quote:jawel loi heeft wel dat soort cursussen maar dat is meer op huis gericht, ik doe liever een opleiding waarbij ik ook theorielessen krijg met een lera(a)r(es) erbij, thuisstudie is niet motiverend genoeg voor mij.
Op zondag 21 juli 2002 20:05 schreef charissa het volgende:
Er zijn volgens mij ook schriftelijke cursussen te volgen. Ze zitten te springen om mensen in die sector, dus een stageplek o.i.d. daarna zal niet zo moeilijk te vinden zijn. Heeft de LOI ofzo niet een cursus? Tenzij je echt fulltime wilt studeren natuurlijk....
but thanks anyway
quote:goed idee avalonne, was nog niet zover dat ik een krant ga halen (en op zondag valt dat niet mee) welke krant lees je eigenlijk? thanks voor de tip
Op zondag 21 juli 2002 21:06 schreef Avalonne het volgende:
Zit er zelf niet op, maar ken wel veel mensen die de opleiding in barneveld volgen. De meningen zijn nogal verdeeld, dus eigenlijk is er geen pijl op te trekken. Voordeel is wel dat je met die opleiding een heleboel kanten opkunt.
Zie de laatste tijd ook veel vacatures in de krant waarbij je meteen aan de slag kunt als dierenartsassistente, en waarbij je dan meteen opgeleid wordt. Misschien is dat iets?
quote:Bel gewoon een paar dierenartsen in de buurt op.. De eerste tijd zal je wel erg weinig verdienen, maar goed, als je dit echt graag wil..
Op zondag 21 juli 2002 21:54 schreef Martineke het volgende:[..]
goed idee avalonne, was nog niet zover dat ik een krant ga halen (en op zondag valt dat niet mee) welke krant lees je eigenlijk? thanks voor de tip
quote:Ja, eentje: niet meer topic kicken
Op maandag 22 juli 2002 19:41 schreef Martineke het volgende:
ah joh niemand meer goede tips?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |