abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108419755

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Vandaar dat we hier lekker slowchatten.

Maar je wil toch versieren?

Dan ga je maar naar het echte topic.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Zie bovenstaande.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond, maar staar iedereen recht aan en geef ze een knipoog, vooral als je bananen eet.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo eng mogelijk. Ook kun je natuurlijk vragen of het kassameisje een snoepje wil.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, wat bestwel veel pijn kan doen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Neuk haar.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien. Behalve als het enge stalkers betreft, die zien je wel.

9. Kom naar alle meets :D

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------
17.gif AVNZMG-tinychat!
Voor wanneer de slowchat niet zo slow meer is, chatten met of zonder webcam kan hier; klik.
Let op: meld je daar wel aan met dezelfde username als die je op FOK! gebruikt.

Uitslag AVNZMG-verkiezingen!
De uitslag van de verkiezingen kan je hier vinden. Benzin heeft het ook verwoord in een verhaal: [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #791 Bier, tieten en pukkeltjes
Newb's hentai post: (pas op, lang)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP vind je hier O+
#TeamMiley
  zondag 26 februari 2012 @ 16:02:28 #2
366538 marbasnarf
pi_108419845
ik zie ook niet heel veel toekomst in vriendschap, das iets wat hij wilde... ik zie t meer als noodzaak om een feestje ofzo niet te laten veranderen in een emotionele hel voor me..
wil dingen gewoon opgelost hebben voor ik hem in t openbaar onder ogen moet komen
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
  zondag 26 februari 2012 @ 16:03:25 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108419898
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 16:02 schreef marbasnarf het volgende:
ik zie ook niet heel veel toekomst in vriendschap, das iets wat hij wilde... ik zie t meer als noodzaak om een feestje ofzo niet te laten veranderen in een emotionele hel voor me..
wil dingen gewoon opgelost hebben voor ik hem in t openbaar onder ogen moet komen
je kan hem ook gewoon negeren en niet verder dan hoi komen ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 26 februari 2012 @ 16:04:04 #4
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_108419928
quote:
Waarom zou het zo erg zijn om hem tegen te komen dan?

Het is niet alsof je ineens poeslief tegen hem moet doen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 26 februari 2012 @ 16:04:43 #5
366538 marbasnarf
pi_108419953
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 16:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

je kan hem ook gewoon negeren en niet verder dan hoi komen ;)
mja.. dat kan idd.. al zit dat niet in mn aard... maar t zal wel moeten of niet gaan .. of zorgen dak slank en mooi wordt en dat hij liever zn tong afbijt dan moet toegeven dat hij een sukkel is geweest
  zondag 26 februari 2012 @ 16:05:10 #6
366538 marbasnarf
pi_108419983
quote:
99s.gif Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waarom zou het zo erg zijn om hem tegen te komen dan?

Het is niet alsof je ineens poeslief tegen hem moet doen.
wil ook geen ongemakkelijke momenten voor anderen veroorzaken..
  zondag 26 februari 2012 @ 16:07:10 #7
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108420057
quote:
Als het iets is wat hij wilde, waarom doet hij er dan zo losjes over en jij zo moeilijk?
  zondag 26 februari 2012 @ 16:08:13 #8
364404 arachide.
mamachide
pi_108420111
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef marbasnarf het volgende:

[..]

mja.. dat kan idd.. al zit dat niet in mn aard... maar t zal wel moeten of niet gaan .. of zorgen dak slank en mooi wordt en dat hij liever zn tong afbijt dan moet toegeven dat hij een sukkel is geweest
Vrouw, raap jezelf eens bij elkaar!

Mijn moeder had 25 jaar een relatie met mijn vader, werd bedrogen door hem met een 10 jaar jonger exemplaar en dan zei mijn vader ook nog eens dat hij geen seks met haar wilde omdat ze te dik was. Alleen zij had een kind waardoor ze niet zo mocht instorten.

Hij heeft je gekwetst, maar nu beheerst hij je nog meer en jij laat het toe! Waar gaat dat in godsnaam over? Weetje, je doet nu alleen jezelf pijn, je denkt dat hij het doet en dat het hem wat boeit, maar het boeit hem werkelijk geen ene neuk. Ga door met je leven, want dat heeft hij ook gedaan.

Als je wilt afvallen, dan doe je dat voor jezelf, maar niet omdat je een wanhopige trien bent die even een hak wilt zetten bij der ex. Kom op zeg.
#TeamMiley
  zondag 26 februari 2012 @ 16:09:16 #9
366538 marbasnarf
pi_108420190
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 16:07 schreef twi het volgende:

[..]

Als het iets is wat hij wilde, waarom doet hij er dan zo losjes over en jij zo moeilijk?
eh... ik doe er moeilijk over omdat hij zich totaal niet gedraagd also hij vriendschap wil... maar wel aan zn vrienden wil doen geloven dat hij alle beste bedoelingen heeft.. waardoor de conclusie is dat ik een raar wijf ben en t voormezelf verpest... terwijl ik alleen maar mn best doe om t goed te doen..
  zondag 26 februari 2012 @ 16:10:27 #10
364404 arachide.
mamachide
pi_108420272
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 16:09 schreef marbasnarf het volgende:

[..]

eh... ik doe er moeilijk over omdat hij zich totaal niet gedraagd also hij vriendschap wil... maar wel aan zn vrienden wil doen geloven dat hij alle beste bedoelingen heeft.. waardoor de conclusie is dat ik een raar wijf ben en t voormezelf verpest... terwijl ik alleen maar mn best doe om t goed te doen..
Was hij je eerste relatie?
#TeamMiley
  zondag 26 februari 2012 @ 16:10:55 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108420299
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef marbasnarf het volgende:

[..]

ik heb een beter idee, vergeet hem en laat hem lekker in z'n sop gaar koken. Jij hebt hem helemaal niet nodig zoals ca al zei. En laat hem dan ook niet jou leven bepalen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zondag 26 februari 2012 @ 16:13:54 #12
-1 #ANONIEM
pi_108420475
Feyenoord _O_
Ik stond weer op de bank *O*

Nu nog 2-3 en ik bouw een feestje :P
  zondag 26 februari 2012 @ 16:14:08 #13
364404 arachide.
mamachide
pi_108420484
Als het over is, zeg je meestal dat je wel vrienden kan en wil blijven, maar vaak gaat dat gewoon niet. Het is een meer iets wat je zegt zodat het allemaal wat minder lijkt.

Je zegt "ik wil vrienden blijven" en je bedoelt "ik wil gewoon dat dit rustig en zonder al te veel gezeik over is, dat we elkaar met rust laten en dat het contact gewoon verwaterd"
#TeamMiley
  zondag 26 februari 2012 @ 16:14:22 #14
364404 arachide.
mamachide
pi_108420502
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
Feyenoord _O_

Ik gun het ze ook wel.
#TeamMiley
  zondag 26 februari 2012 @ 16:14:35 #15
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_108420515
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
Feyenoord _O_

Heerlijk dit. _O_
  zondag 26 februari 2012 @ 16:14:42 #16
366538 marbasnarf
pi_108420523
quote:
17s.gif Op zondag 26 februari 2012 16:08 schreef arachide. het volgende:

[..]

Vrouw, raap jezelf eens bij elkaar!

Mijn moeder had 25 jaar een relatie met mijn vader, werd bedrogen door hem met een 10 jaar jonger exemplaar en dan zei mijn vader ook nog eens dat hij geen seks met haar wilde omdat ze te dik was. Alleen zij had een kind waardoor ze niet zo mocht instorten.

Hij heeft je gekwetst, maar nu beheerst hij je nog meer en jij laat het toe! Waar gaat dat in godsnaam over? Weetje, je doet nu alleen jezelf pijn, je denkt dat hij het doet en dat het hem wat boeit, maar het boeit hem werkelijk geen ene neuk. Ga door met je leven, want dat heeft hij ook gedaan.

Als je wilt afvallen, dan doe je dat voor jezelf, maar niet omdat je een wanhopige trien bent die even een hak wilt zetten bij der ex. Kom op zeg.
=) bedankt, heb echt wel een trap onder mn kont nodig... en weet dat je gelijk hebt.. en meeste dagen gaat t ook goed.. en doe ik _heel zelfstandig_ zelf mn huisje opknappen of kook ik extra lekker voormezelf... heel simpel, maar t werkt..
maar heb ook dagen dat t gewoon als een klap in mn gezicht opnieuw binnenkomt... "ja ik ben alleen, ondanks dak zo lief mn best heb gedaan" en dan baal ik ervan dat zon klootzak wel gelukkig kan zijn en verder met zn leven en t nog voorelkaar krijgt dat zn vrienden mij een stalkend lijp psycho wijf vinden... en ik mezelf tekort doe door mezelf af te vragen waarom ik t niet verdien om een keer met opgeheven hoofd weg te kunnen lopen... waarom t mij wel boeit hoe mensen met elkaar omgaan en waarom ik t niet verdoen om na al mn inzet een keer gelukkig te zijn...
hij deed niet zn best, gedraagd zich nonstop _ook in relatie_ als klootzak en toch lijkt hij het "beste uit de strijd te komen"
gewoon frustrerend dat "slechte" mensen makkelijker gelukkig zijn dan "goede" mensen
  zondag 26 februari 2012 @ 16:15:01 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108420548
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 26 februari 2012 @ 16:15:45 #18
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108420604
Altijd weer die Marokkanen die het moeten verpesten ik vierde deze 2-2 al.
C'est la vie
  zondag 26 februari 2012 @ 16:16:24 #19
366538 marbasnarf
pi_108420636
quote:
17s.gif Op zondag 26 februari 2012 16:10 schreef arachide. het volgende:

[..]

Was hij je eerste relatie?
nee, hiervoor nog een relatie gehad met iemand die heel agressief was en daarna met een alcoholist... deze was "alleen" verslaafd aan gamen, dus dacht dak dat wel kon handlen
  zondag 26 februari 2012 @ 16:16:40 #20
364404 arachide.
mamachide
pi_108420646
quote:
8s.gif Op zondag 26 februari 2012 16:15 schreef heloef het volgende:
Altijd weer die Marokkanen die het moeten verpesten ik vierde deze 2-2 al.
ik gun het feyenoord zo
#TeamMiley
  zondag 26 februari 2012 @ 16:17:03 #21
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_108420666
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 16:16 schreef marbasnarf het volgende:

[..]

nee, hiervoor nog een relatie gehad met iemand die heel agressief was en daarna met een alcoholist... deze was "alleen" verslaafd aan gamen, dus dacht dak dat wel kon handlen
Je zoekt ze wel uit zeg.
  zondag 26 februari 2012 @ 16:17:25 #22
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108420681
quote:
17s.gif Op zondag 26 februari 2012 16:16 schreef arachide. het volgende:

[..]

ik gun het feyenoord zo
Ik gun vooral PSV niks.
C'est la vie
  zondag 26 februari 2012 @ 16:18:15 #23
301594 Watertornado
pi_108420723
quote:
14s.gif Op zondag 26 februari 2012 16:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik gun vooral PSV niks.
Gun je echt PSV niks of wil je gewoon de grootste kans overhouden dat Ajax kampioen wordt?
Beter onethisch dan oneetbaar
  zondag 26 februari 2012 @ 16:18:19 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108420725
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 16:16 schreef marbasnarf het volgende:

[..]

zoek jij iemand waar je voor kan zorgen omdat je denkt ze te kunnen helpen beter te worden en je zelf lekker weg cijferen terwijl je weet dat je zelf ook heel wat aandacht kunt gebruiken van je zelf.
  zondag 26 februari 2012 @ 16:18:23 #25
271393 Joysa
pi_108420731
Ik gun iedereen alles, het zal me aan mn reet roesten wie wint O+
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')