Dat is slimmer...quote:Op maandag 27 februari 2012 04:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Heb 1 keer een dag gewerkt na de oscars, sindsdien neem ik vrij
Bwa valt wel mee... Moet er maar van half negen tot twaalf zijn omdat ik nog belachelijk veel veel overuren heb... Namiddag dutje dus...quote:
Wil je het delen, want ik zie het totaal niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 04:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zie nu voor het eerst wat iedereen zo prachtig vindt aan Angelina.
Maar ze moet echt een kilootje of 10 aankomen. Op z'n minst.
Ik ben toevallig vrij, normaal gesproken zie ik het smorgens op het journaal wie wat heeft gewonnenquote:Op maandag 27 februari 2012 04:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Bwa valt wel mee... Moet er maar van half negen tot twaalf zijn omdat ik nog belachelijk veel veel overuren heb... Namiddag dutje dus...
Dat was ook mijn oorspronkelijke plan. Kon niet slapen, keek red carpet... dan toch willen wachten op Rundskop... en dan klaar wakker en maar blijven kijkenquote:Op maandag 27 februari 2012 04:31 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik ben toevallig vrij, normaal gesproken zie ik het smorgens op het journaal wie wat heeft gewonnen
Ik denk nog steeds dat het stiekem Martin Lawrence is.quote:Op maandag 27 februari 2012 04:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Elke keer als Gabourey Sidibe in beeld komt, moet ik denken aan die serie Fat Doctor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |