Mijn originele batterij van de Desire doet nog volop een dag + meer afhankelijk van het gebruik. Maar ik snap dat er mindere exemplaren tussen kunnen zitten. Ik ga er van uit dat mocht het na een jaar of wat echt achteruit gaan met de accu ik hem gewoon kan inleveren voor garantie.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:14 schreef lekzzz het volgende:
Op zich zou de levertijd wel moeten lukken, twee jaar geleden liep het met de Desire ook tot op de dag nauwkeurig. Er zijn voor mij twee miner goede punten, vaste accu en 4,7" Nu heb ik de Desire die toch een stuk kleiner is en net een nieuwe accu besteld, deze werd wat slecht. Hoop niet dat dit dan ook een punt kan zijn bij de HTC One X. Ach ik zie het allemaal wel, heb er tot nu toe wel oren naar
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef Iemand91 het volgende:
Dat is wel een heel karige OP hè voor zo'n mooie telefoon?
EDIT: dat is al wat beter.
Even wat werkende foto's/specs/tekst is toch niet zo moeilijk?
Maar wel handig een apart topic. De One telefoons staan al in de pricewatch van Tweakers; lager dan de adviesprijs.
Hopelijk komen de reviews/vergelijkingen snel, kijken wat Samsung met de SIII brengt (de S3 lijkt wel de 2e/nieuwe iPhone zoveel daar naar wordt gekeken), vergelijkingen met de Huawei Ascend Quad (XL) en wat zoiets gaat kosten eventueel i.c.m. abonnement.
Jammer van de batterij en behuizing. Maar hoe langer ik er naar kijk hoe mooier ik 'm vind worden trouwens...
Al ben ik dus bang dat het veel te veel gaat kosten. De dagen van mooie GSM's met normaal maandbedrag zijn voorbij![]()
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:04 schreef lekzzz het volgende:
[..]Dat zijn nog maar geruchten hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga pas eventueel kiezen als er de One X/S, Huawei Ascend Quad en de Samsung Galaxy S3 met elkaar vergeleken zijn.
Plus deze heeft een zuinigere processor.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:19 schreef cherrycoke het volgende:
de HTC sensation heeft 1600 mAh gaat ongeveer een dag mee met standaard batterij
deze 1800 mAh
Ik ben wel benieuwd hoe makkelijk dat logootje eraf te krijgen is zonder schadequote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:38 schreef bokkepoot het volgende:
Tsja ik vind het niet echt een toevoeging.. Maar dat ben ik
En voor dat niet-hoorbare verschil betaal je wel flink wat, ook omdat HTC 300 miljoen in de Beats heeft geinvesteerd...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:31 schreef lkb9000 het volgende:
Ik krijg ook een beetje een naar gevoel als ik ergens dat 'beats' op zie staan. Ik zou nooit beats oordopjes of koptelefoon kopen, maar als het in zo'n apparaat zit kan het niet echt iets slechts betekenen. Het zal sowieso even goed/beter zijn dan gemiddeld telefoon geluid.
Heb je het over het beats logootje? Ik heb hem ook zitten op de Sensation XE en is echt onderdeel van de coverquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe makkelijk dat logootje eraf te krijgen is zonder schade
Ik heb de Sensation XE en die heeft ook Beats. Maar wat een kutdopjes. Snap niet dat je daar 100+ euro voor betaald normaal gesproken. Overigs werkt de beats software alleen als je de dopjes erin hebt en werkt het alleen met de standaard music player.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:31 schreef lkb9000 het volgende:
Ik krijg ook een beetje een naar gevoel als ik ergens dat 'beats' op zie staan. Ik zou nooit beats oordopjes of koptelefoon kopen, maar als het in zo'n apparaat zit kan het niet echt iets slechts betekenen. Het zal sowieso even goed/beter zijn dan gemiddeld telefoon geluid.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:27 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
En voor dat niet-hoorbare verschil betaal je wel flink wat, ook omdat HTC 300 miljoen in de Beats heeft geinvesteerd...
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Heb je het over het beats logootje? Ik heb hem ook zitten op de Sensation XE en is echt onderdeel van de cover
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ik heb de Sensation XE en die heeft ook Beats. Maar wat een kutdopjes. Snap niet dat je daar 100+ euro voor betaald normaal gesproken. Overigs werkt de beats software alleen als je de dopjes erin hebt en werkt het alleen met de standaard music player.
NICE! Ziet er goed uit!quote:
Is ie misschien wat in prijs gezakt. Alleen maar mooier.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:39 schreef SunTzu het volgende:
Damn, ik wil 'm maar moet nog tot november of juli op zijn vroegst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |