Wat erg...quote:Op zondag 26 februari 2012 21:37 schreef kapiteintje het volgende:
Ben even Alberto Stegeman aan het kijken. Spullen en diensten in ruil voor sex.
Als ze zich normaal zou kleden, zou afvallen, zou ze er niet eens zo slecht uit zien.quote:
Onbegrijpelijk. Nederland associeert negers automatisch met soul, muzikaliteit en geweldige stemmen. Terwijl hier overduidelijk het tegendeel wordt bewezen.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:40 schreef GGMM het volgende:
Verdomme, het lijkt erop dat Joan niet gaat winnen.
dat huilen van hun is best leuk.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Je moet wel een TT erbij doen Ajacied422.
Hulk had een one night stand met haar.quote:
Met haar moeder bedoel je?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hulk had een one night stand met haar.
Nee cumshot op haar haar.quote:
Van Lenny Kuhr.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:46 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat was dat nummer net met lailailaillai?
Als je 14 wordt dan weet je wel waar ik het over heb.quote:
heb wel een of andere spanjaard die zit te joelen.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
Is er geen stream meer van Barca op Sopcast?
DSC2 aldus dat pcstreams programma. Haal gewoon Sport 1 mang.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
Is er geen stream meer van Barca op Sopcast?
Ik heb je in topic 9 ook nog verdedigd.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het wel handig dat het topic er direct is. Wat maakt het nou uit wie hem opent?
Had ik gezien ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je in topic 9 ook nog verdedigd.
[..]
Zit op kamers, heb een tv van 20 jaar oud dus vind 't niet echt nodig.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
DSC2 aldus dat pcstreams programma. Haal gewoon Sport 1 mang. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |