abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108442490
Ik ben al een tijdje opzoek naar een thuiswerkbaantje, inpakken, assembleren, o.i.d. Ik heb (mijn domme fout) nogal een 3 tal dure boetes binnen gekregen, daarnaast kijk ik s'avond toch alleen maar TV met mijn vriendin, (niks nuttigs)

Het probleem zit hem in de betrouwbaarheid. Ik kan nergens een thuiswerk baan vinden waar je op kan solliciteren zonder eerst een 0906 nummer te bellen of eerst van tevoren betalen. Want geld verdienen moet geen geld kosten? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik weet dat dit geen vetpot is maar alle beetjes helpen.

Alvast bedankt!
  zondag 26 februari 2012 @ 22:40:37 #2
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_108443072
Denk dat ook anderen vragen niet het gewenste resultaat opleveren, aangezien bij die verdien-oplichtpraktijken de 'leden' vaak extra geld krijgen als ze andere mensen aanmelden. M.a.w. zullen mensen niet zeggen "kom hier werken, zij zijn echt eerlijk!" omdat dat waar is, maar omdat die mensen er zelf een leuke bonus door krijgen.

Thuiswerken binnen een normale baan is vaak een privilege dat je pas na langere tijd normale dienst krijgt. Als je toch gelijk zelf thuis wilt werken dan moet je denk ik eerder wat gaan doen als ZZP-er of freelancer. Vertaalwerk, websites bouwen, dat soort dingen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_108443325
ga dingen verkopen op ebay
pi_108443387
Hier was ik al bang voor inderdaad. Ik kon websites bouwen, ik ga alles weer even nalopen en kijken hoe het werkte want dat was ook weer 2 jaar terug, maar wel een realistischer inkomen...
  maandag 27 februari 2012 @ 07:30:14 #5
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_108451948
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 22:46 schreef Sanchos het volgende:
Hier was ik al bang voor inderdaad. Ik kon websites bouwen, ik ga alles weer even nalopen en kijken hoe het werkte want dat was ook weer 2 jaar terug, maar wel een realistischer inkomen...
Krantenwijk/folderwijk?

Thuiswerk is er bijna niet meer, machines pakken en sorteren foldertjes en stickertjes veeeeeel beter. Inpakwerk gaat naar werkplaatsen/lagelone landen.
Dum de dum
pi_108452082
Zat ik ook al aan te denken, maar ik ben 24 ondertussen, dus ik hoop dat ik nog aangenomen ga worden.

Wordt natuurlijk per krant betaald, natuurlijk ;)
pi_108454122
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 07:53 schreef Sanchos het volgende:
Zat ik ook al aan te denken, maar ik ben 24 ondertussen, dus ik hoop dat ik nog aangenomen ga worden.

Wordt natuurlijk per krant betaald, natuurlijk ;)
2 ochtendwijken voor een bepaalde tijd levert nog best wel wat op.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')