Okéquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:14 schreef Ethanolic het volgende:
De bizarheid.Hier maakte ik skill filmpjes op met CoD:UO.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:14 schreef Ethanolic het volgende:
Blijft een goed nummerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:14 schreef Ethanolic het volgende:
Bedant voor het compliment.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:11 schreef Ethanolic het volgende:
Grid wordt keihard gehosseld door twee van de spangste chicks van Fok!, wauw.
Goed ideequote:
Wolfenstein 3D en Wolfenstein ET zijn shooters.quote:
Haha ja dat is Quake3quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:37 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Wolfenstein 3D en Wolfenstein ET zijn shooters.
Joa, en gewoon de objectives van de originele 6 levels waren supervet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:40 schreef Gridlok het volgende:
ET was vetter omdat leveling systems :3
DUKE FUCKING NUKEMquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:43 schreef JackieBrown het volgende:
M'n vader speelde vroeger die allereerste Wolfenstein. Altijd naast 'm zitten terwijl hij speelde en dan mocht ik het herlaad knopje indrukken enzo![]()
En Duke Nukem en DoomGood ol' days.
's nachts nachtmerries van Doom maar de volgende dag zat ik er weer
Herkenbaar, alleen waren het m'n broers die aan het spelen warenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:43 schreef JackieBrown het volgende:
M'n vader speelde vroeger die allereerste Wolfenstein. Altijd naast 'm zitten terwijl hij speelde en dan mocht ik het herlaad knopje indrukken enzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
We hebben dezelfde papa.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:43 schreef JackieBrown het volgende:
Alleen blauw en rood gedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:47 schreef Arcadia het volgende:
Tss, iedereen hier was te stoer voor Pokémon
Ik geel juist. Bazenspel was datquote:
Nee, THC.quote:
Ik had vorig jaar een toernooi waar hij ook was, ging ie gewoon een uur optreden voor niks noppes nada, gewoon omdat ie het leuk vond om te doen.quote:
Tss, als je geen zilver/goud hebt gespeeld behoor je sowieso niet tot de kinderen met de beste jeugd.quote:
THCquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik geel juist. Bazenspel was dat
[..]
Nee, THC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaha oh dat nummer... no tyquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Nee, THC.
Leeft hij nog ja? hoor je ook nooit meer iets van.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een toernooi waar hij ook was, ging ie gewoon een uur optreden voor niks noppes nada, gewoon omdat ie het leuk vond om te doen.
Wat een baas die man.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Tss, als je geen zilver/goud hebt gespeeld behoor je sowieso niet tot de kinderen met de beste jeugd.
[..]
THC, Ey zina, waar kom jij vandaan, half antiliaans half marokkaans, ik zag je daar halfnaakt in je rokje staan en dacht van ewa, waar kom jij vandaan HABIBA, kijk me aan en zeg je naam.
Bitch mijn liefde brak toen ze verder dan 151 gingen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij is hij zo failliet als de pestquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Leeft hij nog ja? hoor je ook nooit meer iets van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onmogelijk, als je dit soort kwaliteit in je hebt:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zo failliet als de pest
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:56 schreef Vaseline_ het volgende:
I'm home bitches, wie komt [img]noiken[/img]?Is dat Surinaams voor kip tandoriSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja helaas wel dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Onmogelijk, als je dit soort kwaliteit in je hebt:
En van je pola, pola, pola, hey!
Heee is dat die douchebag uit de gouden kooiquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja helaas wel dus.
Z'n laatste werk
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:02 schreef Arcadia het volgende:
Was deze al gepost?
Wooops je bent me een schat, zag je tweeduizend keer en ben je niet zatquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heee is dat die douchebag uit de gouden kooiwat ontzettend slecht
quote:
Harde lijnenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wooops je bent me een schat, zag je tweeduizend keer en ben je niet zat
woops kom zitten op m'n schoot, met je billen bloot, billen zo groot lekkere stoot.
Echt he, mja kan je wel lkkr op sgure =$quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Die bubbling van vroeger is zo fout mijn god
Ik heb die plaat van Def Rhymz nog recent gehoord, shit is tijdloos.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Die bubbling van vroeger is zo fout mijn god
tering pikachu had altijd een kuthumeurquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Nee, THC.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:02 schreef Arcadia het volgende:
Was deze al gepost?
blijft een sterk partynummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |