abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109592398
Een bestaande klant is niets waard. Ze hopen zeker dat mensen nummerbehoud en opzeggen te veel moeite vinden. Ik ben nu aan het overstappen van Hi (toestellease :X ) naar Vodafone en ben benieuwd of het met name nummerbehoud een beetje snel aan de praat is.
pi_109592487
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:35 schreef n0ir het volgende:

[..]

Bij gsmeasy kan je een hetzelfde abo voor de duur van 1 jaar afsluiten, je betaalt dan 4 maanden ¤21.50 en 8 maanden ¤42,40. Je betaalt dan ¤119,- voor de telefoon maar dat prijsverschil betaalt zich terug in het tweede jaar als je een goedkope sim-only erin stopt (of de telefoon verkoopt en een nieuwe haalt).
Oh dat is wel heel erg nice. Ka dat ook met nummerbehoud?
pi_109592662
Ja dat kan
succes ermee :P
pi_109592702
Zag het net staan inderdaad :D .

Nu zit ik nog met 1 ding. Normaalgesproken kun je 3 maanden voor afloop verlengen.

Mijn abo loopt 11 juni af 10 juni verlengen.
Bij de Vodafone winkel vertelden ze mij dat het twee maanden is wanneer je wisselt van provider, zoals ik. T-mobile > Vodafone.

Morgen maar even contact opnemen met die helpdesk hoe het bij gsmeasy zit, of het nou de 2 is omdat ik naar Vodafone ga, of dat het 3 maanden van tevoren kan.

Hoop 3, kan ik hem morgen direct bestellen en nog profiteren van die aanbieding.

Okay op de site kijken zou ook helpen. Vodafone: 2 maanden. FUUUUUUUUUU....
pi_109593666
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:43 schreef n0ir het volgende:
Een bestaande klant is niets waard. Ze hopen zeker dat mensen nummerbehoud en opzeggen te veel moeite vinden. Ik ben nu aan het overstappen van Hi (toestellease :X ) naar Vodafone en ben benieuwd of het met name nummerbehoud een beetje snel aan de praat is.
Terwijl ik 100% tevreden ben met Vodafone, en hun Web Smart abo past exact bij mijn wensen. Dit wordt de eerste keer dat ik niet wil overstappen, en dan krijg je dit. Het voelt alsof ik word weggejaagd :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:50 schreef Sapstengel het volgende:
Zag het net staan inderdaad :D .

Nu zit ik nog met 1 ding. Normaalgesproken kun je 3 maanden voor afloop verlengen.

Mijn abo loopt 11 juni af 10 juni verlengen.
Bij de Vodafone winkel vertelden ze mij dat het twee maanden is wanneer je wisselt van provider, zoals ik. T-mobile > Vodafone.

Morgen maar even contact opnemen met die helpdesk hoe het bij gsmeasy zit, of het nou de 2 is omdat ik naar Vodafone ga, of dat het 3 maanden van tevoren kan.

Hoop 3, kan ik hem morgen direct bestellen en nog profiteren van die aanbieding.

Okay op de site kijken zou ook helpen. Vodafone: 2 maanden. FUUUUUUUUUU....
Verlengen binnenin Vodafone kan gelukkig wel 4 maanden van tevoren.

Je kan altijd proberen gsmeasy te bellen, wie weet laten ze je nu gebruik maken van de aanbieding en voeren ze over een maandje de verlenging in (ik ga er niet van uit :P )

Maar het is dacht ik ook mogelijk je abonnement af te kopen, dan betaal je nu de laatste maanden die je nog te gaan hebt. Hoe dat precies zit, en of het mogelijk is incl. nummerbehoud zou ik niet weten, maar het is wellicht een belletje naar Hi waard :)
pi_109593774
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
Sowieso mis ik nog steeds de hele clou van "Na 1 jaar verkopen of sim-only, voor ¤15 heb je 150 min/sms en 1GB data (misschien ook wel meer, ligt er net aan wat je over een jaar kunt vinden)"

Dat is toch een ander abo neem ik aan? Dus als je ná die 1 jaar iets anders afsluit hoef/kan je dat toch niet nu al in de berekening van dit abo meenemen? Of is zijn plan om binnen het bestaande abo (van 2 jaar) na 12 maanden over te schakelen naar sim only en zo de 2 jaar termijn vol te maken in 3 stukjes (3mnd actietarief/9mnd normaal/12mnd sim only). En kan je vanuit een bestaand abo waar je telefoon bij hebt gekocht/gekregen schakelen naar sim only?
Oke, misschien wat onduidelijk idd, maar ik zit al een paar dagen helemaal te rekenen enzo, en als jij dan als 'buitenstaander' daar in valt, dan valt het inderdaad een beetje rauw op je dak.

Maar goed, ik bedoel met die KPN-actie dat je inderdaad 1 jaar bij KPN zit, de eerste 3 maanden de hoogste Web abonnement neemt (omdat alles Web abonnementen de eerste 3 maanden maar ¤25 kosten) en daarna stap je over op een goedkoper WebXL abonnement voor de resterende 9 maanden voor ¤35.

Ik heb altijd 2 jaar gedaan met een telefoon/abonnement en daar ga ik meestal van uit met berekenen.
Wat ik daar bedoelde was dat je dus na 1 jaar KPN je telefoon kunt verkopen en je dus volgend jaar weer wat nieuws uit kunt kiezen. Doordat je geld krijgt voor je telefoon kun je dat geld weer van je totaalprijs (abonnement + toestelprijs + aansluitkosten etc.) aftrekken waardoor je gemiddelde maankosten nog lager worden.
Wat je óók kunt doen is volgend jaar een goedkoop sim-only uitzoeken, voor ¤15 kun je tegenwoordig wel 150 min/sms en 1GB data krijgen.

Lang verhaal maar misschien iets duidelijker? :+

Ik baal overigens nu wel dat ik nu bij Vodafone zit, die aanbieding van BELeasy is zó :9~
Plus m'n abonnement loopt pas eind mei af }:| ...
pi_109593784
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 00:22 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Verlengen binnenin Vodafone kan gelukkig wel 4 maanden van tevoren.

Je kan altijd proberen gsmeasy te bellen, wie weet laten ze je nu gebruik maken van de aanbieding en voeren ze over een maandje de verlenging in (ik ga er niet van uit :P )

Maar het is dacht ik ook mogelijk je abonnement af te kopen, dan betaal je nu de laatste maanden die je nog te gaan hebt. Hoe dat precies zit, en of het mogelijk is incl. nummerbehoud zou ik niet weten, maar het is wellicht een belletje naar Hi waard :)
Zit nu bij Vodafone. Aan de ene kant kan het wel, maar mijn looptijd is nu nog 2 1/2 maand, dus dan moet ik idd ongeveer 100 euro neerleggen + 119 voor de telefoon.

Ik zal morgen ff bellen naar gsmeasy en anders neem ik maar gewoon 2-jarig wanneer ik sowieso naar vodafone kan (10 april).
pi_109593828
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 00:26 schreef Sapstengel het volgende:
Zit nu bij Vodafone. Aan de ene kant kan het wel, maar mijn looptijd is nu nog 2 1/2 maand, ik ga er vanuit dat ik die dan in één keer moet voldoen, dus ongeveer 100 euro neerleggen + 119 voor de telefoon.

Ik zal morgen ff bellen naar gsmeasy en anders neem ik maar gewoon 2-jarig wanneer ik sowieso naar vodafone kan (10 april).
Je bedoelt of GSMeasy een aanbieding heeft voor verlengen i.c.m. Vodafone?
Nee, dat hebben ze niet. Heb ik al gevraagd via de chat van hun. Je betaalt daar zo'n ¤170+ extra voor je toestel dan nieuwe abonnee's betalen.
pi_109594072
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:31 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Zit nu bij T-Mobile tot 10 april en wil daarna overstappen naar Vodafone met nummerbehoud.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 00:26 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Zit nu bij Vodafone.
:? :?
pi_109594566
Pff kak, haal alles door de war. Laat en moe :') .

Maarja ik zit nu dus bij T-Mobile, wil naar Vodafone.

Einddatum contract T-Mobile: 11 juni.
Eerste mogelijkheid overstappen naar Vodafone: 10 april.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 00:28 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Je bedoelt of GSMeasy een aanbieding heeft voor verlengen i.c.m. Vodafone?
Nee, dat hebben ze niet. Heb ik al gevraagd via de chat van hun. Je betaalt daar zo'n ¤170+ extra voor je toestel dan nieuwe abonnee's betalen.
Nee wilde bellen om wat jij zei, kijken of ik nu al de aanbieding kan gebruiken en ze over anderhalve week die verlenging invoeren. Al ga ik uit van niet, maar het is een gokje waard.
pi_109597034
Whopwhopwhop! Heb 'm ook besteld. :)
Is er al een officiële datum van verkoop? Meen 28 maart tegen te zijn gekomen.
pi_109597498
Zondagavond is launchparty, dus ligt niet voor 2 april in de winkel
pi_109600510
Kreeg net ook mail, dat levering pas vanaf maandag zal zijn.
pi_109602114
Ben net even bij de Vodafone winkel geweest.

Ze verwachten de One X rond 10 april, omdat hun fiscale periode 1 april eindigt loopt het vertraging op.

Ze konden me geen exacte prijs geven, hun tijdelijke prijs (WebSmart100 2jr) was 45eu, maar als de prijs verandert zou de bestelling worden geannuleerd...

De phonehouse wou er 250eu voor :')

Al met al; ik wou hem vandaag bestellen maar dit vind ik allemaal niet echt normaal zaken doen. Ze mogen al blij zijn dat ik me laat naaien door niet over te stappen naar een andere provider, en dan kan ik niet eens voor een vaste prijs pre-orderen. Daarnaast wil ik niet de dupe zijn van hun administratieve rariteiten :{w
pi_109602235
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:02 schreef lkb9000 het volgende:

De phonehouse wou er 250eu voor :')

Altijd daar :') . 2 jaar geleden mijn HD2 voor 0,- bij telefoonkopen.nl gehaald. Phonehouse vroeg 170,- met hetzelfde abonnement.
pi_109602882
is nu bij gsm easy perorder met 1 jarig abbonement voor 49 euro te krijgen
pi_109602928
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:26 schreef savas198520 het volgende:
is nu bij gsm easy perorder met 1 jarig abbonement voor 49 euro te krijgen
Niet bij verlengen, dan ben je 300nogwat kwijt }:|
pi_109602970
Een tip voor mensen die de One X willen i.c.m. Vodafone, maar niet al Vodafone klant zijn:

Typhone geeft het toestel gratis weg bij Vodafone Bel-SMS-Web Smart 100 1-jaar abonnement (100 min, onbeperkt sms en 1GB snel internet). Bij hogere abonnementen natuurlijk ook gratis toestel.
Voordeliger dan bij GSMEasy en goedkoper dan die KPN constructie (en ook betere voorwaarden dan KPN)

Als huidig Vodafone klant wordt je hard genaaid; toestelprijs is voor ons ¤337. }:| :N 8)7
pi_109603005
ja bij een nieuwe abbonemet van vodafone dat wel helaas maar ik heb t mobile .
ik zit te twijfelen tussen de S2 van samsung en deze telefoon wat is beter denken jullie
pi_109603157
bedankt iemand91 voor de tip ik wou hem al bijna bestellen bij gsmeasy.
weet je of dat s2 of deze beter is
  woensdag 28 maart 2012 @ 12:38:02 #146
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_109603180
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:30 schreef Iemand91 het volgende:
Een tip voor mensen die de One X willen i.c.m. Vodafone, maar niet al Vodafone klant zijn:

Typhone geeft het toestel gratis weg bij Vodafone Bel-SMS-Web Smart 100 1-jaar abonnement (100 min, onbeperkt sms en 1GB snel internet). Bij hogere abonnementen natuurlijk ook gratis toestel.
Voordeliger dan bij GSMEasy en goedkoper dan die KPN constructie (en ook betere voorwaarden dan KPN)

Als huidig Vodafone klant wordt je hard genaaid; toestelprijs is voor ons ¤337. }:| :N 8)7
Je kunt dan toch gewoon je abonnement opzeggen en een nieuw abonnement afsluiten met nummerbehoud?
pi_109603183
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:31 schreef savas198520 het volgende:
ja bij een nieuwe abbonemet van vodafone dat wel helaas maar ik heb t mobile .
Dan stap je over naar Vodafone, wat is het probleem dan?
quote:
ik zit te twijfelen tussen de S2 van samsung en deze telefoon wat is beter denken jullie
One X, no doubt.
pi_109604441
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:30 schreef Iemand91 het volgende:

Wat is deze :o
gsmeasy bestelling maar weer annuleren. :P

¤455 totaalprijs... Goedkoper dan het toestel los kopen. Hoe kan dit?
  woensdag 28 maart 2012 @ 13:21:21 #149
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_109604476
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:37 schreef savas198520 het volgende:
bedankt iemand91 voor de tip ik wou hem al bijna bestellen bij gsmeasy.
weet je of dat s2 of deze beter is
De One X is veel beter dan de S2. De S2 is al een jaar oud en hoort dus eigenlijk ook niet vergeleken te worden met de huidige en komende toppers. Je zou de One X beter kunnen vergelijken met de komende Galaxy S3, die hoogstwaarschijnlijk wel een directe concurrent gaat worden.
pi_109604670
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')