn lever, ei, gist, vis, volkoren producten, melk, kiemen, bladgroenten en vlees.
Waar kan ik dat ergens vandaan toveren?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:36 schreef Dominussss het volgende:
Blistex, na een dag nergens meer last van
Nog beter spul: Dr. E.J. Swaab SOS Lip & Skin Repairquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:35 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Waar kan ik dat ergens vandaan toveren?kruidvat voldoende? Of echt bij de apotheek?
Waarom is deze beter dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:12 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nog beter spul: Dr. E.J. Swaab SOS Lip & Skin Repair
Te koop bij de DA drogist.
Ik spreek uit eigen ervaring met dit product. Wat Blistex bij mij niet deed, doet SOS Swaab wel. Geen last meer van droge lippen en kapotte mondhoekjes. Bovendien heb ik ook al lang niet meer zoveel de behoeftde om mijn lippen te blijven smeren. Met Blistex bleef ik aan de gang, meerdere malen op een dag. Nu hoef ik maar een of twee keer te smeren. Overigens is die van Swaab in feite een veredelde vaseline.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:15 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Waarom is deze beter dan?
Uberhaupt wat is het verschil met vaseline?
tja ik wil niet als een wijf constant naar een potje moeten blijven grijpen..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik spreek uit eigen ervaring met dit product. Wat Blistex bij mij niet deed, doet SOS Swaab wel. Geen last meer van droge lippen en kapotte mondhoekjes. Bovendien heb ik ook al lang niet meer zoveel de behoeftde om mijn lippen te blijven smeren. Met Blistex bleef ik aan de gang, meerdere malen op een dag. Nu hoef ik maar een of twee keer te smeren. Overigens is die van Swaab in feite een veredelde vaseline.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |