Als je het langer hebt is wax prima of gewoon beetje opgeschoren zijkanten en bovenop wat langer.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:08 schreef Luxuria het volgende:
Nou komop met dat kapsel! Is toch niet zo moeilijk, je hebt genoeg goede tips gekregen
Morgen meteen naar de kapper.
Ik zou er nog een stukje vanaf doen zodat je toch nog wat lengte hebt. En dan lekker warrig door elkaar. Niet zo netjes op je hoofd geplakt!
Lang haar is geen aanrader, ik had het en na een tijdje word je er gestoord van. Dat laatste is simpel en ziet er naar mijn mening gewoon verzorgd uit.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je het langer hebt is wax prima of gewoon beetje opgeschoren zijkanten en bovenop wat langer.
Lang haar is inderdaad erg lelijk, op een gegeven moment kun je er niks mee en wordt je er idd echt compleet gek van. Heb nu zelf opgeschoren zijkanten en bovenop wat langer en ziet er verzorgd uit + dat je het binnen mum van tijd goed hebt.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:01 schreef Moffol het volgende:
[..]
Lang haar is geen aanrader, ik had het en na een tijdje word je er gestoord van. Dat laatste is simpel en ziet er naar mijn mening gewoon verzorgd uit.
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:34 schreef MineraalWater het volgende:
Haar kan wel veel uitmaken, Het kan je er ouder uit laten zien of juist niet.
Het kan je ook meer zelfvertrouwen geven.
Ga anders eens langs het Mooie haren topic #23
Hier een voorbeeld van hoe mijn kapsel eerst was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En erna:Nou, wat een vooruitgang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
ik heb de ballen niet echtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:18 schreef Chai het volgende:
Ik denk geen troll, maar hij is gewoon niet zo daadkrachtig.
Jawel. 1 kg Zweedse ballen in je maag.quote:
truequote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:23 schreef Michielos het volgende:
Makeover? Beste wat je ooit kunt doen. Man.. wat heb je te verliezen?
quote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
true
ik heb kapper geboekt voor over 2 weken
Dat was zeker reuze spannend, het maken van die afspraak.quote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
true
ik heb kapper geboekt voor over 2 weken
ben 2 weken op vakantie dus dat gaat niet eehquote:Op zondag 1 april 2012 13:19 schreef MAHL het volgende:
Twee weken?Jongen, doe het gewoon morgen. Het ziet er toch niet uit zo, met die natte dweil op je kop.
Wel, dan ga je meteen met je broertjequote:Op zondag 1 april 2012 13:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ben 2 weken op vakantie dus dat gaat niet eeh
Op vakantie kun je ook naar de kapper.quote:Op zondag 1 april 2012 13:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ben 2 weken op vakantie dus dat gaat niet eeh
dan weet jij niet waar ik zitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |