Wat kijk jij dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
1.6 mln mensen kijken die meuk met kinderlijke verhaallijnen en acteerwerk dat bij de meeste groep 8 musicals overtroffen wordt?
Jeetje, wil echt niet meer in dit land wonen
Volg op dit moment slechts 1 serie, The Walking Deadquote:
Zou ik ook graag willen volgen maar ik ben te domquote:Op maandag 27 februari 2012 17:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volg op dit moment slechts 1 serie, The Walking Dead
Het acteerwerk is tegenwoordig wel stukken beter dan 20 jaar geleden.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
1.6 mln mensen kijken die meuk met kinderlijke verhaallijnen en acteerwerk dat bij de meeste groep 8 musicals overtroffen wordt?
Jeetje, wil echt niet meer in dit land wonen
Van die namen heb ik nog nooit gehoordquote:Op maandag 27 februari 2012 17:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het acteerwerk is tegenwoordig wel stukken beter dan 20 jaar geleden.
Deels door de komst van al bekende acteurs (Joep Sertons, Marjolein Keuning, Cynthia Abma).
En je hoeft er eigenlijk niet bij na te denken, wat soms ook fijn is. Tv aan en kijken maar.
De kleine dingetjes gewoon genieten man is toch leuk TV alles of moet het echt cynisch en flauw zijn met naakte pistolen en zo?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Van die namen heb ik nog nooit gehoordMaar goed, zullen wel bekend zijn.
Maar dat je je niet ergert aan dat kinderlijke acteerwerk, pijnlijk zichtbaar ingestudeerde handelingen, cheesy oneliners en gespreksvoer.... Echt wonderbaarlijk.
Je hoeft er eigenlijk niet bij na te denken, maar tegelijkertijd zitten alle domme dozen wel op het puntje van hun stoelen en schreeuwen ze moord en brand bij sommige scenes; daarnaast is het meteen ook trending topic bij twitter (quote:Op maandag 27 februari 2012 17:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het acteerwerk is tegenwoordig wel stukken beter dan 20 jaar geleden.
Deels door de komst van al bekende acteurs (Joep Sertons, Marjolein Keuning, Cynthia Abma).
En je hoeft er eigenlijk niet bij na te denken, wat soms ook fijn is. Tv aan en kijken maar.
Als je de GTST van gisteren had gezien piepte je wel anders hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hoeft er eigenlijk niet bij na te denken, maar tegelijkertijd zitten alle domme dozen wel op het puntje van hun stoelen en schreeuwen ze moord en brand bij sommige scenes; daarnaast is het meteen ook trending topic bij twitter () en is het de dag erna gesprek van de dag
Ja, zo kun je dat zien. Ik vind het juist wonderbaarlijk hoe gauw mensen zich kunnen ergeren aan zoiets dergelijks als GTST. Het gaat om simpel entertainment waardoor je even nergens mee bezig hoeft te zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar dat je je niet ergert aan dat kinderlijke acteerwerk, pijnlijk zichtbaar ingestudeerde handelingen, cheesy oneliners en gespreksvoer.... Echt wonderbaarlijk.
dit. mijn twitter krijgt tussen 20:00 en 20:30 echt aidsquote:Op maandag 27 februari 2012 18:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hoeft er eigenlijk niet bij na te denken, maar tegelijkertijd zitten alle domme dozen wel op het puntje van hun stoelen en schreeuwen ze moord en brand bij sommige scenes; daarnaast is het meteen ook trending topic bij twitter () en is het de dag erna gesprek van de dag
Gister was het zondag!! Jij leugenaar! Je kijkt niet echt GTST!quote:Op maandag 27 februari 2012 18:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als je de GTST van gisteren had gezien piepte je wel anders hoor.
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als je de GTST van gisteren had gezien piepte je wel anders hoor.
Oepsquote:Op maandag 27 februari 2012 18:04 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Gister was het zondag!! Jij leugenaar! Je kijkt niet echt GTST!
Westenwind, Medisch Centrum West, Het Gevoel Van ..., Spijkerhoek, Vrouwenvleugel.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vanavond om 8 uur! Herkansing voor jou.quote:
Ik heb mijn wekker gezet.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Vanavond om 8 uur! Herkansing voor jou.
Godverquote:Op maandag 27 februari 2012 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed opletten want er komt een test achteraan om te zien of je wel echt gekeken hebt!
Gezellig doen joh, chips erbij. En je kan geilen op types als Lorena.. Komt goedquote:
De acteur is ook al een paar jaar dood: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wik_Jongsmaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |