Ik wil dat de swappert nu naar de winkel rent en mij foto's stuurt van de lakjonsquote:Op zondag 26 februari 2012 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil nu naar de winkel rennen en lakjes kopen. Hoezo zijn winkels niet 24/7 open
Oh diequote:Op zondag 26 februari 2012 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ken wel iemand in de VS via via, maar dan moet ik het via die vriendin die toen dat Bobbi Brown paletje te duur vond doen, dus dat vertrouw ik niet
En ditquote:Op zondag 26 februari 2012 23:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil dat de swappert nu naar de winkel rent en mij foto's stuurt van de lakjons
notitieboekjes en boekenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zat trouwens al een jaar in die polishaholics groep he, ik heb mezelf eruit geflikkerd toen ik 'nagellakmoe' was en toen heb ik makeup gehoard en nu ben ik weer terug bij de nagellak, notitieboeken en boeken
Hoarders.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zat trouwens al een jaar in die polishaholics groep he, ik heb mezelf eruit geflikkerd toen ik 'nagellakmoe' was en toen heb ik makeup gehoard en nu ben ik weer terug bij de nagellak, notitieboeken en boeken
ja precies. en diegene die in de VS woont is fysiotherapeut en draagt zelf nooit make up. Dus die koopt dan vast ook het verkeerde enzoquote:
welkon?quote:
Ah, de nice onesquote:
Maar ik wil hetquote:Op zondag 26 februari 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, de nice ones
Pretty, they are![]()
Ik heb wel een aantal moleskines, geen paperblanks, die heeft mijn vent dan weer wel![]()
20 euro voor een boekje inderdaad, bezopen eigenlijk...
Waarom kijk ik ook eigenlijk.... dat staat me toch niet....quote:Op zondag 26 februari 2012 23:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb een rokje wat erop lijkt van de H&M en die was toen 4,95.Die is niet zo kort trouwens.
Dafuq, wilden ze alles wat lelijk is in één schoen stouwen of whutquote:Op zondag 26 februari 2012 23:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ik deze foto eerst zag dacht ik: 'WAUW HEBBEN!'
Maar als je er langer naar kijkt (met name plateau en zool) vind ik hem
leuk voor Pikkie de eksterquote:Op zondag 26 februari 2012 23:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ik deze foto eerst zag dacht ik: 'WAUW HEBBEN!'
Maar als je er langer naar kijkt (met name plateau en zool) vind ik hem
Verkopen, die notitieboekjes faal ik pas als ik klaar ben met school en werk heb anders kan ik alvast een lening afsluiten voor een miljoen bij de bankquote:Op zondag 26 februari 2012 23:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
baas boven baas
ik heb nog steeds dat notitieboek die op ebay voor veel geld weggaat
En welke is dat dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
baas boven baas
ik heb nog steeds dat notitieboek die op ebay voor veel geld weggaat
http://www.ebay.com/itm/L(...)&hash=item25660195a4quote:Op zondag 26 februari 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En welke is dat dan?
Gewoon omdat ik benieuwd ben he, ik hoef 'm niet te hebben van je
ja dat heb ik ook wel ja. Mijn zus heeft er haar trouwring vandaan. Voor 35 euro incl graverenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kennen jullie lucardi? Dat is nou typisch zo'n winkel waar ik walgend naar sta te kijken en no way binnen ga
Ik heb nu een swap met een nail tech, ook goedkopen opiquote:Op zondag 26 februari 2012 23:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Falerds zijn jullie.
Ik zit al tijden bij die groep en doe bijna nooit swaps.
Maar die ene die ik wel deed hielp me ook meteen aan iemand die OPI voor $4 voor me kan shoppen.
Zo noemtquote:Op zondag 26 februari 2012 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
leuk voor Pikkie de ekster![]()
(weet je wel, van Alfred. Alles wat glimt wilde die jatten)
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook wel ja. Mijn zus heeft er haar trouwring vandaan. Voor 35 euro incl graveren
Heb ik hele leuke ringen en oorbellen vandaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kennen jullie lucardi? Dat is nou typisch zo'n winkel waar ik walgend naar sta te kijken en no way binnen ga
Het zal vast leuk zijn maar ik kan er niet tegenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb ik hele leuke ringen en oorbellen vandaan.
Liever daar dan de Six, wanneer ik op zoek ben naar echt zilver.
Maar ik ben dan juist weer anti-merkspullen.
Die had je bij een tas gekregen toch? Of als hard-core-buyer ofzo?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/L(...)&hash=item25660195a4
EPIC!quote:
Ik gok het laatstequote:Op zondag 26 februari 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die had je bij een tas gekregen toch? Of als hard-core-buyer ofzo?
laatstequote:Op zondag 26 februari 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die had je bij een tas gekregen toch? Of als hard-core-buyer ofzo?
Hehehehe, nice!quote:
Is ook prima toch. Iedereen z'n ding.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het zal vast leuk zijn maar ik kan er niet tegen
yeaquote:Op zondag 26 februari 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe, nice!
Ga je 'm ooit weg doen denk je?
Net als je (papieren) tasjes enzo?
En papieren tasjes? Ik zou die gewoon verpatsen heur. De dozen nietquote:Op zondag 26 februari 2012 23:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yeazou niet weten wat er ik mee moet? het enige handige is dat het vip is en je het dus niet in d winkel kan kopen dus het is gewoon aardig wat waard, verder ligt het in de kast te verstoffen
wanneer ik geld nodig heb mag hij wg
Het is voor mij meer de überpaupers die er komen en de ongeīnteresseerde houding van de verkopers.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:36 schreef megamandy het volgende:
Maar wat is er dan erg aan de Lucardi behalve de paarse kleur? Is toch geen rotzooi winkel?
De filialen die ik ken welquote:Op zondag 26 februari 2012 23:36 schreef megamandy het volgende:
Maar wat is er dan erg aan de Lucardi behalve de paarse kleur? Is toch geen rotzooi winkel?
Ik weet het ook niet. Kijk, voor dat geld kan je geen briljante kwaliteit verwachten, maar voor simpele zilveren sieraden vind ik het ideaal.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:36 schreef megamandy het volgende:
ja die kan ik wel verpatsen, heb er nog 30 ofzoquote:Op zondag 26 februari 2012 23:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En papieren tasjes? Ik zou die gewoon verpatsen heur. De dozen niet
Ja, da's geen argument, die hebben ze bij de Ici paris en de Douglas en Sephora ookquote:Op zondag 26 februari 2012 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De filialen die ik ken wel
Met van die graaibakken. Graaibakken
Gooi ze op een verkoop site! Centen ontvangen jonguh!!!!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja die kan ik wel verpatsen, heb er nog 30 ofzo
Daar kijk ik structureel niet in, einzquote:Op zondag 26 februari 2012 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, da's geen argument, die hebben ze bij de Ici paris en de Douglas en Sephora ook
die commentator doet echt ál de docu's van Nederland....quote:Op zondag 26 februari 2012 23:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die commentator spreekt Minnesota uit zoals je Meta uitspreekt van Pittige tijden
Oh maar dat heb ik ook!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik haat ook uitverkoop omdat alles door elkaar op rekken en graaitafels
Inddquote:Op zondag 26 februari 2012 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die commentator doet echt ál de docu's van Nederland....
"gebaseerd op een waargebeurd verhaal" etc
Dan ben jij nooit in de Haagse versie van de Sephora geweestquote:Op zondag 26 februari 2012 23:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar kijk ik structureel niet in, einz![]()
Maar graaibakken bij 'juwelier' is iets anders dan bij parfumerie dinges lol. Die van sephora zijn niet graai maar nog redelijk uitgestald,
En dan zie je al die mensen graven naar koopjes en dan wil ik in een hoekje huilen.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh maar dat heb ik ook!
Dan wil ik het al niet meer.
Truequote:Op zondag 26 februari 2012 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan ben jij nooit in de Haagse versie van de Sephora geweest
+1quote:Op zondag 26 februari 2012 23:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan zie je al die mensen graven naar koopjes en dan wil ik in een hoekje huilen.
En mama is juist van oh als het goedkoop is vind ik het leuk
allemaal van die stinkende mensen die erin graven, brrrrquote:
En Maastrichtquote:Op zondag 26 februari 2012 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan ben jij nooit in de Haagse versie van de Sephora geweest
De doldwaze dagen vielen me dit jaar echt 100% meequote:Op zondag 26 februari 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Prijzencircus en doldwaze dagen, daar ga ik echt nooit heen, wat ene verschrikking
Alleen 3 voor 10 sephora omdat hoarder en supergoedkoop. Dan wil ik er wel even doorheen kijkenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Prijzencircus en doldwaze dagen, daar ga ik echt nooit heen, wat ene verschrikking
Toch gok ik dat de gemiddelde Maastrichtenaar iets beschaafder is dan de gemiddelde (centrum) Hageneesquote:Op zondag 26 februari 2012 23:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
En Maastricht1 tafel en de rest bakken.
Ik vind goedkoop ook leuk, maar ik moet wel zonder graven kunnen weten wat er ligt. Die hopen uitverkoopkleding met alles door elkaar wordt ik echt verdrietig van.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan zie je al die mensen graven naar koopjes en dan wil ik in een hoekje huilen.
En mama is juist van oh als het goedkoop is vind ik het leuk
Dan was het eerder mijn mama want ik ben ouder dan jijquote:
Mijn broer en zus zijn ouder dan jijquote:Op zondag 26 februari 2012 23:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan was het eerder mijn mama want ik ben ouder dan jij
Daar kijk ik ook wel hoor, maar dan stel ik me erop in.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alleen 3 voor 10 sephora omdat hoarder en supergoedkoop. Dan wil ik er wel even doorheen kijken
In breda was super netjes trouwens, 10x beter dan den bosch
Dus ook eerder mijn broer en zusquote:Op zondag 26 februari 2012 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn broer en zus zijn ouder dan jij
Mhehe, misschien de mensen die in het centrum wonen omdat die appartementen facking duur zijnquote:Op zondag 26 februari 2012 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Toch gok ik dat de gemiddelde Maastrichtenaar iets beschaafder is dan de gemiddelde (centrum) Hagenees
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het minder leuk als het goedkoop is maar ik wil niet veel geld uitgeven aan kleding. Issues i haz them
Ik kan ook echt niet trots zijn dat ik dit en dit en dit voor 5 euro heb gekocht. Meer van hey ik heb net 28383 chanellakjes voor 287337miljoen gefaalt, einz
wat voor winkel is Nyer dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sinds ik bij de Nyer heb gewerkt heb ik afkeer van uitverkooptafels/bakken whatever. No way dat ik iets zo graag wil hebben dat ik ervoor op mijn knieen ga wroetenTuurlijk, als het overzichtelijk en netjes is heb ik er niks op tegen
Maastrichtquote:Op zondag 26 februari 2012 23:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mhehe, misschien de mensen die in het centrum wonen omdat die appartementen facking duur zijnMaar die mensen uit Witte Vrouwenveld, of Blauw Dorp, neeeh.
De enige momenten dat ik bij zoiets te vinden ben ik voor 10u omdat mijn eigen winkel dan nog niet open is en dan is er nog geen klant te vinden.
Retarded i izquote:Op zondag 26 februari 2012 23:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij bent zo fijn onlogisch! Ik heb juist dat als iets heel leuk is en het dan ook nog in de uitverkoop blijkt te zijn voor 5 euro, dat ik dan helemaal blij ben. Alleen ik ga er niet voor lopen graaien in een onoverzichtelijke hoop.
dus je bent alleen trots op iets als het veel geld heeft gekocht en je het kon betalen?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het minder leuk als het goedkoop is maar ik wil niet veel geld uitgeven aan kleding. Issues i haz them
Ik kan ook echt niet trots zijn dat ik dit en dit en dit voor 5 euro heb gekocht. Meer van hey ik heb net 28383 chanellakjes voor 287337miljoen gefaalt, einz
De Hunkemollerquote:Op zondag 26 februari 2012 23:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maastricht![]()
De wijven schreeuwen keihard door de winkel in het limburgs of ze iets nog hebben. (bij de hunkemoller
)
Nee, niet trots, eerder blij. Ik ben raarquote:Op zondag 26 februari 2012 23:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dus je bent alleen trots op iets als het veel geld heeft gekocht en je het kon betalen?
precies wat ik dachtquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, niet trots, eerder blij. Ik ben raar
ik ben maximaal 10 x in mijn leven in Maastricht geweest dus ik vertrouw op jouw oordeelquote:Op zondag 26 februari 2012 23:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mhehe, misschien de mensen die in het centrum wonen omdat die appartementen facking duur zijnMaar die mensen uit Witte Vrouwenveld, of Blauw Dorp, neeeh.
De enige momenten dat ik bij zoiets te vinden ben ik voor 10u omdat mijn eigen winkel dan nog niet open is en dan is er nog geen klant te vinden.
Naja als het nieuwe collecties zijn is het nog best prijzig hoor. Dan echt wel H&M prijzen. Het wordt alleen snel afgeprijsdquote:
Wat is daar dan weer mis mee?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
De HunkemollerDaar noem je ook even een pauperwinkel
ik vind 'm wel duur, maar wel kutklanten.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
De HunkemollerDaar noem je ook even een pauperwinkel
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik bedoel mensen zijn toch vaak trots dat ze koopjes hebben gescoord
Dat ben ik dus niet.
In het centrum wonen echt kakkersquote:Op zondag 26 februari 2012 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben maximaal 10 x in mijn leven in Maastricht geweest dus ik vertrouw op jouw oordeel
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
In het centrum wonen echt kakkersMaar dat zijn wel grappige mensen omdat soms echt karikaturen zijn van zichzelf
En verder krijgen we ook veel Wallonen als klanten, zal de Sephora dus ook wel hebben
Waar je door drie verschillende verkoopsters wordt aangesproken.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind 'm wel duur, maar wel kutklanten.
En ik wil niet dat je aan mijn tieten zit en me lelijke zwemkleding/BH's/Bikini's aan reikt, wat ik mooi vind pak ik zelf wel. opbokken
Dat wel! Maar dat verschilt heel erg per winkel, is mijn ervaring.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Waar je door drie verschillende verkoopsters wordt aangesproken.Waarom lopen er sowieso zoveel mensen rond in zo'n klein winkeltje?
Ik vraag me dat bij heel veel winkels af. Hoe maken die winkels in godesnaam winst???quote:Op zondag 26 februari 2012 23:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Waar je door drie verschillende verkoopsters wordt aangesproken.Waarom lopen er sowieso zoveel mensen rond in zo'n klein winkeltje?
Mjah dat geloof ik wel ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat wel! Maar dat verschilt heel erg per winkel, is mijn ervaring.
En dan bedoel ik dus per locatie, zeg maar.
wederom:quote:Op zondag 26 februari 2012 23:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zal het voortaan voor je faken k?geez
In mijn maat hadden ze drie/vier jaar geleden (toen ben ik er voor het laatst geweestquote:Op zondag 26 februari 2012 23:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat is daar dan weer mis mee?
Mijn wereldbeeld, jullie halen het omver!
Wij houden meestal 200 euro de man per uur aan en anders moeten er mensen naar huis. (Tenzij veiligheid, opleiding etc)quote:Op zondag 26 februari 2012 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vraag me dat bij heel veel winkels af. Hoe maken die winkels in godesnaam winst???
Bedenkt het hoofdkantoor niet dat dat veel efficiënter en goedkoper kan???
en hoe kunnen ze het zo druk hebben dat ze niks van hun producten weten??? ER IS FUCKING NIEMAND!!!
vragen.... vragen...
Ik vroeg ook om mijn maat (toen nog f80), daarvan waren er wel 4! in de hele winkel.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
In mijn maat hadden ze drie/vier jaar geleden (toen ben ik er voor het laatst geweest) alleen maar lelijke oma bh's
En mij perse in een niet voorgevormde bh willen wrotten terwijl mijn tieten daar gewoon de vorm niet voor hebben zodat je rimpels krijgt
![]()
Daarnaast geeft iedereen ander advies, serieus iedere keer had ik volgens hen een andere maatEn het personeel is allemaal van middelbare leeftijd die uit hun ogen staren alsof ze er liever een einde aan willen maken
Wij staan op een rustige-normale zaterdag met 5 mensen op nog geen 100 m2quote:Op zondag 26 februari 2012 23:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
LOL om dat laatste!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
In mijn maat hadden ze drie/vier jaar geleden (toen ben ik er voor het laatst geweest) alleen maar lelijke oma bh's
En mij perse in een niet voorgevormde bh willen wrotten terwijl mijn tieten daar gewoon de vorm niet voor hebben zodat je rimpels krijgt
![]()
Daarnaast geeft iedereen ander advies, serieus iedere keer had ik volgens hen een andere maatEn het personeel is allemaal van middelbare leeftijd die uit hun ogen staren alsof ze er liever een einde aan willen maken
ja, lijkt me wel logisch. Maar bij veel winkels halen ze dat denk ik niet hoor. Zo rustig in sommige winkels qua publiek.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wij houden meestal 200 euro de man per uur aan en anders moeten er mensen naar huis. (Tenzij veiligheid, opleiding etc)
Wat zou ik heerlijk kunnen werken met 4 man personeel.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wij staan op een rustige-normale zaterdag met 5 mensen op nog geen 100 m2
Hahahahahahahahaha! En mooie reactie van jouw kant!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Trouwens gisteren ook nog even smakelijk om mijn kleine zusje gelachen. Die is 4 geworden afgelopen december. En mijn stiefmoeder vertelde dus dat ze 20 september nu is uitgerekend en dat ze eigenlijk die periode op vakantie wilden gaan maar dat gaat nu niet meer. Komt mn zusje naar me toe: 'Ik ken nog een mooi liedje over vakantie' Dus ik zegt: 'Zingen dan!
'
'VAKANTIE VAKANTIE DAN VOEL IK MIJ EEN ZEEMEERMIN!'
En iedereen keek zo van
En ik herkende het omdat Nagel hier ooit eens daarover wat gepost had volgens mij, dat dat zo'n belachelijke reclame zin was
Dus ik zeg: 'Ohhhh van die reclame, vakantie vakantie, dan word ik een zeemeermin.'
Zusje trekt me meteen aan mn mouw: 'Het is dan VOEL ik mij een zeemeermin hoor.'
Excusssssssssssse me!
Mjah, maar dan vraag ik me wel af hoe die winkels dan open blijven.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, lijkt me wel logisch. Maar bij veel winkels halen ze dat denk ik niet hoor. Zo rustig in sommige winkels qua publiek.
Ah ja, dat probleem heb ik dan weer niet zo met mijn cupmaat.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
![]()
Drugshandel en andere illegale praktijken door de baas?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, maar dan vraag ik me wel af hoe die winkels dan open blijven.
Blijkbaar!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Drugshandel en andere illegale praktijken door de baas?
In wat voor een winkel werk jij eigenlijk?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wat zou ik heerlijk kunnen werken met 4 man personeel.
Appie jonguhquote:Op zondag 26 februari 2012 23:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
In wat voor een winkel werk jij eigenlijk?
cause this love is a...... ?quote:
Nu nog maar 20% buiten werktijd.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dwyn krijgt korting bij de stations burger kingi haz jealous
ohhhh, daar heb ik wel zin in nuquote:Op zondag 26 februari 2012 23:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dwyn krijgt korting bij de stations burger kingi haz jealous
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh ja, leverkleurige BH's..... terwijl al mijn vriendinnen die leuke weggooi-BHtjes van de H&M konden kopen...
En zulke grote tetten heb ik niet eens, maar dan toch op mijn 15e aan komen zetten met leverkleurige orthopedisch verantwoorde bustenhouders![]()
![]()
en onder werktijd?quote:
Haha hit mequote:Op zondag 26 februari 2012 23:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMFG IT JUST HIT ME!
Ik krijg Hits
Omfg ik ben briljant en ik had het niet eens doorquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
60%, maar ik kan de winkel meestal niet uit, want ik ben de baas.
Ja, en een whopper zonder ui en zonder tomaat, mjam mjam mjam.quote:
Zonder tomaatquote:Op zondag 26 februari 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, en een whopper zonder ui en zonder tomaat, mjam mjam mjam.
Is zeker 4 jaar geleden voor mij
Dan moet je toch een om advies vragen aan de baas van de vriend van UNFquote:Op zondag 26 februari 2012 23:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
60%, maar ik kan de winkel meestal niet uit, want ik ben de baas.
Lolquote:Op zondag 26 februari 2012 23:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omfg ik ben briljant en ik had het niet eens door
Srsly, die laat mensen voor hem gaanquote:Op zondag 26 februari 2012 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan moet je toch een om advies vragen aan de baas van de vriend van UNF
Wanneer gaan wij mac eten bij jouw vriend? Korting einzquote:Op zondag 26 februari 2012 23:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Srsly, die laat mensen voor hem gaan![]()
Insert emoslinger.
met zijn personeelskaart?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Srsly, die laat mensen voor hem gaan![]()
Insert emoslinger.
Ik wil ze gewoon allemaalquote:Op zondag 26 februari 2012 23:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lol
Hits
alle 10 die ik wilde. Ik vond er 3 echt te lelijk om ze allemaal te nemen, ook al heb ik liever dingen compleet
Helemaal naar Almere voor 5% korting ofzo, whehehehe.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij mac eten bij jouw vriend? Korting einz
Ik krijg niet eens korting!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij mac eten bij jouw vriend? Korting einz
Aan FF?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil ze gewoon allemaalEn anders raak ik ze vast wel kwijt
voor dat geld
Niet voor mij?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Helemaal naar Almere voor 5% korting ofzo, whehehehe.
En Nico aanmoedigen, dat dan weer wel![]()
Ik kan toch graties reizenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Helemaal naar Almere voor 5% korting ofzo, whehehehe.
En Nico aanmoedigen, dat dan weer wel![]()
NEINZ!!!!quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan toch graties reizencareeee
En niet alleen voor 5%, voor unfen dan kan ik nico condoleren met de wedstrijd van vandaag
Maarhij kan toch doen alsof we betalen en dan gratieshquote:Op maandag 27 februari 2012 00:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens korting!Alleen als hij het voor me meeneemt want hij mag zelf wel gratis eten wat hij wilt en dan slaat hij het aan als zijn eten
Ik lollerde heel hardquote:Op maandag 27 februari 2012 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan toch graties reizencareeee
En niet alleen voor 5%, voor unfen dan kan ik nico condoleren met de wedstrijd van vandaag
Ongetwijfeldquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maarhij kan toch doen alsof we betalen en dan gratiesh![]()
Omg izk zie ons al met 12 menu's, 5 flurry's en 30 hamburgers want gratisquote:
Ik heb nerd lacquer onderwrgquote:Op maandag 27 februari 2012 00:02 schreef Dwyn het volgende:
http://www.harlowandco.org/nerd-lacquer-2/
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omg izk zie ons al met 12 menu's, 5 flurry's en 30 hamburgers want gratis
Omnomnomnom en dan keihard kotsen door die zooi
Ik ben voor Feyenoordquote:Op maandag 27 februari 2012 00:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je mag het altijd proberen
Die is nu dicht?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nerd lacquer onderwrg
Gewoon via haar etsyshop trouwens
Ah dan ben je alvast op de goede wegquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah dan ben je alvast op de goede weg
Ik wil alleen al eens zien hoe dat er bij elkaar uit zietquote:
Nicequote:Op maandag 27 februari 2012 00:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was op tijd
Ik had pinin' for the fjords, it's just a flesh wound en all of time and space
DIE OVERLEVEN WEL EEN ATOOMBOM JOAH!quote:
Omnomnomnom moaaarrr moaaarrrrrquote:Op maandag 27 februari 2012 00:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil alleen al eens zien hoe dat er bij elkaar uit zietDie shitload aan foodz.
Dusquote:Op maandag 27 februari 2012 00:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
DIE OVERLEVEN WEL EEN ATOOMBOM JOAH!
Trustenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nice
Ik ga proberen te slapen met mijn verstopte neus. Later meisjes.
Spees gaat zelf ook deaudquote:Op maandag 27 februari 2012 00:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Challenge accepted
* SpaceInvaders gooit atoombom op rotterdam
Dan moet je Nick ook redden, kunnen jullie samen een nieuwe bevolking creeerenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]heul niet. Ik heb how to survive a nuclear attack gezien op discoveriej
Heb je ook een pisteaul?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
En als er oorlog uitbreekt heb ik nick, die kan snipen like a boss door al die games![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]heul niet. Ik heb how to survive a nuclear attack gezien op discoveriej
Kinderenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan moet je Nick ook redden, kunnen jullie samen een nieuwe bevolking creeeren
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kinderen
Hoewel ik wel een kind wil zodat die mee met psv het veld op kan lopen bij een wedstrijd
Neger is nooit aangekomen he?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bijzaak
eerst langs de bijlmer![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die download hij uit de PSN store
Xboxquote:Op maandag 27 februari 2012 00:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die download hij uit de PSN store
Hihi je zei komen en negerquote:Op maandag 27 februari 2012 00:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neger is nooit aangekomen he?
Hoe weet je dat een gebouw 10cm lood heeft?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je moet kijken waar de blast is, en na 5 min komt er een warmtegolf, na 10 min een schokgolf. Je moet op de grond liggen met je handen op je hoofd steunend op je ellebogen met je mond een stukje open want anders klappen je tanden kapoet. Je moet dan een auto zoeken en dan loodrecht gaan rijden op de windrichting en een gebouw zoeken met 10cm loodlijken wassen.
Ziekenhuis, de scanruimtesquote:Op maandag 27 februari 2012 00:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat een gebouw 10cm lood heeft?
Altijd een lineaal meenemen?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat een gebouw 10cm lood heeft?
Ziekenhuis, kernreactor, TU-lab, TNO-ruimtesquote:Op maandag 27 februari 2012 00:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat zeiden ze dan weer niet. Ik eis een how to know when a building has a 10cm loden muur docu
Kernreactor bij een nuclear attackquote:Op maandag 27 februari 2012 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ziekenhuis, kernreactor, TU-lab, TNO-ruimtes
Verder zou ik het niet weten
Jezelf inpakken met schortenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is een goeie, meteen ook zo een schort omdoen wat daar hangt voor alle zekerheid
ik heb vandaag een regenboog aan Wilton kleurtjes gekregen die mijn zus voor me meegenomen had uit de bakwinkelquote:Op maandag 27 februari 2012 00:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hits hits hits his
Hyper
Hits hits hits
En ik heb niet eens suiker/kleurstofrijke zooi op
Dan krijg je een fatal errorquote:Op maandag 27 februari 2012 00:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hits hits hits his
Hyper
Hits hits hits
En ik heb niet eens suiker/kleurstofrijke zooi op
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb vandaag een regenboog aan Wilton kleurtjes gekregen die mijn zus voor me meegenomen had uit de bakwinkel![]()
![]()
![]()
BAKKENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Eentje? ALLE SCHORTEN OM DOEN MAN!!!!!quote:Op maandag 27 februari 2012 00:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is een goeie, meteen ook zo een schort omdoen wat daar hangt voor alle zekerheid
Whut, bsod?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan krijg je een fatal error
yep, toch het veiligst denk ikquote:Op maandag 27 februari 2012 00:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kernreactor bij een nuclear attack
Blue screen of death, slomequote:Op maandag 27 februari 2012 00:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
CUT IT WITH THE AFKORTINGEN!
Zeelandquote:Op maandag 27 februari 2012 00:17 schreef megamandy het volgende:
Hmm misschien moet ik dan toch in zeeland gaan wonen als er oorlog uitbreekt
Drink aaaall the waterquote:Op maandag 27 februari 2012 00:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben altijd bang dat de dijken brekenDan zit ik hier niet echt lekker.
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Blue screen of death, slome
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
CUT IT WITH THE AFKORTINGEN!
Ik ga een keertje regenboog cupcakes/muffins makenquote:
Ik zit dan wel lekker warm hierquote:Op maandag 27 februari 2012 00:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben altijd bang dat de dijken brekenDan zit ik hier niet echt lekker.
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga een keertje regenboog cupcakes/muffins maken
En ik bedenk me net dat ik vandaag scones wilde maken, maar helemaal vergeten
Ik schrijf ze op in mijn moleskinquote:
nee joh, nucleaire aanval is buiten de reactor/centrale neem ik aan, dan is in de centrale het veiligste denk ik waar je kunt zijn. übergoed beveiligdquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik schrijf ze op in mijn moleskin
Mijn vriend is ook de enige die normaal Nederlands spreekt uit zijn hele familiequote:
Skinequote:Op maandag 27 februari 2012 00:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik schrijf ze op in mijn moleskin
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook de enige die normaal Nederlands spreekt uit zijn hele familieDe rest zijn echt boeren die alles opvreten. Ook als ze "Nederlands" spreken. Is het Limburgse accent niets bij
Net zoals in japan?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee joh, nucleaire aanval is buiten de reactor/centrale neem ik aan, dan is in de centrale het veiligste denk ik waar je kunt zijn. übergoed beveiligd
Zijn het Zeeuwen of komen ze uit Zeeuws Vlaanderen?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook de enige die normaal Nederlands spreekt uit zijn hele familieDe rest zijn echt boeren die alles opvreten. Ook als ze "Nederlands" spreken. Is het Limburgse accent niets bij
nee, iets beter denk ikquote:
Neinz, in mijn boekje dat ik heb gemaakt door een molletje te villenquote:
In japan ook op aardbevingen en tsunami's, dachten zequote:Op maandag 27 februari 2012 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee, iets beter denk ik
Hier zijn ze ook berekend op overstromingen
Eerst friesquote:Op maandag 27 februari 2012 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind Limburgs overigens echt het lelijkste accent, daarna achterhoeks, dan Fries en dan Amsterdams.
Allemaal lelijk
slaap lekker alvast!quote:Op maandag 27 februari 2012 00:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neinz, in mijn boekje dat ik heb gemaakt door een molletje te villenMoleskin
Okay dat was echt heel lame. Ik ga douchen en slapen
![]()
![]()
Zeeuws-Vlaanderenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zijn het Zeeuwen of komen ze uit Zeeuws Vlaanderen?
Mijn vent zijn familie (en hij dus ook) komen allemaal uit Middelburg/Vlissingen
oh ja, da's waar, ze dáchten dat het ook op tsunami's berekend wasquote:Op maandag 27 februari 2012 00:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In japan ook op aardbevingen en tsunami's, dachten ze
Kip vindt het lelijk hoe ik praatquote:Op maandag 27 februari 2012 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind Limburgs overigens echt het lelijkste accent, daarna achterhoeks, dan Fries en dan Amsterdams.
Allemaal lelijk
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Allemaal lelijk
Da's nogal een verschil. Da's echt niet te verstaan inderdaadquote:Op maandag 27 februari 2012 00:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zeeuws-Vlaanderen
Hoewel het wel fijn is voor mij qua reizen, gewoon België overstekenMijn dorp is het eerste dorp in Nederland via de A2 en bij hen is het ook weer de eerste plaats in Nederland
Vakantie voorbijquote:Op maandag 27 februari 2012 00:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
IK HEB VAKANTIE!
Oh wait, gewoon werkenEn nu de hele week ipv 3 dagen
iedereen boos op/beledigd door Kip door hoe ze sprekenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kip vindt het lelijk hoe ik praat
NIet zeiken, jij bent morgen toch ook nog vrijquote:
Fijn, 5 dagen met die kut leidinggevende van je ipv 3quote:Op maandag 27 februari 2012 00:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
IK HEB VAKANTIE!
Oh wait, gewoon werkenEn nu de hele week ipv 3 dagen
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NIet zeiken, jij bent morgen toch ook nog vrij
Ik ben niet boos of beledigd.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
iedereen boos op/beledigd door Kip door hoe ze spreken![]()
![]()
Ikzelf heb een half Haags accent, is ook niet zo mooi
Oh nee niet datquote:Op maandag 27 februari 2012 00:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben niet boos of beledigd.
Teleurgesteld... dat wel.
Ja, en dan verbaast zijn als ik zeg dat ik het gezin uit België ook verstaquote:Op maandag 27 februari 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's nogal een verschil. Da's echt niet te verstaan inderdaad
Echt superboers
Ik ben uitgemaakt voor Indo, Amerikaan, Turk (???) en nog wel meer dingen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik spreek supermooi einz
Toen ik bij callcenter werkte vroeg iemand of ik uit rotterdam kwam, dafuq
Turkquote:Op maandag 27 februari 2012 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben uitgemaakt voor Indo, Amerikaan, Turk (???) en nog wel meer dingen.
Maar mensen zijn soms gewoon lomp/retarded/weird/lame of een combi hiervan
inderdaad: NOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
ik zie het ook niet hoor, maar goedquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
inderdaad: NOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
hahahaha, humor.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, en dan verbaast zijn als ik zeg dat ik het gezin uit België ook verstaMensen, ik woon naast de grens
Waar kan je dat zien?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ah ik sta onder unf en bbq in de dagcijfers
Wij willen je nietquote:Op maandag 27 februari 2012 00:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben uitgemaakt voor ALLES. Echt waarIedereen die me ziet, denkt dat ik 1 van hun ben. Behalve de blancken menschen dan
whehehehequote:Op maandag 27 februari 2012 00:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ah ik sta onder unf en bbq in de dagcijfers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |