SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truequote:
Nightquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 02:04 schreef KoningStoma het volgende:
Brood, kaas en ketchup. Dat is alles wat er nodig is.
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:24 schreef PierreTT het volgende:
Wie openenden de meeste topics van deze reeks?
01 (16) 20 Michhas
02 (02) 17 PierreTT
![]()
Van plek 3 naar 10. Daar moet wat aan gedaan worden.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:23 schreef PierreTT het volgende:
Poststats voor de Topicreeks: MW2 Slowchat reeks
Gestart op 19-05-2011 om 10:43:04 door Dr.Pringles
Aantal topics: 164
(tussen haakjes de stand van de vorige update van 2011-08-12 12:00 uur)Wie hebben het vaakst gepost in de reeks MW2 SC#119 - Michhas y u no make topic?
![]()
010 (003) 2725 KoningStoma
Meer reeksstats vind je hier: De FOK!Forum-reeksenstatistieken.
Mooie scores wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 08:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Van plek 3 naar 10. Daar moet wat aan gedaan worden.
Beginnend metquote:Op maandag 27 februari 2012 08:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Daar moet wat aan gedaan worden.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 27 februari 2012 08:37 schreef tliciouz het volgende:
Ik van plek 1 naar 5Weet je wat dat betekend? Ik heb een leven gekregen.
Was het maar zo'n feestquote:
Zeker. Ik heb me trouwens kapot gelachen om dead drunk but trying manquote:
dat zou je gister toch al doen?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb me trouwens kapot gelachen om dead drunk but trying manzometeen BF halen
quote:Op maandag 27 februari 2012 11:42 schreef Fsmxi het volgende:
Onacceptabel, tijd om weer wat meer te participeren!
Kerk.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:42 schreef Fsmxi het volgende:
Onacceptabel, tijd om weer wat meer te participeren!
Nein, begint in september. Maar wel met rijles bezig!quote:Op maandag 27 februari 2012 11:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens? Weer aan de studie etc?
Ook mooi, is beter dan met de fiets door de polder jakkeren toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:52 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Nein, begint in september. Maar wel met rijles bezig!
Jaaaaja, zaterdag ook al zo'n slap excuus. Je zat zeker 20 meter van een FRS vandaanquote:Op maandag 27 februari 2012 11:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gister was ik bier aan het drinken
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jaaaaja, zaterdag ook al zo'n slap excuus. Je zat zeker 20 meter van een FRS vandaan
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jaaaaja, zaterdag ook al zo'n slap excuus. Je zat zeker 20 meter van een FRS vandaan
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik qoute niels "ik kan hem vanaf hier zien liggen! kijk daar!"
Waarom word ik zo onder druk gezetquote:Op maandag 27 februari 2012 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een dag geen battlefield, is een dag niet geleefd.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom word ik zo onder druk gezet
Groepsdruk motherfucker, we invented that shit.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je hem niet koopt, is het ook goed hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 12:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
amen brotherquote:Op maandag 27 februari 2012 12:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Groepsdruk motherfucker, we invented that shit.
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je hem niet koopt, is het ook goed hoor
"Ik zie hem naar je lachen!"quote:Op maandag 27 februari 2012 12:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik qoute niels "ik kan hem vanaf hier zien liggen! kijk daar!"
Ja toch, je moet het zelf wetenquote:
Jij begrijpt het nog niet helemaal he?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja toch, je moet het zelf weten.
Jawelquote:Op maandag 27 februari 2012 12:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jij begrijpt het nog niet helemaal he?
failure is not an optionquote:Op maandag 27 februari 2012 12:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel. Maar pierrie moet het zelf weten, wij hebben ons best gedaan
Eh.. 180 bij alle assen optellen?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:41 schreef KneusTeun het volgende:
Heb ik in unity mijn turrets AI gegeven, maar ipv constant op mij te richten richten ze juist precies de andere kant opWHY WON'T YOU JUST WORK!!!
dat zou je denken...quote:Op maandag 27 februari 2012 12:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Eh.. 180 bij alle assen optellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die look at target gebruikt wat als referentie? Ik weet dus niet hoe ik die 180 aan kan passen. pivot point verplaatsen doet namelijk ook niks.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
dat zou je denken...Handig, je huiswerk op fok zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die look at target gebruikt wat als referentie? Ik weet dus niet hoe ik die 180 aan kan passen. pivot point verplaatsen doet namelijk ook niks.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Huiswerkquote:Op maandag 27 februari 2012 13:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Handig, je huiswerk op fok zetten
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:07 schreef KneusTeun het volgende:
Ben ik echt de enige die het idee heeft dat Nicklas als taak heeft om nu echt alles in deze reeks af te zeiken?
(nu ik dit weer zeg zullen er wel weer veeldoor nicklas volgen)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 | var LookAtTarget : Transform; var damp : float = 6.0; var bulletPrefab : Transform; var nextShotTime : float = 0.0; var timeBetweenShots : float = 2.0; function Update() { if(LookAtTarget) { var rotate = Quaternion.LookRotation(LookAtTarget.position - transform.position); transform.rotation = Quaternion.Inverse(Quaternion.Slerp(transform.rotation, rotate, Time.deltaTime * damp)); if (nextShotTime <= Time.time) { Shoot(); nextShotTime = Time.time + timeBetweenShots; } } } function Shoot() { var bullet = Instantiate(bulletPrefab, transform.Find("pPipe1").transform.position, Quaternion.identity); bullet.rigidbody.Addforce(transform.forward * 1000); } |
Boehoehoehoehoehoehoehoequote:Op maandag 27 februari 2012 13:07 schreef KneusTeun het volgende:
Ben ik echt de enige die het idee heeft dat Nicklas als taak heeft om nu echt alles in deze reeks af te zeiken?
(nu ik dit weer zeg zullen er wel weer veeldoor nicklas volgen)
Die inverse maakt hem helemaal wazigquote:Op maandag 27 februari 2012 13:16 schreef KoningStoma het volgende:
Probeer dit eens.
[ code verwijderd ]
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Boehoehoehoehoehoehoehoe
zeiksnor
opbokkenquote:
Aha. Dat komt omdat hij steeds opnieuw invert. Volgens mij zou het wel kunnen werken als je hem van te voren ook invert, zoals dit. Dit is wel een goedkope en slordige oplossing.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die inverse maakt hem helemaal wazig
Nu trilt ie en kantelt ie op zijn zij, maar ik ga wel even klooien met die instellingen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 | var LookAtTarget : Transform; var damp : float = 6.0; var bulletPrefab : Transform; var nextShotTime : float = 0.0; var timeBetweenShots : float = 2.0; function Update() { if(LookAtTarget) { var rotate = Quaternion.Inverse(Quaternion.LookRotation(LookAtTarget.position - transform.position)); transform.rotation = Quaternion.Inverse(Quaternion.Slerp(transform.rotation, rotate, Time.deltaTime * damp)); if (nextShotTime <= Time.time) { Shoot(); nextShotTime = Time.time + timeBetweenShots; } } } function Shoot() { var bullet = Instantiate(bulletPrefab, transform.Find("pPipe1").transform.position, Quaternion.identity); bullet.rigidbody.Addforce(transform.forward * 1000); } |
Nee het is wel FPS.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Aha. Dat komt omdat hij steeds opnieuw invert. Volgens mij zou het wel kunnen werken als je hem van te voren ook invert, zoals dit. Dit is wel een goedkope en slordige oplossing.
[ code verwijderd ]
Schiet hij de kogel ook de verkeerde kant op? Kijkt hij totaal de verkeerde kant op, of alleen maar voor één as? Dus, kijkt hij ipv naar linksboven naar rechtsonder, of alleen maar naar rechts? Of is het in principe 2d?
epic chase dusquote:Op maandag 27 februari 2012 13:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee het is wel FPS.
Had net gezegd dat de turrets de coordinaten van de speler moesten overnemen, werd je achtervolgd door 15 AA guns als je door de map rende
Make mequote:Op maandag 27 februari 2012 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick ik kom je straks even voetballes geven!
Wat ik nooit snap is waarom die schermen zo groot zijn, ik vind wel chill als ik met één hand mijn telefoon kan bedienen.quote:
Zelfde hier iPhone of mijn desire is ideaalquote:Op maandag 27 februari 2012 18:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat ik nooit snap is waarom die schermen zo groot zijn, ik vind wel chill als ik met één hand mijn telefoon kan bedienen.
Is gewoon even groot als de S II hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 18:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat ik nooit snap is waarom die schermen zo groot zijn, ik vind wel chill als ik met één hand mijn telefoon kan bedienen.
Met de hand waarin je hem vast hebt of wat?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja precies, met de duim het hele beeldscherm kunnen bereiken. Zodat je ondertussen gewoon je boterham kan smerenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Met de hand waarin je hem vast hebt of wat?
Haha dat geloof ik meteen, Daarom wil ik ook een wired xbox controller erbij hebbenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:14 schreef Pixell het volgende:
Wat een ramp van toetsenbord+muis -> xbox controller
Hahahaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:18 schreef dreamzk het volgende:
Rossdale en Pierre op weg naar werk
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:18 schreef dreamzk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Why is that my good man?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:20 schreef Bozz187 het volgende:
Hmm wordt weinig gamen voor mij de komende maand
Vanavond heb ik meer tijd om te gamen en dan gaan we samen bommen gooien pietertje! Of moet je vanavond weer opdraven voor tuesday boozeday?quote:
Nou pierre had gister volgens mij veel lol bij Grand Bazar! Ik zag alleen maar RPGs vliegen door de steegjes....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond heb ik meer tijd om te gamen en dan gaan we samen bommen gooien pietertje! Of moet je vanavond weer opdraven voor tuesday boozeday?
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maand lang elke dag afzien in de sportschool, ik moet namelijk echt die keuring halen
ik nog nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
NiceIk begin dat sporten nu echt lekker te vinden
Ahja natuurlijk, was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maand lang elke dag afzien in de sportschool, ik moet namelijk echt die keuring halen
je reet staat als een huis, het is een bil-dingquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ahja natuurlijk, was ik alweer vergeten
Hilarisch, en vooral dat je er 6 of 7 hebtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou pierre had gister volgens mij veel lol bij Grand Bazar! Ik zag alleen maar RPGs vliegen door de steegjes....
Helaas, vanavond wordt het even naar Marloesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond heb ik meer tijd om te gamen en dan gaan we samen bommen gooien pietertje! Of moet je vanavond weer opdraven voor tuesday boozeday?
Ik heb trouwens nog niks anders gespeeld dan Engineer, omdat die de RPG/SMAW heeftquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou pierre had gister volgens mij veel lol bij Grand Bazar! Ik zag alleen maar RPGs vliegen door de steegjes....
JEUJ! RUSHquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hilarisch, en vooral dat je er 6 of 7 hebtIk moet zeggen, het is erg wennen. Heb gisteren wat potjes Rush in mijn eentje gedaan, vind dat toch leuker dan Conquest. Ging toen ook al een stuk beter
Ben ik nu aan het vloeken in de kerk of...?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
JEUJ! RUSH!
boem boem pats boem boem pats
Nee Rush is juist tof, maar dat vind de rest nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ben ik nu aan het vloeken in de kerk of...?
Nigga please, misschien eens verder kijken dan je neus lang is? Stoma en ik bazen hem hard op Rush. Ik speel eigenlijk alleen maar Rush.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee Rush is juist tof, maar dat vind de rest niet
4 man van de overige 16 vind het leuk, wowquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:57 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nigga please, misschien eens verder kijken dan je neus lang is? Stoma en ik bazen hem hard op Rush. Ik speel eigenlijk alleen maar Rush.
Van de 546 gespeelde potjes zijn daar 312 Rush van. Voordeel imo van Rush is dat als je een beetje actief speelt het punten farmen is als een malle, makkelijk levelen en veel kills pakken.
Rust is ook een onderdeel van training hequote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Rush is als attackers wel leuk, als defender is het alleen vaak oersaaiquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee Rush is juist tof, maar dat vind de rest niet
Ligt eraan, als je nog 1 m-com hebt en je pakt een LMG erbij. Huppa spray and pray, bam bam bamquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:13 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Rust is ook een onderdeel van training he
[..]
Rush is als attackers wel leuk, als defender is het alleen vaak oersaai
Origineel is imo beter.quote:
Mwa, niks speciaals aan vind ik, remix welquote:
Nou moet ik toch een PSVita kopen dus.quote:Grand Theft Auto IV: Stories naar de PlayStation Vita?
Bron: TwistedJunk
Een Grand Theft Auto op de PlayStation Vita, daar heeft misschien niet iedereen over nagedacht. Echter, het klinkt niet onlogisch en daarom gaan ook de eerste geruchten dat Grand Theft Auto IV: Stories mogelijk naar de Vita komt. Iemand die dicht bij ontwikkelaar Rockstar Games zou staan, zegt namelijk dat het bedrijf werkt aan een GTA voor Sony's nieuwe handheld.
Vrij aannemelijk, na GTA: Liberty City Stories, Vice City Stories en GTA: Chinatown Wars, die op de PlayStation Portable verschenen. De titel moet al even in ontwikkeling zijn en we gaan volgens de bron weer naar Liberty City, met een nieuw personage, nieuw verhaal en mogelijk downloadable content.
Bovendien zijn de volgende gameplay-elementen mogelijk te vinden in de Vita-versie.
* Multiplayer
* Touch Based Combat
* Touch Based Steering
* Back Touch features
* New Music
* New Vehicles
daar is de zondag voorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:13 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Rust is ook een onderdeel van training he
[..]
Rush is als attackers wel leuk, als defender is het alleen vaak oersaai
Zal het eens downloadenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:02 schreef tliciouz het volgende:
Iemand hier die draw something speelt? Verslavend kut spel
Pas als het zover isquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou moet ik toch een PSVita kopen dus.
Support heeft C4quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog niks anders gespeeld dan Engineer, omdat die de RPG/SMAW heeft
Snap ik... vervelend...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Helaas, vanavond wordt het even naar MarloesZe is bij een sollicitatie in brabant helaas net in de laatste ronde afgewezen, dus heeft wel even wat troost nodig en verdiend
Over die week?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:03 schreef dreamzk het volgende:
Kutstudie, vorige week me afwezig gemeld voor een werkgroep en niet gekomen, moet ik nu opeens een 1600 woorden lange samenvatting schrijven over die week.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Over die week?
Lieve Sandra,
Maandagavond ben ik samen met Berry naar de kroeg gegaan, waar we 20 bier bestelden bladiebladiebla...
Minder bier, meer productiviteit!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:13 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee over de stof van die week, nu is het ook nog eens dat het ong de kutste week is om aan te werken. Wat een aids overal
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:12 schreef Rossdale het volgende:
Inderdaad Michiel, dat zei ik vanochtend nog tegen de melkboer!
quote:
Goede, inhoudelijke post. De beargumentatie is helder en beknopt.quote:
Dat hoor je me nergens zeggen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Net alsof jij er vies van bent?
i knowquote:
Ja,zakt wel weer in na de introductie van de Ipad 3quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Sick, Apple-aandelen in een maand met bijna 100 gestegenVerkopen of niet?
Ga ik wel hardcore bommen gooienquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:09 schreef PierreTT het volgende:
Vanaf half 9 ga ik waarschijnlijk even hardcore posten hier,dan gaat mijn vriendin allemaal ellendige series zoals Glee etc kijken.
Gewoon wijn geven dan worden ze moe en of hitsig leg je dr daarna op bed heeft bij mij ook meer dan 1.5 jaar gewerktquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:09 schreef PierreTT het volgende:
Vanaf half 9 ga ik waarschijnlijk even hardcore posten hier,dan gaat mijn vriendin allemaal ellendige series zoals Glee etc kijken.
We gaan toch nog wel samen bommetjes gooien enzo deze week?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ga ik wel hardcore bommen gooien
Nee,ik ga zo aan de koffie met appeltaartquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon wijn geven dan worden ze moe en of hitsig leg je dr daarna op bed heeft bij mij ook meer dan 1.5 jaar gewerkt
Moeilijk te zeggen, van Apple wordt wel eens gezegd dat het een hype is, maar op de beurs is het nog tien keer erger. De bubbel barst een keer, maar het is moeilijk in te schatten wanneerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja,zakt wel weer in na de introductie van de Ipad 3
Dat hoop ik wel mien jongquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
We gaan toch nog wel samen bommetjes gooien enzo deze week?![]()
Windows Mobile is sinds de lumia steeds meer in opkomst en het aandeel Android wordt ook steeds groter.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, van Apple wordt wel eens gezegd dat het een hype is, maar op de beurs is het nog tien keer erger. De bubbel barst een keer, maar het is moeilijk in te schatten wanneer
[ afbeelding ]
Irish coffee dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee,ik ga zo aan de koffie met appeltaart
Denk dat Apple zijn beste tijd heeft gehad inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Windows Mobile is sinds de lumia steeds meer in opkomst en het aandeel Android wordt ook steeds groter.
Denk zelf dat je beter Apple net na de launch van de Ipad 3 kan verkopen en aandelen Nokia kan kopen (zijn erg gezakt maar krabbelen wel weer op dankzij de lumia en zijn opvolgers)
Achja dat hebben ze ook wel vaker gehad.. Dus ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Denk dat Apple zijn beste tijd heeft gehad inderdaad.
Ja dat heeft Nokia ook gehad, en wil nog wel zien of ze nu terug komenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Denk dat Apple zijn beste tijd heeft gehad inderdaad.
Ik geef ze een aardige kans eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat heeft Nokia ook gehad, en wil nog wel zien of ze nu terug komen
Niet, die gaan dit jaar nog wel stijgen, verkopen rond de iPhone 5.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Sick, Apple-aandelen in een maand met bijna 100 gestegenVerkopen of niet?
En weer bij de 6 en de ipad4 etc etc.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:24 schreef Pixell het volgende:
[..]
Niet, die gaan dit jaar nog wel stijgen, verkopen rond de iPhone 5.
Shit he,hoe doe je hetquote:
Wel weer zo server te pakken krijgenquote:
Je hebt weer een vakantieritme?quote:Op woensdag 29 februari 2012 05:57 schreef Pixell het volgende:
lol, de tijd gaat snel af en toe..maar ff wat uurtjes naar dromenland.
jij ook?quote:Op woensdag 29 februari 2012 06:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je hebt weer een vakantieritme?
Je bent echt stoer man. En echt grappig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 06:44 schreef Michhas het volgende:
[Elder Scrolls: Skyrim] #75: Het Albasten topic!
Dit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:06 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Je bent echt stoer man. En echt grappig.
Kusje dushi, wan loov mai menquote:Op woensdag 29 februari 2012 07:06 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Just forget it, you talk it, I live it,quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:06 schreef Morgen- het volgende:
[..]
K.quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Just forget it, you talk it, I live it,
Like Eli I did it, jokes on you motherfucker and I get it.
No paper hoe, but you can have some more of me
Or-gy, or are we, speakin methaphorically,
Historically, I’m kickin’ Morgen- out like Pam, nigger,
Goin’ HAM nigger, me and Stoma,
and a nigger still young, wanna have no kids.
But I’ve been practicing with some actresses as bad as shit,
And a few white girls, asses flat as shit,
But the head so good, damn Michhas glad he hit it,
Got em jumpin’ out the building
Watch out below, a million out the door.
I’m about to go HAM
Hard as a motherfucker,
Let this Morgen- know who I am.
Oh vandaag lekker om half 12 klaar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:12 schreef Bozz187 het volgende:
Oh vandaag lekker 8 overuren schrijven, want ja ik werk niet voor gratis
nice, daarna lekker fappen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh vandaag lekker om half 12 klaar.
That shit cray.
NEGER WAT?quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ahw yeah!! Btw elles die bij ons in de eerste zat heeft ook bij jou op werk gesolliciteerd
yes die ja, kwam d'r vorige week tegen toen ik naar a'dam ging. Dat ze oa daar gesolliciteerd heeftquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
NEGER WAT?
Elles de Haan? Say whut?
In Amsterdam?quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
yes die ja, kwam d'r vorige week tegen toen ik naar a'dam ging. Dat ze oa daar gesolliciteerd heeft
nee was nog in zevenaar, weet niet welke functiequote:Op woensdag 29 februari 2012 08:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
In Amsterdam?
Op welke functie heeft ze gesolliciteerd dan?
Is zij nog een beetje chillax dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee was nog in zevenaar, weet niet welke functie
mehquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is zij nog een beetje chillax dan?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:28 schreef KoningStoma het volgende:
Over 2 jaar denkt Elles, "goh, laat ik mezelf eens googlen". Komt ze hier uit.
Hoi Elles.
[ afbeelding ]
Epischquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:28 schreef KoningStoma het volgende:
Hoi Elles.
[ afbeelding ]
haha nice! Die is voor het nageslachtquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:28 schreef KoningStoma het volgende:
Hoi Elles.
[ afbeelding ]
Hoi Elles.
[ afbeelding ]
Waarschuwing! Niet in de spoiler kijken!quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hihihahohi hAd t0ggg BiJnA dE HelE SC eRiN GTraPt HihIhIHIhDfgVggHg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:35 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Waarschuwing! Niet in de spoiler kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja zie ik door het quoten nog wat er in staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pas je wel bijquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:33 schreef tliciouz het volgende:
Lijkt wel een bejaardensoos in de sportschool, al die oudjes aan de gewichten
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja zie ik door het quoten nog wat er in staat
Dingenquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:51 schreef Bozz187 het volgende:
Holy shit! Merk net dat ik gewoon een stuk van het afgelopen weekend niet meer weet, my god what the hell happend
Zeg maar wanneer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:47 schreef dreamzk het volgende:
Even vlug die kutsamenvatting afmaken en dan maar weer no-life BF3 spelen. Waarom is dat kutspel zo verslavend?
Welk gedeelte ben je kwijt? Ik kan het je zo vertellen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:51 schreef Bozz187 het volgende:
Holy shit! Merk net dat ik gewoon een stuk van het afgelopen weekend niet meer weet, my god what the hell happend
nee dat kan je helaas niet want ik weet dat jij er niet bij wasquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Welk gedeelte ben je kwijt? Ik kan het je zo vertellen.
Lekker he zo'n bakkie GHB koffie op Utrecht Centraal!quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee dat kan je helaas niet want ik weet dat jij er niet bij was
Kijk, daar heb je het al.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee dat kan je helaas niet want ik weet dat jij er niet bij was
nou dan is het slecht spul want het werkte pas 12 uur later ofzoquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker he zo'n bakkie GHB koffie op Utrecht Centraal!
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al.
Het gedeelte dat je kwijt bent, is dat stukje weekend dat ik er niet was.
Problem solved, slotje.
Sorry,ik was een beetje geobsedeerd door de helm,wilde hem koste wat kost hebbenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nou dan is het slecht spul want het werkte pas 12 uur later ofzo
Hoi Elles.
[ afbeelding ]
Hoi Elles.
[ afbeelding ]
Zag de trailer en ziet er idd verdomd leuk uit, altijd wel fan geweest van die fast-pace shooters.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:19 schreef KoningStoma het volgende:
Een paar potjes gespeeld in Nexuiz. Dat is echt vet. Als je van quake of UT houft, dan kan moet je het iig proberen.
Mwa mwa, 800 punten is idd niet heel veel, maar volgens mij is ie niet zo tofquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:19 schreef KoningStoma het volgende:
Een paar potjes gespeeld in Nexuiz. Dat is echt vet. Als je van quake of UT houft, dan kan moet je het iig proberen.
Sorry dan laat ik hem liggenquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:19 schreef KoningStoma het volgende:
Vanavond BF met Piri Piriquote:
Uurtje ofzo? Was met Gotham ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:35 schreef KoningStoma het volgende:
Je kan online spelen met de trial. Ik weet alleen niet hoe lang, want ik heb hem al gekocht.
Ik heb gister al het meest epische potje ooit gehad, 6 man in 1 team en de server die gewoon door gingquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond BF met Piri Piri
Wie werpt zich op voor een meesterlijk potje bommen gooien op Grand Bazaar? Terwijl twee man met RPG's in de steeg schieten, werpt één squadmate zich achter deze vuurlinie op als support om deze menschen continue van ammo te voorzien. Tegelijkertijd zal dan een vierde mensch de squad als Assault-meneer versterken om den andere drie lieden continue te reviven indien dit nodig blijkt.
Infinite rocket squad
Ich bin dabei!quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wie werpt zich op voor een meesterlijk potje bommen gooien op Grand Bazaar? Terwijl twee man met RPG's in de steeg schieten, werpt één squadmate zich achter deze vuurlinie op als support om deze menschen continue van ammo te voorzien. Tegelijkertijd zal dan een vierde mensch de squad als Assault-meneer versterken om den andere drie lieden continue te reviven indien dit nodig blijkt.
Infinite rocket squad
Was opzich wel grappigquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:47 schreef KoningStoma het volgende:
70 minuten wagens de lucht in laten vliegen met mijnen en c4 op die chopper naar de vijand laten vliegen door maurice
Nice! Veel te lang geleden dat je weer eens mee kon knallen Daantjequote:
Zeurpiet? Ik vond het leuk hoaquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was opzich wel grappigHelemaal om die lappetappe ook niet weg ging
zeurpiet
Ja. Het liefst gemixt tussen de oude maps.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:52 schreef Fsmxi het volgende:
Speelt men hier trouwens ook op Karkand?
Ja diequote:Op woensdag 29 februari 2012 12:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zeurpiet? Ik vond het leuk hoa
Ik ben erbij,squad Pierredale! Die raketten op Grand Bazaar was mijn eerste potje ooit,direct onuitwisbare indrukquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Infinite rocket squad
Tehran en bazaar zijn poepmaps.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja diemoet je tegenwoordig zien als troll opmerking he
En het blijft jammer dat je niet je eigen server kan fixen bij BF3 op de console, want die Tehran Highway hoeft van mij niet
Bazaar valt nog wel mee, maar Tehran was bij de release zo buggy dat ik het nu nog een kut map vindquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tehran en bazaar zijn poepmaps.
Doen man,al is het alleen maar voor het samen gamen weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |