abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111823379
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:14 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Is er eigenlijk bekend wanneer hij voor het eerst dat begon te verzinnen ?
De commissie onderzoekt naar mijn weten niet verder terug dan 2007. Vind dat toch 'n aardig lange periode tussen publicatie en de ontdekking van fraude.
En hoe corrigeert men dit ? Krijgt de man 'n boete ?

[..]

Het corrigerend vermogen lijkt mij eerder 'n toevalstreffer of deze man moet poep praten:

[..]

Het corrigerend vermogen van de (wetenschappelijke) media... proest...

[..]

Mag ik vragen wat jouw directe ervaring in de wetenschap is, doe je zelf wetenschappelijk onderzoek en weet je wat er allemaal nodig is voor het publiceren van onderzoeksresultaten?
  maandag 21 mei 2012 @ 11:42:38 #277
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111824112
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:14 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Is er eigenlijk bekend wanneer hij voor het eerst dat begon te verzinnen ?
De commissie onderzoekt naar mijn weten niet verder terug dan 2007. Vind dat toch 'n aardig lange periode tussen publicatie en de ontdekking van fraude.
En hoe corrigeert men dit ? Krijgt de man 'n boete ?

[..]

Het corrigerend vermogen lijkt mij eerder 'n toevalstreffer of deze man moet poep praten:

[..]

Het corrigerend vermogen van de (wetenschappelijke) media... proest...

[..]

Voor zover ik weet al tijdens zijn phd. Je doet nu wel wat lacherig er over, maar bedenk ook dat zijn manier 1 van de lastigste was om te vinden. Over het geheel riep hij geen onzin. Gepubliceerde 'resultaten' en conclusies vielen binnen de verwachtingen, en een aantal zijn ook gewoon gerepliceerd (hoewel dat dan eigenlijk niet meer het juiste woord is). Ondanks dat alles is hij toch gepakt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 21 mei 2012 @ 12:46:13 #278
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_111826311

Een docu over het kankerbedrog!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_111831430
HPV vaccin verlaagd gevallen van kanker in Australie!

http://www.guardian.co.uk(...)ccine-success-lancet
  maandag 21 mei 2012 @ 14:51:26 #281
52357 Lambiekje
pi_111831460
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_111831747
quote:
Dan moet je beter lezen, het gaat over een andere ziekte (de naam ook: NON-POLIO acute flaccid paralysis...) met gelijkaardige symptomen. Over een causaal verband wordt vanzelfsprekend niet gerept, slechts vage suggesties.

En dan de bronvermelding: de eigen website. Hoezo wij van WC-eend.....
pi_111831832
Meningitis gereduceerd in Afrika door vaccinatie!

http://www.earthtimes.org(...)nst-meningitis/1004/
pi_111831937
Duizenden levens gered in het VK door vaccinaties!

http://www.meningitisuk.o(...)-vaccine-success.htm
pi_111832134
Vaccinaties redden elk jaar 3 miljoen levens!

http://www.ecbt.org/advocates/immunizationsuccess.cfm
  maandag 21 mei 2012 @ 15:47:32 #286
52357 Lambiekje
pi_111833707
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:07 schreef .SP. het volgende:
Vaccinaties redden elk jaar 3 miljoen levens!

http://www.ecbt.org/advocates/immunizationsuccess.cfm
" World Health Organization, UNICEF and the World Bank found that three million lives are saved worldwide each year through childhood immunizations "

Dat zijn 3 meest grove childmolestors. Die bron is flawed.
  maandag 21 mei 2012 @ 15:50:10 #287
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111833831
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

" World Health Organization, UNICEF and the World Bank found that three million lives are saved worldwide each year through childhood immunizations "

Zegt iemand die regelmatig met Naturalnews aan komt zetten...
Onikaan ni ov dovah
  maandag 21 mei 2012 @ 15:50:15 #288
52357 Lambiekje
pi_111833835
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:01 schreef .SP. het volgende:
Duizenden levens gered in het VK door vaccinaties!

http://www.meningitisuk.o(...)-vaccine-success.htm
http://www.healthy.net/He(...)_A_GUINEA_PIG/3073/1

Kortom er wordt helemaal niets gered.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 21-05-2012 15:56:18 ]
  maandag 21 mei 2012 @ 15:56:06 #289
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111834074
quote:
En nog een site met een flink belang bij het afkraken van reguliere medicatie ;)
Onikaan ni ov dovah
  maandag 21 mei 2012 @ 15:57:20 #290
52357 Lambiekje
pi_111834119
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En nog een site met een flink belang bij het afkraken van reguliere medicatie ;)
Dat is heel heel heel hard nodig dat dat gebeurt. De smerige misdadigers mogen wel eens ontmasktert worden.
pi_111834123
Dit is gewoon informatie oorlog heren. Zal Tuinhek terugslaan met een nóg stevigere bron? Ik ben heel benieuwd hoor, wat een spannend moment.

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoppa en zo is er weer een bron keihard uitgeschakeld.

Snel, combineer jouw bronnen en schakel hem voor eens en altijd uit!!
  Moderator maandag 21 mei 2012 @ 15:59:46 #292
249559 crew  Lavenderr
pi_111834220
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

http://www.healthy.net/He(...)_A_GUINEA_PIG/3073/1

Kortom er wordt helemaal niets gered.
Jezus Lambiekje toch :o
  maandag 21 mei 2012 @ 16:01:39 #293
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111834294
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is heel heel heel hard nodig dat dat gebeurt. De smerige misdadigers mogen wel eens ontmasktert worden.
Je snapt toch zelf hopelijk ook wel dat dat een flinke kleuring aan het bericht geeft? Je zeurt vaak over financiele belangen bij wetenschappelijk onderzoek. De dingen waar jij zelf mee aan komt zeggen kan je exact hetzelfde over zeggen.
Onikaan ni ov dovah
pi_111835486
Ik heb net een stuk geschreven ( in een tru topic over dieren en spiritualiteit) over mn hondje die ik heb moeten laten inslapen ( hij was nog maar 5 jaar oud) omdat hij een allergie ontwikkelde door de chemische troep die in t eten zat (ik wist toen nog niet wat ik nu wel weet)
http://www.lifetimepetfood.nl/Chemische.htm
Het gaat over BHT / BHA en ethoxyquine op de zakken voer staat het niet aangegeven er staat allen : door de EU toegstane hulpstoffen....
Het is dus verborgen dat er zulke troep in t voer zit.

Ik vermoed dus ook dat ze dit ook met mensen eten doen. Niet alles wat erin zit staat op de verpakking terwijl dit wel zou moeten, of ze vernoemen het onder een andere naam een naam die onschuldig lijkt wat zovaak met E621 gebeurt dan word het vermeld als gistextract.... En natrium monoglutamaat is erg slecht , het zit vaak in chips en doordat stofje krijg je meer trek en daarom eten mensen vaak de hele zak in 1x leeg. Wat dus kan lijden tot overgewicht.
En ook met medicatie er is een dikke rel geweest over seroquel er stond niet in de bijsluiter dat je er diabetis van kan krijgen... Veel word verborgen en gewoon verzwegen.
Dus denk ik dat ze het ook niet zo nauw nemen met vaccinaties.
pi_111837385
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:31 schreef mousy31 het volgende:
Ik heb net een stuk geschreven ( in een tru topic over dieren en spiritualiteit) over mn hondje die ik heb moeten laten inslapen ( hij was nog maar 5 jaar oud) omdat hij een allergie ontwikkelde door de chemische troep die in t eten zat (ik wist toen nog niet wat ik nu wel weet)
http://www.lifetimepetfood.nl/Chemische.htm
Het gaat over BHT / BHA en ethoxyquine op de zakken voer staat het niet aangegeven er staat allen : door de EU toegstane hulpstoffen....
Het is dus verborgen dat er zulke troep in t voer zit.

Ik vermoed dus ook dat ze dit ook met mensen eten doen. Niet alles wat erin zit staat op de verpakking terwijl dit wel zou moeten, of ze vernoemen het onder een andere naam een naam die onschuldig lijkt wat zovaak met E621 gebeurt dan word het vermeld als gistextract.... En natrium monoglutamaat is erg slecht , het zit vaak in chips en doordat stofje krijg je meer trek en daarom eten mensen vaak de hele zak in 1x leeg. Wat dus kan lijden tot overgewicht.
En ook met medicatie er is een dikke rel geweest over seroquel er stond niet in de bijsluiter dat je er diabetis van kan krijgen... Veel word verborgen en gewoon verzwegen.
Dus denk ik dat ze het ook niet zo nauw nemen met vaccinaties.
Belachelijke conclusies die je trekt, hier een mooie link om te laten zien wat velen hier fout doen: http://en.wikipedia.org/wiki/Association_fallacy
Wil 'm ook nog wel voor je vertalen als het moet.
pi_111837604
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoezo, kan je dat onderbouwen met gegevens?
pi_111838700
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:19 schreef .SP. het volgende:

[..]

Belachelijke conclusies die je trekt, hier een mooie link om te laten zien wat velen hier fout doen: http://en.wikipedia.org/wiki/Association_fallacy
Wil 'm ook nog wel voor je vertalen als het moet.
Kan jij belachelijk vinden maar wat ik schrijf over voedsel is wel waar en over hondenvoeding ook.
En verder zeg ik gewoon mn mening en beschrijf mijn gevoel wat ik over sommige zaken heb, wat jij er verder van denkt zal me een worst zijn.
pi_111839169
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:47 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Kan jij belachelijk vinden maar wat ik schrijf over voedsel is wel waar en over hondenvoeding ook.
En verder zeg ik gewoon mn mening en beschrijf mijn gevoel wat ik over sommige zaken heb, wat jij er verder van denkt zal me een worst zijn.
Zie je niet dat je redenatie verkeerd is; Omdat er in hondebrokken stofjes zitten die bij sommige honden problemen opleveren moeten de vaccins die aan mensen gegeven worden ook wel fout zijn.
Hoe kan je die link nu leggen? Die bestaat helemaal niet, je laat je leiden door onderbuikgevoels die nergens door onderbouwd worden.
pi_111839241
Voor jouw bestaat die link niet voor mij wel, ze knoeien overal mee, voedsel, medicijnen etc etc
Als je mn eerdere stukje goed had gelezen had je me begrepen. maar nee jij moet ff pikken als een kip omdat je de waarheid niet weten wil. Welterusten meneer de president.
pi_111839400
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:01 schreef mousy31 het volgende:
Voor jouw bestaat die link niet voor mij wel, ze knoeien overal mee, voedsel, medicijnen etc etc
Als je mn eerdere stukje goed had gelezen had je me begrepen. maar nee jij moet ff pikken als een kip omdat je de waarheid niet weten wil. Welterusten meneer de president.
Ach een andere extremist, niet openstaand voor rationeel denken.
Succes ermee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')