quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:53 schreef computerprobleem het volgende:
Maar wat denken jullie? Gaan Israël en de VS slechts bombardementen uitvoeren, of Iran ook echt binnenvallen en een campagne voeren?
Je hebt zeker al popcorn en fris ingeslagen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:53 schreef computerprobleem het volgende:
Maar wat denken jullie? Gaan Israël en de VS slechts bombardementen uitvoeren, of Iran ook echt binnenvallen en een campagne voeren?
Eerlijk? Als de Indianen en/of Aboriginals in staat waren geweest om een stuk land te claimen en er een nieuwe staat te stichten - en te behouden? Dan had ik het nog niet geweten aan welke kant ik had gestaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 02:22 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je ook aan de kant van de indianen staat als ze hun oude land weer terug willen hebben of aan de kant van de Aboriginals als die hun land terug willen? Ik vind na meer dan 1600 jaar hoef je echt niet meer een stuk land te claimen.
Jammer dat het schuldgevoel over de holocaust zo groot was dat ze het die Joden maar even gaven zonder na te denken wat er van die Palestijnen moest komen.
De Palestijnse kwestie wordt door Iran enkel gebruikt; het is niet het kernpunt. Jij bent ronduit het meest lachwekkende en achterlijke user die er hier in dit topic rondloopt. Je kennis is om te huilen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 02:17 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dus het is gewoon een machtspelletje en ook al zouden er totaal geen Joden zijn dan was Palestina nog de lul?
En jij noemt mijn punt lachwekkend.
Jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:07 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je hebt zeker al popcorn en fris ingeslagen?
Áls ze al iets doen zal dat meer iets zijn zoals Operation Opera.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:53 schreef computerprobleem het volgende:
dit dusquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:54 schreef BorisDeLul het volgende:
Kunnen alle Israëlhaters en moslimbashers even ergens anders de roeptoeter gaan uithangen?![]()
Ik heb het wel gehad met die "discussie" over Israël en Palestina. Dan plaatst er iemand zijn standpunt, dan plaatst iemand anders zíjn standpunt, dan worden er weer linkjes, plaatjes en kaartjes gepost ter bevestiging van het eigen standpunt, dan worden er weer stokpaardjes, quotes en advertenties bijgesleept om het andere standpunt te versterken en inmiddels luistert er helemaal niemand naar elkaar omdat ze veel te bezig zijn met hun standpunt rond te schreeuwen.
Het lijkt verdomme wel een kleuterklas.
Klopt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:54 schreef BorisDeLul het volgende:
Kunnen alle Israëlhaters en moslimbashers even ergens anders de roeptoeter gaan uithangen?![]()
Ik heb het wel gehad met die "discussie" over Israël en Palestina. Dan plaatst er iemand zijn standpunt, dan plaatst iemand anders zíjn standpunt, dan worden er weer linkjes, plaatjes en kaartjes gepost ter bevestiging van het eigen standpunt, dan worden er weer stokpaardjes, quotes en advertenties bijgesleept om het andere standpunt te versterken en inmiddels luistert er helemaal niemand naar elkaar omdat ze veel te bezig zijn met hun standpunt rond te schreeuwen.
quote:WATCH: Former head of Israeli Mossad: Now is not the time to attack Iran
Meir Dagan in first American interview says Iran’s regime is rational, adding: that 'they are considering all the implications of their actions.'
Former head of the Mossad, Israel’s intelligence service, Meir Dagan, tells CBS that he does not believe now is the time to attack Iran’s nuclear program, in his first interview to an American media outlet.
Dagan tells 60 Minutes’ Lesley Stahl that the regime in Iran is a rational one. When asked whether Iranian President Mahmoud Ahmadinejad is rational, Dagan responded that he was.
[..]
Ze weten nog niet eens of ze bezig zijn met een kernwapen en jij gaat er al vanuit dat het alleen om de macht gaat? En dat het constant over de Palestijnen gaat als ik Ahmadinejad hoor praten is natuurlijk alleen maar een afleidingsmanuevre?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De Palestijnse kwestie wordt door Iran enkel gebruikt; het is niet het kernpunt. Jij bent ronduit het meest lachwekkende en achterlijke user die er hier in dit topic rondloopt. Je kennis is om te huilen.
Back ontopic weer. Dit topic gaat niet over de Palestijnen.
Wat een nonsens.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:14 schreef PKRChamp het volgende:
Israël en hun misdadige oprichting en verleden
Lol even janken tegen de hele wereld, dat je helemaal alleen staat, maar toch even wapens kopen bij een ander land.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:05 schreef Cobra4 het volgende:
Israël vraagt VS om wapens
TEL AVIV - Israël heeft de Verenigde Staten gevraagd om bommen en tankvliegtuigen. Het land wil de wapens gebruiken voor een eventuele aanval op nucleaire gebieden in Iran, zo meldt het persbureau Reuters.
Het Israëlische verzoek zou zijn ingediend in de periode dat premier Benjamin Netanyahu een bezoek bracht aan Washington, vorige week.
De anonieme Israëlische functionaris die dit bericht heeft bevestigd, laat bovendien weten dat het onrealistisch zou zijn als de VS niet zou helpen met een aanval op Iran.
Het verzoek is opmerkelijk, omdat premier Netanyahu met de Amerikaanse president Barack Obama af heeft gesproken dat er geen militaire actie wordt ondernomen. Wel willen de landen de diplomatieke druk op het nucleaire programma van de islamitische republiek blijven opvoeren.
Westerse landen vermoeden al langere tijd dat Iran in het geheim werkt aan kernwapens. Iran blijft volhouden dat haar nucleaire programma bedoeld is om energie op te wekken.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_VS_om_wapens__.html
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:14 schreef PKRChamp het volgende:
Israël en hun misdadige oprichting en verleden
quote:
wie heeft het over kopenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:28 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Lol even janken tegen de hele wereld, dat je helemaal alleen staat, maar toch even wapens kopen bij een ander land.
Leuke website:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:28 schreef Billy-jazz het volgende:
Over Netanyahu's AIPAC-speech en de Israëlische invloed in de VS:
[..]
http://www.jamalkanj.com/(...)site-Articles%29.php
Ik ook, als het met Israël te maken heeft, krijg je snel een discussie waarin toch overtuigd is van het gelijk (los van persoonlijke verbondenheid met één van de kampen overigens)...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:54 schreef BorisDeLul het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |