XL = 4.3"quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:13 schreef skit het volgende:
uit m'n hoofd is die net zo groot als de htc sensation xl, je zou naar de winkel kunnen gaan en die vasthouden
voorspelbare reactie, waarom zou ik het dus uitzoekenquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:42 schreef Iemand91 het volgende:
Anders leest men eens in in de informatie die voorhanden is:
HTC Sensation XL: 132.5mm x 70.7mm x 9.9 mm
HTC One X: 134,36 x 69,9 x 8,9 mm
"De behuizing is van plastic, mede om een nfc-chip te kunnen plaatsen."
Allemaal op htc.nl of tweakers te vinden.
Klopt. Morgen is laatste dag actie..quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:42 schreef Iemand91 het volgende:
Anders leest men eens in in de informatie die voorhanden is:
HTC Sensation XL: 132.5mm x 70.7mm x 9.9 mm
HTC One X: 134,36 x 69,9 x 8,9 mm
"De behuizing is van plastic, mede om een nfc-chip te kunnen plaatsen."
Allemaal op htc.nl of tweakers te vinden.
Voor de mensen die die Vodafone deal willen hebben, maak haast. Ik heb gelezen dat er nu al zo'n 700+ orders geplaatst zijn, dus een aardig grote kans dat deze deal het einde van de week niet haalt.
EDIT: @ hieronder: zucht...
Los interessant idd. Maar voor een combi van toestel + abonnement natuurlijk waardeloos.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:24 schreef alwaysonhold het volgende:
Zag net dit op tweakers....wow!!!:
De tip van vannacht voor de mensen die de HTC One X heel goedkoop willen hebben.
Je selecteerd bij typhone.nl de htc one x met het Vodafone Bel sms pakket 65 1 jarig. De kosten op een rijtje voor de HTC One X:
Toestel is 212 euro
30 euro aanluiskosten.
Abo kosten zijn 10 maanden 15 euro, 2 maanden 7,50.
Kosten op een rijtje:
212 euro toestel.
30 aansluit
165 euro abokosten
407 euro in totaal voor de htc one x!!!!
quote:Dus als huidig Vodafone klant een prepaid kopen van Vodafone, je huidige abonnement per direct opzeggen (dan kan ik toch als mijn abonnement eind mei afloopt?), je nummer van je oude abonnement overzetten naar deze prepaid. Daar een maandje mee doen en bij GSMEasy je abonnement pas over een maand laten beginnen?
Dat gaat toch niet werken?
los is dit gewoon heel goedkoop..407 euro in totaal voor de htc one x. Wow!! Voor mensen die aan het kijken zijn voor losse htc one x is er geen goedkopere optie. Hij is los nu goedkoopst 575 euro. Gewoon 168 euro verschil!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Los interessant idd. Maar voor een combi van toestel + abonnement natuurlijk waardeloos.
Kan het volgende (denk het niet namelijk):
[..]
De XL heeft ook een 4,7" scherm. Voortaan dingen even checken voor je bijdehand gaat doen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:28 schreef andreas612 het volgende:
[..]
XL = 4.3"
one X = 4.7"
tenzij 't scherm dichter bij de rand zit lijkt het me sterk dat deze even groot zijn
Ik zag je naam staan en begon al te huilen. Geen opmerking over de iphone in dit topic?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De XL heeft ook een 4,7" scherm. Voortaan dingen even checken voor je bijdehand gaat doen.
Later besteld dan mij maar eerder dat abo-statusquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[ afbeelding ]
Nu al? Ik dacht pas als ik het onderteken.
Leuk, maar waaay overpriced. (¤90)quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:06 schreef FL_Freak het volgende:
HTC one X met de HDMI dongle in actie.
Ik hem hem bij gsm easy besteld met 1 jaar denk je dat ze die leveren ? voor die prijsquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Leuk, maar waaay overpriced. (¤90)
Overigens, als iemand nog voordelig de One X wil hebben en momenteel geen Vodafone heeft; GSMEasy heeft de deal niet meer (toestel is nu ¤370), alleen Typhone heeft nog de 1-jarige Vodafone deal.
Als je die nog wil, zou ik haast maken want ik gok dat die ook elk moment weg kan zijn.
Ja, maar die technologie is nou niet bepaald goedkoop om te produceren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Leuk, maar waaay overpriced. (¤90)
Overigens, als iemand nog voordelig de One X wil hebben en momenteel geen Vodafone heeft; GSMEasy heeft de deal niet meer (toestel is nu ¤370), alleen Typhone heeft nog de 1-jarige Vodafone deal.
Als je die nog wil, zou ik haast maken want ik gok dat die ook elk moment weg kan zijn.
Er er bij jou nog gewoon stond voor die deal (dus 1-jaar Vodafone met gratis toestel) dan krijg je die ook. Misschien niet supersnel (aangezien er waarschijnlijk wel 1000+, zo niet 1500+ mensen daar besteld hebben) maar je krijgt 'm wel. Have fun in ieder geval!quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef savas198520 het volgende:
[..]
Ik hem hem bij gsm easy besteld met 1 jaar denk je dat ze die leveren ? voor die prijs
Mwah, valt wel mee. Ik weet niet welke techniek ze gebruiken om het over te brengen (Wifi, of RF) maar dat valt wel mee. Voor $60 (als ik het zelf maak goedkoper) kan ik al SD over een afstand van een kilometer laten overbruggen, HD wordt wat moeilijker maar met een grote productie (zoals bij HTC) moet dat ook wel wat goedkoper kunnen dan ¤90 (reken maar niet op dat $80 bij ons ¤60 wordt, wordt gewoon direct van dollar naar euro's gedaan).quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja, maar die technologie is nou niet bepaald goedkoop om te produceren.
En ik ga tegen de tijd dat mijn pa een HD TV heeft gekocht ook zo'n dongle kopen en gebruiken. Modern combat 3 op een groot scherm spelen met de telefoon als controller![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:30 schreef savas198520 het volgende:
ik heb nog geen mail gehad dat mijn abbonement wordt aangesloten terwijl ik hem ook gisteren heb besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |