Je was weer schattigquote:
Wij liepen via de achterkant en omzeilden zo de rijenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar waren Yvonne en Dirk + aanhang trouwens zo snel gebleven?
Hij heeft terug zitten kijkenquote:Tof! Beetje cranberries-achtig! Het zag er apart uit, maar het is echt een lekker plaatje hoor! Kanshebbertje dit jaar!
Hendig sjiekquote:Op maandag 27 februari 2012 00:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wij liepen via de achterkant en omzeilden zo de rijen
Niet! Boa, die een ander gejat heeft en ik heb een lelijke vieze nuquote:Op maandag 27 februari 2012 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hendig sjiek![]()
Wij moesten nog ff wachten op Tombo die een rel veroorzaakte om de geconfisqueerde vlaggetjes
John de Mol is een lul die vlaggetjes en boa's afpakt!quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:31 schreef tombolafan het volgende:
Owwwwwwwwwwww,mn neef kwam net ff wat ophalen en moest lachen om mn jurkje, dus ik uitleggen, stuurt ie dit:
[..]
Hij heeft terug zitten kijken![]()
En niet dát alleen... hij deed ook lelijk tegen Joanquote:Op maandag 27 februari 2012 00:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
John de Mol is een lul die vlaggetjes en boa's afpakt!
Het is een lul zeg ik je!quote:Op maandag 27 februari 2012 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En niet dát alleen... hij deed ook lelijk tegen Joan
Morgen! Jumbo! Check!quote:Op maandag 27 februari 2012 00:38 schreef yvonne het volgende:
Oh ja Greys! Walnotenijs, niet vergeten
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
It's youuuu and meeee![]()
![]()
Eindelijk een leuk liedje, normaal kijk ik het ook nooit.
Vond Brechtje het ook leuk?quote:
quote:
Jep, ze heeft een hele leuke avond gehadquote:Op maandag 27 februari 2012 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen! Jumbo! Check!
[..]![]()
[..]
Vond Brechtje het ook leuk?
Volgens mij wel he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |