Zeg je hier nu mee dat je mij op Snooki vind lijken?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel, alleen hebben ze dat zelf niet door.
[..]
Iets minder fake, maar dan nog, ik vind bleek mooier.
Wat is dat nou manquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:10 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je moet spiegels inbouwen voor je zolderkamer, dan komen die zonnestralen zo naar binnen en dan hoef je ook niet weg voor de pc, win-win.
Kan me dat echt niet voorstellen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:10 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Pale chicksquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan me dat echt niet voorstellen.Ik ben sowieso nooit egaal bleek en als je blekig bent zie je al die verschillen in tinten veel beter en dat is echt lelijk imo.
Spook!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]Nee, gewoon nee.
Als ik zeg dat je op Snooki lijkt ga je dan nooit meer onder de zonnebank?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg je hier nu mee dat je mij op Snooki vind lijken?
Hehe, je hebt me eindelijk door.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou manIk dacht dat je juist van exotisch hield maar je bent blijkbaar van de blanke half-travestieten
Huh, hoezo niet egaal?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan me dat echt niet voorstellen.Ik ben sowieso nooit egaal bleek en als je blekig bent zie je al die verschillen in tinten veel beter en dat is echt lelijk imo.
Deze manquote:
Iemand maakte me daar ooit voor uit toen ik mijn haren zwart hard geverfd in de winter.quote:
Ik schrokquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als je er een bruine filter overheen gooit, dan ziet ze er niet beter uit, wat's met deze vrouw, volgens mij is haar make-up gewoon niet goed ofzo?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
haha do want picsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Iemand maakte me daar ooit voor uit toen ik mijn haren zwart hard geverfd in de winter.
over de datumquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je er een bruine filter overheen gooit, dan ziet ze er niet beter uit, wat's met deze vrouw, volgens mij is haar make-up gewoon niet goed ofzo?
Niks mis met haar huid en haar en ogen en stijl.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ze hebben overdreven veel poeder op haar gezicht gedaan. Hier ziet het er al een stuk beter uit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je er een bruine filter overheen gooit, dan ziet ze er niet beter uit, wat's met deze vrouw, volgens mij is haar make-up gewoon niet goed ofzo?
Gewoon omdat er altijd iets bruin van de zomer blijft zitten op bepaalde plekken. Mijn armen zijn gewoon het hele jaar bruin bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je op Snooki lijkt ga je dan nooit meer onder de zonnebank?
[..]
Hehe, je hebt me eindelijk door.
[..]
Huh, hoezo niet egaal?
[..]
Deze man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |