De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kan hem ook gewoon negeren en niet verder dan hoi komenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:02 schreef marbasnarf het volgende:
ik zie ook niet heel veel toekomst in vriendschap, das iets wat hij wilde... ik zie t meer als noodzaak om een feestje ofzo niet te laten veranderen in een emotionele hel voor me..
wil dingen gewoon opgelost hebben voor ik hem in t openbaar onder ogen moet komen
Waarom zou het zo erg zijn om hem tegen te komen dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:02 schreef marbasnarf het volgende:
ik zie ook niet heel veel toekomst in vriendschap, das iets wat hij wilde... ik zie t meer als noodzaak om een feestje ofzo niet te laten veranderen in een emotionele hel voor me..
wil dingen gewoon opgelost hebben voor ik hem in t openbaar onder ogen moet komen
mja.. dat kan idd.. al zit dat niet in mn aard... maar t zal wel moeten of niet gaan .. of zorgen dak slank en mooi wordt en dat hij liever zn tong afbijt dan moet toegeven dat hij een sukkel is geweestquote:Op zondag 26 februari 2012 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je kan hem ook gewoon negeren en niet verder dan hoi komen
wil ook geen ongemakkelijke momenten voor anderen veroorzaken..quote:Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou het zo erg zijn om hem tegen te komen dan?
Het is niet alsof je ineens poeslief tegen hem moet doen.
Als het iets is wat hij wilde, waarom doet hij er dan zo losjes over en jij zo moeilijk?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:02 schreef marbasnarf het volgende:
Vrouw, raap jezelf eens bij elkaar!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja.. dat kan idd.. al zit dat niet in mn aard... maar t zal wel moeten of niet gaan .. of zorgen dak slank en mooi wordt en dat hij liever zn tong afbijt dan moet toegeven dat hij een sukkel is geweest
eh... ik doe er moeilijk over omdat hij zich totaal niet gedraagd also hij vriendschap wil... maar wel aan zn vrienden wil doen geloven dat hij alle beste bedoelingen heeft.. waardoor de conclusie is dat ik een raar wijf ben en t voormezelf verpest... terwijl ik alleen maar mn best doe om t goed te doen..quote:Op zondag 26 februari 2012 16:07 schreef twi het volgende:
[..]
Als het iets is wat hij wilde, waarom doet hij er dan zo losjes over en jij zo moeilijk?
Was hij je eerste relatie?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh... ik doe er moeilijk over omdat hij zich totaal niet gedraagd also hij vriendschap wil... maar wel aan zn vrienden wil doen geloven dat hij alle beste bedoelingen heeft.. waardoor de conclusie is dat ik een raar wijf ben en t voormezelf verpest... terwijl ik alleen maar mn best doe om t goed te doen..
ik heb een beter idee, vergeet hem en laat hem lekker in z'n sop gaar koken. Jij hebt hem helemaal niet nodig zoals ca al zei. En laat hem dan ook niet jou leven bepalen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja.. dat kan idd.. al zit dat niet in mn aard... maar t zal wel moeten of niet gaan .. of zorgen dak slank en mooi wordt en dat hij liever zn tong afbijt dan moet toegeven dat hij een sukkel is geweest
Ik gun het ze ook wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
Feyenoord
Ik stond weer op de bank
Nu nog 2-3 en ik bouw een feestje
Heerlijk dit.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
Feyenoord
Ik stond weer op de bank
Nu nog 2-3 en ik bouw een feestje
=) bedankt, heb echt wel een trap onder mn kont nodig... en weet dat je gelijk hebt.. en meeste dagen gaat t ook goed.. en doe ik _heel zelfstandig_ zelf mn huisje opknappen of kook ik extra lekker voormezelf... heel simpel, maar t werkt..quote:Op zondag 26 februari 2012 16:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vrouw, raap jezelf eens bij elkaar!
Mijn moeder had 25 jaar een relatie met mijn vader, werd bedrogen door hem met een 10 jaar jonger exemplaar en dan zei mijn vader ook nog eens dat hij geen seks met haar wilde omdat ze te dik was. Alleen zij had een kind waardoor ze niet zo mocht instorten.
Hij heeft je gekwetst, maar nu beheerst hij je nog meer en jij laat het toe! Waar gaat dat in godsnaam over? Weetje, je doet nu alleen jezelf pijn, je denkt dat hij het doet en dat het hem wat boeit, maar het boeit hem werkelijk geen ene neuk. Ga door met je leven, want dat heeft hij ook gedaan.
Als je wilt afvallen, dan doe je dat voor jezelf, maar niet omdat je een wanhopige trien bent die even een hak wilt zetten bij der ex. Kom op zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
nee, hiervoor nog een relatie gehad met iemand die heel agressief was en daarna met een alcoholist... deze was "alleen" verslaafd aan gamen, dus dacht dak dat wel kon handlenquote:
ik gun het feyenoord zoquote:Op zondag 26 februari 2012 16:15 schreef heloef het volgende:
Altijd weer die Marokkanen die het moeten verpesten ik vierde deze 2-2 al.
Je zoekt ze wel uit zeg.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, hiervoor nog een relatie gehad met iemand die heel agressief was en daarna met een alcoholist... deze was "alleen" verslaafd aan gamen, dus dacht dak dat wel kon handlen
Ik gun vooral PSV niks.quote:
Gun je echt PSV niks of wil je gewoon de grootste kans overhouden dat Ajax kampioen wordt?quote:
zoek jij iemand waar je voor kan zorgen omdat je denkt ze te kunnen helpen beter te worden en je zelf lekker weg cijferen terwijl je weet dat je zelf ook heel wat aandacht kunt gebruiken van je zelf.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, hiervoor nog een relatie gehad met iemand die heel agressief was en daarna met een alcoholist... deze was "alleen" verslaafd aan gamen, dus dacht dak dat wel kon handlen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |