abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109229884
Benchen als een malle en dan strakke t-shirtjes aan doen; gelijk ff je haar wat korter doen dan ben je de man.
pi_109230254
quote:
4s.gif Op zondag 18 maart 2012 13:23 schreef gogosweden het volgende:
update, tsja, ben eigenlijk nog niet verder gekomen dan wat meer eten, en gelijk schijt ik ook weer wat regelmatiger, :')

Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat voor kapsel ik wil, en kleren al helemaal niet :'(
Waarom doe je niet gewoon iets simpels als dit?

Die onderste :9~

Met zoiets kan weinig misgaan.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_109230584
Als ik TS was zou ik naar Panzermaus en Drumstick luisteren. Dat slungelige raak je niet kwijt met kleding, maar met wat spiermassa. Als je er lekker getraind uitziet kun je nog afgedragen shirtjes aandoen en er hawt uitzien :9. Haar inderdaad korter zoals op de foto's hierboven, en als je wat breder bent valt je kleding ook al mooier, zo'n simpel sweatshirt als op de foto staat dan waarschijnlijk al een stuk beter.
pi_109230769
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 13:41 schreef Juminelle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

ik vind de eerste 3 er wel goed uitzien, ik denk dat ik die 3 maar meeneem naar de kapper, _O_ ^O^
quote:
7s.gif Op zondag 18 maart 2012 13:49 schreef -Trinity- het volgende:
Als ik TS was zou ik naar Panzermaus en Drumstick luisteren. Dat slungelige raak je niet kwijt met kleding, maar met wat spiermassa. Als je er lekker getraind uitziet kun je nog afgedragen shirtjes aandoen en er hawt uitzien :9. Haar inderdaad korter zoals op de foto's hierboven, en als je wat breder bent valt je kleding ook al mooier, zo'n simpel sweatshirt als op de foto staat dan waarschijnlijk al een stuk beter.
nja, stel ik begin nu met trainen, dan duurt dat minstens 6 maanden voordat je wat progress zal zien, ik wil eigenlijk voor die tijd al leuke kleding etc hebben :P
  zondag 18 maart 2012 @ 14:04:19 #155
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_109231252
quote:
4s.gif Op zondag 18 maart 2012 13:53 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ik vind de eerste 3 er wel goed uitzien, ik denk dat ik die 3 maar meeneem naar de kapper, _O_ ^O^

[..]

nja, stel ik begin nu met trainen, dan duurt dat minstens 6 maanden voordat je wat progress zal zien, ik wil eigenlijk voor die tijd al leuke kleding etc hebben :P
Een makeover zal niet binnen een week gebeuren mang.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_109233874
quote:
No offence, maar je bent 16/17. Ik denk niet dat je het budget hebt om binnen een hele korte tijd een geheel nieuwe wardrobe en misschien zelfs levensstijl aan te meten om een chickmagnet te worden.
Ik zeg gewoon eerlijk dat mij aan jou opvalt dat je zegt slungelig te zijn en dat gemakkelijk op wil lossen met kleding en ik niet denk dat het daaraan ligt. Het helpt wel mee hoor, maar als jij nu een pak aandoet blijf je een slungel in pak. Dan is je kleding wel tip-top, maar het 'staat' niet. Je bent nu precies oud genoeg om te mogen beginnen met een beetje krachttrainen, ik zou er gebruik van maken want het vormt je lichaam gewoon mooier en zorgt ook voor zelfvertrouwen en sex appeal, meer dan kleding zal doen.
  zondag 18 maart 2012 @ 15:14:01 #157
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_109234409
Doe nou eens wat man, onderneem eens actie. Je blijft maar zeggen dat je wil veranderen maar je onderneemt werkelijk helemaal niks.

Verandering gebeurt als jij er wat voor doet. Je moet het niet willen, je moet het doen.
  zondag 18 maart 2012 @ 15:27:43 #158
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_109234922
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 15:00 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

No offence, maar je bent 16/17. Ik denk niet dat je het budget hebt om binnen een hele korte tijd een geheel nieuwe wardrobe en misschien zelfs levensstijl aan te meten om een chickmagnet te worden.
Ik zeg gewoon eerlijk dat mij aan jou opvalt dat je zegt slungelig te zijn en dat gemakkelijk op wil lossen met kleding en ik niet denk dat het daaraan ligt. Het helpt wel mee hoor, maar als jij nu een pak aandoet blijf je een slungel in pak. Dan is je kleding wel tip-top, maar het 'staat' niet. Je bent nu precies oud genoeg om te mogen beginnen met een beetje krachttrainen, ik zou er gebruik van maken want het vormt je lichaam gewoon mooier en zorgt ook voor zelfvertrouwen en sex appeal, meer dan kleding zal doen.
Dan zou ik wel bij zoiets stoppen:
http://f.cl.ly/items/033a(...)t%201.29.56%20PM.png

Ziet er prima uit :Y

De eerste 3 foto's die Juminelle heeft geplaatst vind ik ook erg leuk :)
Hup hup, naar de kapper TS! :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_109235212
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 15:27 schreef Sylver_ het volgende:
Dan zou ik wel bij zoiets stoppen:
http://f.cl.ly/items/033a(...)t%201.29.56%20PM.png

Ziet er prima uit :Y

De eerste 3 foto's die Juminelle heeft geplaatst vind ik ook erg leuk :)
Hup hup, naar de kapper TS! :)
Mwah, smaken verschillen, maar iets meer vlees op de botten heeft een man nog nooit kwaad gedaan. Of 'ie dan blijft bij een beetje of bij totally ripped moet 'ie zelf weten, maar ik zou wel doorgaan tot 't lange, slungelige en iele ervanaf is. Zoals ik al zei: dan valt die leuke kleding ook stukken mooier en 'hangt' het niet zo :).
pi_109240080
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 13:41 schreef Juminelle het volgende:

[..]

-foto's-

Die onderste is echt zo gay he. :D
quote:

[..]

[..]

Ja want bij ons is dat allemaal vanzelf zo gekomen. :') 't Is vrij simpel: je wil iets of je wil het niet, atm wil je het blijkbaar niet.
  zondag 18 maart 2012 @ 17:33:17 #161
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_109240210
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2012 17:27 schreef drumstickNL het volgende:
[..]

Ja want bij ons is dat allemaal vanzelf zo gekomen. :') 't Is vrij simpel: je wil iets of je wil het niet, atm wil je het blijkbaar niet.
Ik kreeg de indruk dat TS vooral graag kledingtips en een nieuw kapsel wilde :)
Hij zou het vast niet erg vinden om leuk gespierd lichaam te hebben, maar daarvoor opende hij eigenlijk geen topic. Het is niet zo dat je geen leuke kleren kunt dragen als je niet aan het ideaalbeeld voldoet..
pi_109240545
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 17:33 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Ik kreeg de indruk dat TS vooral graag kledingtips en een nieuw kapsel wilde :)
Hij zou het vast niet erg vinden om leuk gespierd lichaam te hebben, maar daarvoor opende hij eigenlijk geen topic. Het is niet zo dat je geen leuke kleren kunt dragen als je niet aan het ideaalbeeld voldoet..
no offense maar daarmee kom je er niet voor een "makeover" zoals TS waarschijnlijk in de OP bedoelde.
  zondag 18 maart 2012 @ 18:13:59 #163
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_109241629
quote:
11s.gif Op zondag 18 maart 2012 17:44 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

no offense maar daarmee kom je er niet voor een "makeover" zoals TS waarschijnlijk in de OP bedoelde.
Ach ja, ik ging af op wat TS letterlijk vroeg:
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:04 schreef gogosweden het volgende:
Daarom vroeg ik me af of jullie me kunnen helpen met wat goede "clothing" tips, en ook wat tips voor een nieuw kapsel. :@
Het is ongetwijfeld geheel afhankelijk van het type meisje dat je zoekt, maar ik weiger te geloven dat je een halve bodybuilder moet zijn om een leuke meid te ontmoeten.
Als je je wat lekkerder voelt met je nieuwe vlotte kapsel en leuke kleding, gaat het allemaal al wat makkelijker. Hoef je ook niet bang te zijn dat je kersverse vriendin er weer vandoor gaat als het je niet meer lukt om 7 dagen per week te trainen en de oh zo mooi gevormde spieren (in the eye of the beholder) wat gaan verslappen O-)
pi_109242409
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:13 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

[..]

Het is ongetwijfeld geheel afhankelijk van het type meisje dat je zoekt, maar ik weiger te geloven dat je een halve bodybuilder moet zijn om een leuke meid te ontmoeten.
Als je je wat lekkerder voelt met je nieuwe vlotte kapsel en leuke kleding, gaat het allemaal al wat makkelijker. Hoef je ook niet bang te zijn dat je kersverse vriendin er weer vandoor gaat als het je niet meer lukt om 7 dagen per week te trainen en de oh zo mooi gevormde spieren (in the eye of the beholder) wat gaan verslappen O-)
Jij hebt blijkbaar nog nooit een gewicht aangeraakt?
  zondag 18 maart 2012 @ 18:36:19 #165
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_109242584
quote:

[..]

[..]

Wat moet het makkelijk zijn om zo zwart wit te denken. Of je bent dun of je bent een bodybuilder.....

TS moet gewoon wat aankomen zodat hij er wat gezonder uit ziet, niemand zegt dat hij aan de steroids moet om een dame aan de haak te kunnen slaan.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_109243275
Net het topic even doorgenomen, en idd, je moet gewoon niet zeuren en gewoon gezond gaan eten, sporten, en naar de kapper gaan. Aankomen zal al een heel stuk helpen, want nu zie je er uit als een lange slungel, dat moet sowieso verdwijnen ;) Kapsel helpt ook niet echt, het hangt er nu een beetje bij en ziet er niet echt verzorgd uit... Heb je het vroeger ooit anders gehad?

Je klinkt ook wel onzeker erover, alsof je er niet echt mee durft te beginnen omdat je bang bent wat anderen ervan zullen zeggen.

Mooie biceps trouwens, Panzermaus :) Wat is je training routine?
pi_109244832
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:58 schreef MAHL het volgende:
Net het topic even doorgenomen, en idd, je moet gewoon niet zeuren en gewoon gezond gaan eten, sporten, en naar de kapper gaan. Aankomen zal al een heel stuk helpen, want nu zie je er uit als een lange slungel, dat moet sowieso verdwijnen ;) Kapsel helpt ook niet echt, het hangt er nu een beetje bij en ziet er niet echt verzorgd uit... Heb je het vroeger ooit anders gehad?

Je klinkt ook wel onzeker erover, alsof je er niet echt mee durft te beginnen omdat je bang bent wat anderen ervan zullen zeggen.

Mooie biceps trouwens, Panzermaus :) Wat is je training routine?
Oh god, here we go. :'( :D

Panzerrr staat de hele dag in de spiegel te kijken naar zijn body, daar staat hij dan te flexxen terwijl hij zegt: 'panzermaus, jij lekkere boy (no homo ofc) " waarna hij een beetje gaat powerliften om vervolgens met een bakje kwark naar bed te gaan. /true story
pi_109245104
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:37 schreef scrub_nurse het volgende:
Hij is 16, doe s ff normaal man. Praat die jongen geen complex aan. Niet iedereen hoeft er gespierd uit te zien. Laat m eerst s gewoon wat aan zn haren en kleding doen. Heb je al een foto gemaakt van je nieuwe kapsel?
Die jongen MOET aankomen, heeft niks met complexen te maken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mylene op 18-03-2012 20:07:33 (doe normaal) ]
If not now, then when.
pi_109245185
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Die jongen MOET aankomen, heeft niks met complexen te maken.
Damn, echt he. Echt zo'n post van: "ik heb persoonlijk ook talloze problemen waar ik te lam ben om wat aan te doen dus als er anderen zijn die net zoals mij zijn, voel ik mij daardoor beter." :X

[ Bericht 6% gewijzigd door Mylene op 18-03-2012 20:07:13 ]
pi_109245216
Vic, ga naar de kapper en doe je kanten opgeschoren en bovenop wat langer. Misschien is dat wat.
If not now, then when.
pi_109245234
quote:
11s.gif Op zondag 18 maart 2012 19:45 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Damn, echt he. Echt zo'n post van: "ik heb persoonlijk ook talloze problemen waar ik te lam ben om wat aan te doen dus als er anderen zijn die net zoals mij zijn, voel ik mij daardoor beter." :X
Echt he, allemaal hoeren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
pi_109245285
quote:

[..]

[..]

Snap ik wel, ik zeg ook niet dat hij meteen voor een Schwarzeneggerlichaam moet gaan, maar het zou de slungeligheid helpen als hij niet zozeer zijn kleding aanpakt, maar meer zijn gehele voorkomen. Belangrijk onderdeel daarvan is in zijn geval naast z'n kapsel zijn lichaam, dat best wat aan mag zetten qua spier, ik denk dat dat enorm zou helpen. Tuurlijk is er zoiets als smaak onder meisjes, maar je weet van tevoren niet welke meisje waarvan houdt en een wat atletischer lichaam wordt gewoon mooier en gezonder gevonden dan een ecto.
pi_109245393
Het gaat er helemaal niet om dat hij perse wilt veranderen om meer meisjes aan te trekken. Het gaat erom dat hij zich goed moet voelen, hij moet zichzelf kankersexxyyy vinden zoals ik mijzelf ook vind, daardoor ben je automatisch zelfverzekerder wat resulteert in betere kansen bij meisjes.

Ik zou mij niet goed voelen met zo'n lichaam DUS DAAROM MOET DIE AANKOMEN en TRAINEN. HELEMAAL LOCO.
If not now, then when.
pi_109245468
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het gaat er helemaal niet om dat hij perse wilt veranderen om meer meisjes aan te trekken. Het gaat erom dat hij zich goed moet voelen, hij moet zichzelf kankersexxyyy vinden zoals ik mijzelf ook vind, daardoor ben je automatisch zelfverzekerder wat resulteert in betere kansen bij meisjes.

Ik zou mij niet goed voelen met zo'n lichaam DUS DAAROM MOET DIE AANKOMEN en TRAINEN. HELEMAAL LOCO.
Yeah buddy!

Gogo's plan van aanpak; broscience manier:
- eten (!) (zie post van panzermaus)
- acne wegkrijgen
- naar de kapper gaan
- trainen ( minimaal 3x in de week en nee dat is niet veel en ja daar heb je wel tijd voor )
- nette kleding kopen

Trouwens: results eerste trainingen als je het goed aanpakt is in een maandje of 2. En 4 maanden voordat je echt opmerkingen krijgt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2012 19:54:12 ]
pi_109245536
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2012 19:51 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Yeah buddy!

Gogo's plan van aanpak; broscience manier:
- eten (!)
- acne wegkrijgen
- naar de kapper gaan
- trainen ( minimaal 3x in de week en nee dat is niet veel en ja daar heb je wel tijd voor )
- nette kleding kopen
JUIST

IK HEB EEN PLAN

Laten we een gogosweden kanker fonds openen. Ik ben best bereid ¤ 5 tot 15,- te doneren zodat hij kksexy kan worden.

Ik grap wel, maar ik ben bloedserieus.
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')