Dat wordt stoeienquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
EN IK. Ik hoor bij hun teamteam shrimps yeah buddy
Deal, jij kookt he?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Bij onze date gaan wij sowieso garnalen eten.
In de garnalensausquote:
Dit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice, maar geen garnalen
Kip! altijd kip! kipkipkip
Ik sla deze post even op als .txt zodat ik ernaar kan verwijzen als iemand een negers + kip opmerking maakt.quote:
Nastyquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deal, jij kookt he?
[..]
In de garnalensaus
Ze kunnen wel een zonnebankje gebruikenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:51 schreef krioro het volgende:
Nog niemand gehaat op Christina en Alison in de OP? Valt mee.
Ik zou niet durven want kipquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik sla deze post even op als .txt zodat ik ernaar kan verwijzen als iemand een negers + kip opmerking maakt.
Christinaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:51 schreef krioro het volgende:
Garnalen
Aubrey
Christina is wel een mooie vrouwquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:51 schreef krioro het volgende:
Garnalen
Aubrey
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou niet durven want kipen negers
Overigens kwam ik net een gruwelijk lekkere neger in de sportschool tegenExpres harder rennen
Goede postquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou niet durven want kipen negers
Overigens kwam ik net een gruwelijk lekkere neger in de sportschool tegenExpres harder rennen
Fake tansquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze kunnen wel een zonnebankje gebruiken [ afbeelding ].
Niet iedereen die onder de zonnebank gaat ziet eruit als Snooki.quote:
Dus als ik na de zomer heel bruin ben van de zon is dat ook fake? want zonder zon was ik hartstikke bleek geweest.quote:
Knapt sma's op sinds de jaren '90quote:
Je moet spiegels inbouwen voor je zolderkamer, dan komen die zonnestralen zo naar binnen en dan hoef je ook niet weg voor de pc, win-win.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik moet ook weer zon zien, ik ben bleek voor mijn doen
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je moet spiegels inbouwen voor je zolderkamer, dan komen die zonnestralen zo naar binnen en dan hoef je ook niet weg voor de pc, win-win.
Daarvoor moet er wel zon zijn he!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je moet spiegels inbouwen voor je zolderkamer, dan komen die zonnestralen zo naar binnen en dan hoef je ook niet weg voor de pc, win-win.
Jawel, alleen hebben ze dat zelf niet door.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet iedereen die onder de zonnebank gaat ziet eruit als Snooki.
Iets minder fake, maar dan nog, ik vind bleek mooier.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus als ik na de zomer heel bruin ben van de zon is dat ook fake? want zonder zon was ik hartstikke bleek geweest.
wtfffff ik ben nie bels witte gé dah.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amaï, ge moet uzelf niet zo hoereren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |