quote:Als ik bezoek krijg van familie of vrienden dan moet ik altijd de wc rand en de vloer schoonmaken omdat de meeste mannen niet kunnen richten tijdens het plassen.
Klacht: Mannen die niet kunnen richten tijdens het plassen!
Je weet toch wie er bij je in huis is geweest of niet?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:12 schreef Arcadia het volgende:
Prullenbak in het toilet, en dan zeker zo'n walm van kut- en menstruatiegeuren die maandenlang blijft hangen in mijn toilet.
Jij spuit zeker ook geregeld naast het gleufje?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:17 schreef CafeRoker het volgende:
Die mannen kunnen prima mikken. Het komt precies daar naast de pot, midden op dat kruisje in de tegelnaad, waar ze wilden dat het terecht zou komen.
Wanneer wordt dat nu eens op waarde geschat ipv dat stomme 'niet kunnen mikken'.
Jij bent goed afgericht door het vrouwelijk geslacht wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:19 schreef SillyWalks het volgende:
Niet kunnen mikken? WC's zijn niet gemaakt om staand gebruik van te maken, daar is een urinoir voor. De standaard wc is veel te laag, wat er voor zorgt dat de straal met teveel geweld neerslaat, spetters tot gevolgd hebbende.
Is dat al bewezen dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:21 schreef Sinosappel het volgende:
Hoe vaak moet het nog gezegd worden?
Staand plassen krijg je kanker van
Zou die dan ook in de naad spuiten?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij spuit zeker ook geregeld naast het gleufje?
Dat moet ook, een goed afgerichte man is van groot belang voor een goede rolverdeling in de relatie.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent goed afgericht door het vrouwelijk geslacht wel.
Broodje aapverhaal, van staand pissen krijg je kankerquote:Op zondag 26 februari 2012 16:23 schreef sinepedraap het volgende:
Je krijgt er niet kanker van maar is toch een verhoogde kans of blabla zelfde als voor zoveel andere dingen of is het echt zo veel erger en gevaarlijker?
Heb zo'n vermoeden dat er bij jouw van verdeling geen sprake is.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:23 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat moet ook, een goed afgerichte man is van groot belang voor een goede rolverdeling in de relatie.
Als Sinosappel het zegt dan is het sowieso waarquote:
Ja zelfde als zoveel andere dingen dusquote:Op zondag 26 februari 2012 16:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Broodje aapverhaal, van staand pissen krijg je kanker
Niet zo serieus nemen, ik maak ook weleens een grapjequote:Op zondag 26 februari 2012 16:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb zo'n vermoeden dat er bij jouw van verdeling geen sprake is.
Oeh, roze. Dan is het meteen een mode accessoire natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2012 16:25 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Niet zo jaloers doen, hier, mag jij ook:
[ afbeelding ]
Gewoon zoals dat altijd gaat met kanker jwz. Vergrote kans, cellen worden aangetast, blablaquote:Op zondag 26 februari 2012 16:23 schreef sinepedraap het volgende:
Je krijgt er niet kanker van maar is toch een verhoogde kans of blabla zelfde als voor zoveel andere dingen of is het echt zo veel erger en gevaarlijker?
Herkenbare klacht.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Met zittend pissen komt mijn snikkel tegen de rand van de pot aan. Bijzonder smerig en erg koud voor mijn eikel.
ik kreeg aids van zittend plassen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:21 schreef Sinosappel het volgende:
Hoe vaak moet het nog gezegd worden?
Staand plassen krijg je kanker van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |