SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
Dat heb ik gedaan. Je komt hier om te discussiėren, als je wilt verrassen mag je in een taart gaan zitten.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:05 schreef Piebe het volgende:
Wie heeft die TT bewerkt?!
Wel eens gehoord van het verrassingselement?
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Je komt hier om te discussiėren, als je wilt verrassen mag je in een taart gaan zitten.
Geheel ontopic in een topic over Right Said Fred.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Je komt hier om te discussiėren, als je wilt verrassen mag je in een taart gaan zitten.
Laat maar komen, jeugdsentiment. Zelfs al is het vreselijk fout, dan is de kans nog steeds groot dat het beter zal klinken dan veel andere huidige mainstream.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:37 schreef Piebe het volgende:
Goed maar serieus.
Wat is jullie mening over deze "come-back" ?
Dat dus. Ze zijn nooit uit elkaar geweest. Met enige regelmaat zijn er nieuwe albums en singles verschenen, al haalden die hooguit in Duitsland de onderste regionen van de hitparade.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:17 schreef SiGNe het volgende:
Right Said Fred is nooit uit elkaar geweest, ze traden gewoon ook gewoon op.. ze hadden alleen al even een decennium geen hit of media-aandacht gehad.
Vorig jaar zaten ze nog bij Giel Beelen in de stu-stu-studio..
he wrote "come" huhhuhuhuhuquote:Op maandag 27 februari 2012 21:37 schreef Piebe het volgende:
Goed maar serieus.
Wat is jullie mening over deze "come-back" ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |