schaal 1:36quote:Op maandag 27 februari 2012 10:05 schreef mussieonlinux het volgende:
17 jarige autoverkoper?
"kep hem zelf ook"
quote:Op maandag 27 februari 2012 10:05 schreef mussieonlinux het volgende:
17 jarige autoverkoper?
"kep hem zelf ook"
Het wettelijk minimum jeugdloon staat vast, dat kan dus niet per branche verschillen. Of de dealer moet bedoeld hebben dat ze het minimum CAO loon betalen.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:04 schreef Salatrel het volgende:
kan per branche verschillen maar ik heb geen zin om iets te googlen wat je zelf ook kunt googlen
laatst nog een bericht op de FP dat jeugd van nu verwacht tussen de 3500 en 5000 euro te gaan verdienen.... dan kom je met die 3,30 per uur toch van een koude kermis thuis...quote:
Dacht zelf aan 4,30 ongeveer.quote:
+fooiquote:Op maandag 27 februari 2012 10:15 schreef taintless het volgende:
[..]
Dacht zelf aan 4,30 ongeveer.
Bij mijn vorige baas verdiende ik 4,58 en dat was in de horeca.
Was gewoon een beetje lamballen in de keuken.
Deze baan de ik nu heb brengt een stuk meer verantwoordelijkheid met zich mee. Dus ik dacht, misschien is het loon er dan ook wel naar.
hahahahaha, ik zou me zo weer omdraaien en weglopen, ga me auto niet kopen bij iemand die zelf nog niet eens achter het stuur mag zitten.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:12 schreef taintless het volgende:
[..]
Nee, ik loop in pak en verkoop auto's..
Was het Nationaal Luchtvaart-Themapark Aviodrome, nu failliet dus.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:15 schreef mussieonlinux het volgende:
[..]
+fooi
kon je daar beter niet blijven?
Alsof jij dat weet als je binnen komt lopenquote:Op maandag 27 februari 2012 10:16 schreef LittleLady het volgende:
[..]
hahahahaha, ik zou me zo weer omdraaien en weglopen, ga me auto niet kopen bij iemand die zelf nog niet eens achter het stuur mag zitten.
Grappig.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:16 schreef LittleLady het volgende:
[..]
hahahahaha, ik zou me zo weer omdraaien en weglopen, ga me auto niet kopen bij iemand die zelf nog niet eens achter het stuur mag zitten.
Nou echt wel, alles onder de 29 neem ik zoweizo al niet eens meer serieusquote:Op maandag 27 februari 2012 10:17 schreef Diemux het volgende:
[..]
Alsof jij dat weet als je binnen komt lopen.
Anyhow, horeca verdient altijd beter.
Zoweizoquote:Op maandag 27 februari 2012 10:18 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nou echt wel, alles onder de 29 neem ik zoweizo al niet eens meer serieus
Het zijn occasions, werk niet bij een dealer.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:16 schreef LittleLady het volgende:
[..]
ga me auto niet kopen bij iemand die zelf nog niet eens achter het stuur mag zitten.
Hahaha prutser.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:18 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nou echt wel, alles onder de 29 neem ik zoweizo al niet eens meer serieus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |