Slovenië blijft voor mij veruit het beste Balkannummer in deze halve finale.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:45 schreef ato het volgende:
Zoals ik al had verwacht alle Balkan nummers vissen in dezelfde vijver. Bosnie is aardig maar meer niet. Servie, Kroatie en Estland (ok geen Balkan land) blijven voor mij de beste ballads in semi 2 en Nederland gaat zeker opvallen en wijkt af...
Dat bedacht ik me inderdaad ook nog laatst, dat ze andere inzendingen die op die van hen lijken ook helemaal fantastisch gaan vinden omdat het op hun inzending lijkt. Echter denk ik toch - maar misschien ben ik dan heel naïef - dat veel stemmers ook in het Oostblok gewoon op hun smaak afgaan en voor mensen die van een liedje als You and Me houden is Joan de enige die ermee komt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:51 schreef Greys het volgende:
Voor de kijker gaat het wellicht opvallen, maar echt een voordeel van dat vissen in dezelfde vijver is het (denk ik) niet. Want die landen gaan elkaars inzending dus allemaal prachtig vinden, als het allemaal op elkaar lijkt, denk ik. Ze stemmen toch al op elkaar, laat staan als ze dezelfde soort inzending sturen...
Niet pessimistisch.. realistischquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:00 schreef ato het volgende:
Niet zo pessimistisch Greys, gaat juist een voordeel opleveren voor Nederland let maar op. Natuurlijk zit Servie en Bosnie in de finale, maar vraag mij af wat Slovenie en Kroatie gaat doen.. Intuïtie?
Je was 11 maart wel meer optmistisch..:-)quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet pessimistisch.. realistisch
En een beetje mezelf voor een teleurstelling voorbereiden, kan het alleen maar meevallen
Wat dat betreft heb ik gewoon geen verwachtingen meer. In 2008, in 2010 en in 2011 dacht ik gewoon dat Nederland door zou gaan. Nu koester ik geen verwachtingen meer, zodat ik niet meer teleurgesteld kan worden. Een heel vervelende manier als je het mij vraagt, maar het is een logisch gevolg van de resultaten de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:42 schreef ato het volgende:
[..]
Je was 11 maart wel meer optimistisch..:-)
Gek he, dat had ik dus niet meer afgelopen tijd. Ik vond de Nederlandse inzendingen maar slap. ik vond dat Glennis wel naar de finale had moeten gaan en dat Esther Hart hoger had moet eindigen, de rest vond ik ok tot niet veel aan. Oh ja Sieneke vond ik geweldig, maar had al bij voorbaat dat het niets werd..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik gewoon geen verwachtingen meer. In 2008, in 2010 en in 2011 dacht ik gewoon dat Nederland door zou gaan. Nu koester ik geen verwachtingen meer, zodat ik niet meer teleurgesteld kan worden. Een heel vervelende manier als je het mij vraagt, maar het is een logisch gevolg van de resultaten de afgelopen jaren.
Achteraf gezien had ik eigenlijk ook steeds wel kunnen bedenken dat het niks zou worden. De verwachtingen waren meer wat ik hoopte (vaderlanslievendheid en overschatting). Maar om nu gevrijwaard te blijven tegen dergelijke ideeën, heb ik de verwachtingen gewoon uitgeschakeld. Ik wil objectief kunnen kijken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:55 schreef ato het volgende:
[..]
Gek he, dat had ik dus niet meer afgelopen tijd. Ik vond de Nederlandse inzendingen maar slap. Ik vond dat Glennis wel naar de finale had moeten gaan en dat Esther Hart hoger had moet eindigen, de rest vond ik ok tot niet veel aan. Oh ja Sieneke vond ik geweldig, maar had al bij voorbaat dat het niets werd..
Jij dacht serieus dat Shalalie door zou gaan naar de finale?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik gewoon geen verwachtingen meer. In 2008, in 2010 en in 2011 dacht ik gewoon dat Nederland door zou gaan. Nu koester ik geen verwachtingen meer, zodat ik niet meer teleurgesteld kan worden. Een heel vervelende manier als je het mij vraagt, maar het is een logisch gevolg van de resultaten de afgelopen jaren.
Hm, ik weet niet of ik het dat jaar helemaal gevolgd heb, dus ik weet het niveau van de rest van de inzendingen niet, maar wat een gezapig nummer van Glennis.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik was in 2005 echt oprecht verbaasd dat Glennis er niet doorheen kwam... daarna was het vooral hopen tegen beter weten in... nu zou ik voor het eerst sinds 2005 weer echt boos zijn als we er niet doorheen komen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |