quote:Op zondag 26 februari 2012 21:22 schreef megamandy het volgende:
Ja, die Ffen dan wil hij het veranderen naar Hakuna. Zo noemt de vrouw zichzelf die hij een tijd gestalkt heeft
Bwhehe ja toen ging je nog gauw een broodje hagelslag smeren voor je naar bed gingquote:Op zondag 26 februari 2012 21:20 schreef Incantrix het volgende:
Heb ik gepost over hagelslag?haha, sorry dan UFT, wist niet dat ik enabler was
Whut welke vrouw?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:22 schreef megamandy het volgende:
Ja, die Ffen dan wil hij het veranderen naar Hakuna. Zo noemt de vrouw zichzelf die hij een tijd gestalkt heeft
Antique maizena!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn moeder had maizena in de kast staan die houdbaar was tm januari 2001![]()
De fuck? Dat had ik even gemist.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:22 schreef megamandy het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe ja toen ging je nog gauw een broodje hagelslag smeren voor je naar bed gingEn sindsdien denk ik daar alleen nog maar aan als ik trek heb
Ooww, arme! Dat ik je dat heb aangedaan! Dat is al minstens een week geleden, hahaquote:Op zondag 26 februari 2012 21:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe ja toen ging je nog gauw een broodje hagelslag smeren voor je naar bed gingEn sindsdien denk ik daar alleen nog maar aan als ik trek heb
Dat is de algemene aanname ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:25 schreef milka82 het volgende:
Die FF, die is een beetje mental toch?
Hahahahaquote:Op zondag 26 februari 2012 21:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooww, arme! Dat ik je dat heb aangedaan! Dat is al minstens een week geleden, haha![]()
Goop dat het smaakt
mijn oogjes worden steeds kleiner
Wait whut! Nu ben ik zeer nieuwsgierig!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:27 schreef megamandy het volgende:
Ja dankzij die vrouw kleed hij zich ook het liefst in primaire kleuren. Zit mobiel dua is lastig opzoeken maar hij heeft dit allemaal gepost in WGR die vrouw wilde niet dat hij foto's maakte met haar. Titel ben ik even kwijt maar heeft daar duidelijk kee te maken. Dat heb ik echt zitten lezen van![]()
![]()
![]()
![]()
Goeden omschrijving, "bijzonder".quote:Op zondag 26 februari 2012 21:27 schreef milka82 het volgende:
met zijn nasty haren.... ik vind het maar een bijzonder figuur
Jep, volgens mij is zijn moeder ook gehandicapt, kan natuurlijk ook lichamelijk zijn maar dan nog.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:25 schreef milka82 het volgende:
Die FF, die is een beetje mental toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |