quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:45 schreef Iemand91 het volgende:
Heb even geduld ik post zometeen een bericht over GSMeasy, dus nog niet direct afzeggen daar.
Damn, mooi deal! Balen dat ik nu morgen mijn Sony Xperia S binnen krijg, die ik met hetzelfde abonnement besteld hebquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:55 schreef savas198520 het volgende:
bij gsm easy is die nu ook gratis met 1 jaar 21.25 eerste 4 maanden.
http://www.gsmeasy.nl/com(...)_1=&f_id=937&callme=
Dan neem je toch contact op met de klantenservice of loop je een KPN winkel binnen? Of je kijkt even op tweakers. Het is al meerdere keren bevestigd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
Nog even bij KPN gekeken, daar staat wel in de voorwaarden; "Actie geldt niet icm personal sim bel-sms, bel-sms-web-xl, en sim only"
Dus vraag me ten zeerste af of er wel naar XL is te switchen na 3 maanden
Ik de zwarte :pquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:53 schreef savas198520 het volgende:
heb hem net besteld bij gsm easy met 1 jaar gratis de white kleur.
Waar kan je hem zaterdag ophalen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:44 schreef dimmak het volgende:
De zwarte kan ik zaterdag al ophalen maar de witte duurt nog wat langer heb ik begrepen. Is nog niet vrijgegeven in NL. Maar ik wil wel graag de witte.
Meeste leveranciers krijgen hem morgen binnen. En laat ik nou net hele goede vriendjes met 1 zijn.quote:
Hoelang loopt je huidige contract nog bij Vodafone.?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:11 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zit enigszins te twijfels over GSMEasy. Ik als Vodafone abonnee wordt keihard genaaid met een toestelprijs van ¤378 i.p.v. gratis. Ik zou namelijk ook gewoon een nieuw contract met Vodafone kunnen afsluiten met nieuw nummer.
Maar dan moet ik wel al m'n contacten een sms o.i.d. sturen met nieuw nummer, en moet ik gaan bedenken waar ik dat nummer nog meer voor gebruik.
Want een aanbieding als dit komt er niet meer de komende tijd (GSMeasy heeft zelf meegedeeld dat de prijs volgende week zo'n ¤300 duurder word).
Of toch maar voor 31 maart die KPN-deal, in alle opzichten minder dan GSMeasy (minder - snel - internet, geen onbeperkt sms, en geen handige buitenland voorwaarden) en ook nog iets duurder, maar wel nummerbehoud...
Mijn abonnement bij Vodafone loopt tot eind mei. Dus deze GSMeasy deal gaat voor mij niet werken, tenzij ik dus een nieuw telefoonnummer neem...quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:14 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hoelang loopt je huidige contract nog bij Vodafone.?
Ik heb gewoon nummerbehoud gedaan en dan schijnt als je het 2 maanden voor je afloopdatum doet het gewoon goed gaat
GSMEasy deal is een nieuw Vodafone abonnement. Ik heb nu een Vodafone abonnement die eind mei afloopt. Dus zou ik van Vodafone naar Vodafone gaan en dat heet verlengen, en dan krijg je geen gratis toestel, je betaalt juist ¤378 voor het toestel.quote:
Ik sluit een nieuw abonnement af, ik kan wel leven met een nieuw nummer na 4 jaar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
GSMEasy deal is een nieuw Vodafone abonnement. Ik heb nu een Vodafone abonnement die eind mei afloopt. Dus zou ik van Vodafone naar Vodafone gaan en dat heet verlengen, en dan krijg je geen gratis toestel, je betaalt juist ¤378 voor het toestel.
Je wordt als klant echt gewaardeerd ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |