abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11924094
quote:
Op maandag 21 juli 2003 23:16 schreef okee6 het volgende:

[..]

Jij laat je vertellen waarom Armstrong dat deed. Lance dacht als ik die Fransman nu op zijn schouder klop, dan juichen ze bij de tijdrit voor mij. En al die Fransen die hier rondrijden, zullen me wellicht ook bijstaan. Topsport is hard, sommigen kunnen er niet bij.

Het sympathieke klopje van deze Tour was dat van Hamilton naar Gap

yeah right, weer een anti-armstrong fan erbij want dan zijn alle schouderklopjes niet goed.
pi_11924177
Snap dan, dit was een cameraklopje. Hamilton was toen gewoon blij dat Armstrong heel was gebleven.
pi_11924199
quote:
Op maandag 21 juli 2003 23:21 schreef Bartoli het volgende:

[..]

yeah right, weer een anti-armstrong fan erbij want dan zijn alle schouderklopjes niet goed.

Anti - Armstrong was hij volgens mij al
pi_11924273
quote:
Op maandag 21 juli 2003 23:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Anti - Armstrong was hij volgens mij al
Armstrong is een fenomenaal atleet en fietser
pi_11924350
quote:
Op maandag 21 juli 2003 23:28 schreef okee6 het volgende:

[..]

Armstrong is een fenomenaal atleet en fietser

ach ja laat ik hier ook maar niet verder op ingaan over wat voor soort klopje het is, dat is ook een bodemloze put of hoe noem je dat
pi_11924463
quote:
Op maandag 21 juli 2003 23:16 schreef okee6 het volgende:
Jij laat je vertellen waarom Armstrong dat deed. Lance dacht als ik die Fransman nu op zijn schouder klop, dan juichen ze bij de tijdrit voor mij. En al die Fransen die hier rondrijden, zullen me wellicht ook bijstaan. Topsport is hard, sommigen kunnen er niet bij.

Het sympathieke klopje van deze Tour was dat van Hamilton naar Gap

En vertel jij mij eens hoeveel je aan mensen hebt die langs de kant staan te juigen in de tijdrit? Geen klap!!!

Als het goed is ben je zo geconcentreerd op de tijdrit dat je helemaal niks hoor, dus jou opmerking slaat echt drie dubbel nergens op!!

Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
pi_11924759
quote:
Op maandag 21 juli 2003 23:35 schreef sassa_s het volgende:
[..]
Als het goed is ben je zo geconcentreerd op de tijdrit dat je helemaal niks hoor, dus jou opmerking slaat echt drie dubbel nergens op!!

Dat is komma***, natuurlijk gaat het eerder om de rit van overmorgen als er nog weer bergen zijn. Armstrong heeft er alle baat bij dat men hem sympathiek vind en laat daarbij geen middel ongebruikt.

hij zoekt blijkbaar toch het publiek op, laat het dan vriendelijk zijn

pi_11925073
quote:
Op maandag 21 juli 2003 23:45 schreef okee6 het volgende:

[..]

Dat is komma***, natuurlijk gaat het eerder om de rit van overmorgen als er nog weer bergen zijn. Armstrong heeft er alle baat bij dat men hem sympathiek vind en laat daarbij geen middel ongebruikt.

Wat heeft dit met de opmerking van sassa_s te maken??? gaat niet om de rit van overmorgen of wat jij ook bedoeld maar om de tijdrit.

En wat bedoel je precies met je opmerking okee6 ik kan er nu geen touw aan vast knopen?

pi_11925097
Je hebt er natuurlijk echt geen baat bij als je het publiek achter je hebt staan, want je moet het toch echt zelf doen. Maar natuurlijk wil elke sportman het liefst door zoveel mogelijk mensen sympathiek worden gevonden.

Ik kan de laatste tijd Armstrong maar niet sympathiek vinden, jammer genoeg Niet dat Armstrong ook maar iets om ene Leatherface van het fok! forum geeft , maar ik vind het voor mezelf jammer dat ik zo weinig met deze uitzonderlijke sportman heb.

pi_11925099
quote:
Op maandag 21 juli 2003 23:45 schreef okee6 het volgende:

Ja en kom dan eens met duidelijke aanwijzingen dat hij er baat bij heeft... Je hebt wel mooie opmerkingen maar waar zijn de bewijzen? Ik kan me er namelijk niks op bedenken, ik bedoel fietsen doe je nog altijd zelf ook al ben je zo sympathiek als de pest.
pi_11925512
quote:
Op maandag 21 juli 2003 23:56 schreef sassa_s het volgende:
[..]
Ja en kom dan eens met duidelijke aanwijzingen dat hij er baat bij heeft... Je hebt wel mooie opmerkingen maar waar zijn de bewijzen? Ik kan me er namelijk niks op bedenken, ik bedoel fietsen doe je nog altijd zelf ook al ben je zo sympathiek als de pest.
Als je wordt uitgefloten zoals in Parijs, dan voel je je gekrenkt, of je Armstrong heet of wat dan ook. Als je een Fransman aait neem je wat wind uit de zeilen. In die zin heeft hij er baat bij. Was hij Portugees geweest, had het niet zo dan minder gespeeld.
pi_11925568
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 00:11 schreef okee6 het volgende:

[..]

Als je wordt uitgefloten zoals in Parijs, dan voel je je gekrenkt, of je Armstrong heet of wat dan ook. Als je een Fransman aait neem je wat wind uit de zeilen. In die zin heeft hij er baat bij. Was hij Portugees geweest, had het niet zo dan minder gespeeld.

Politieke spanningen spelen zeker wel mee

Alhoewel zich dat eigenlijk niet in de sport zou moeten manifesteren

pi_11925606
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 00:13 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Politieke spanningen spelen zeker wel mee

Alhoewel zich dat eigenlijk niet in de sport zou moeten manifesteren

Maar goed al dit heeft nog niks met die ene tijdrit te maken waar okee6 het over had, dus nog steeds geen antwoord gegeven/ gekregen
pi_11925616
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 00:11 schreef okee6 het volgende:

[..]

ach ga eens gauw slapen, denk er een nacht over na en kom dan terug want dit slaat daadwerkelijk nergens op.

waarom denk je dat dan? als dat boogerd was gaf die net zo goed een schouderklopje of als het botero of wie dan ook was die niet belangrijk was in klassement.

pi_11925840
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 00:15 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waarom denk je dat dan? als dat boogerd was gaf die net zo goed een schouderklopje of als het botero of wie dan ook was die niet belangrijk was in klassement.
Met respect, jij denkt zeker elke dag dat Armstrong voor de pers de waarheid verkondigd. 'This is tv man', alle middelen worden ingezet.

Het gaat hier om het oorlogssentiment niet om het geven van een klopje door een niet-Amerikaan. En ik zeg niet dat het de reden is, maar het is wel een begrijpelijke.

pi_11925908
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 00:24 schreef okee6 het volgende:

[..]

Met respect, jij denkt zeker elke dag dat Armstrong voor de pers de waarheid verkondigd. 'This is tv man', alle middelen worden ingezet.

Het gaat hier om het oorlogssentiment niet om het geven van een klopje door een niet-Amerikaan. En ik zeg niet dat het de reden is, maar het is wel een begrijpelijke.

ik zeg niet dat die de waarheid verkondigd helemaal niet dat van dat drinken en zo van die tijdrit vind ik bullshit, dat de tactiek klopte van us postal vind ik ook bullshit dus hij verkondigd zeker niet altijd de waarheid.

maar ja van dat schouderklopje word ook zinloos, ga ik niet meer op in.

pi_11925924
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 00:24 schreef okee6 het volgende:

[..]

De gevoeligheden tussen Frankrijk en de Verenigde Staten zullen heus wel een beetje meewegen in de relatie tussen Armstrong en pers / publiek, maar in die mate als jij schetst geloof ik dus niet
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 juli 2003 @ 00:33:37 #168
7889 tong80
Spleenheup
pi_11926020
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 00:28 schreef Leatherface het volgende:

[..]

De gevoeligheden tussen Frankrijk en de Verenigde Staten zullen heus wel een beetje meewegen in de relatie tussen Armstrong en pers / publiek, maar in die mate als jij schetst geloof ik dus niet

De gemiddelde Fransman is net als de gemiddelde Amerikaan.

Zijn er nog landen buiten mijn woongebied dan ?

Oorlog ?

We hebben toch vrede in Texas/Bourgondië ?

Armstrong kan nooit een held worden, omdat de grootste drugsaddict uit Frankrijk kwam. Virenque heeft voor jaren de sportiviteit uit Frankrijk genomen.

Hij verkeerd, dan moet de rest ook fout zijn.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 22 juli 2003 @ 00:49:24 #169
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_11926326
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 00:33 schreef tong80 het volgende:

Virenque heeft voor jaren de sportiviteit uit Frankrijk genomen.

Daar heb je iemand die pas fout is!! Wat een smerige smiegtenkop heeft die gast ook

Ik doe wel eventjes een bescheiden wave voor Lance. Kanker overwinnen en 5 x de tour is in mijn boekje altijd briljant, dan mag je desnoods een kuthumeur hebben.
Tis natuurlijk niet zo'n soevereine kampioen als eddy, but who was?

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 juli 2003 @ 00:56:59 #170
7889 tong80
Spleenheup
pi_11926464
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 00:49 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Daar heb je iemand die pas fout is!! Wat een smerige smiegtenkop heeft die gast ook

Ik doe wel eventjes een bescheiden wave voor Lance. Kanker overwinnen en 5 x de tour is in mijn boekje altijd briljant, dan mag je desnoods een kuthumeur hebben.
Tis natuurlijk niet zo'n soevereine kampioen als eddy, but who was?

Eddy blijft de best. Die won op dinsdag de Ronde van Vlaanderen en een week later vroeg ie wat gaan we nu doen?
Parijs Roubaix Eddy.

Keeeee, moet dat nou ? Heb 'm al 6 keer gewonnen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_11926511
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 00:56 schreef tong80 het volgende:

[..]

Eddy blijft de best. Die won op dinsdag de Ronde van Vlaanderen en een week later vroeg ie wat gaan we nu doen?
Parijs Roubaix Eddy.

Keeeee, moet dat nou ? Heb 'm al 6 keer gewonnen.

Weet hij uberhaput nog wel hoeveel Tourritten hij heeft gewonnen

Maar ja, het gaat hier dus over Armstrong.

dinsdag 22 juli 2003 @ 01:12:47 #172
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_11926775
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 00:59 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Weet hij uberhaput nog wel hoeveel Tourritten hij heeft gewonnen

Maar ja, het gaat hier dus over Armstrong.

Als armstrong een belg was zou ik hem wel nog sympathieker gaan vinden. En uiteraard het hele jaar door klassiekers zou fietsen.

Ik vond Lemond als persoon de sympathiekere amerikaan en die heeft in de mooiste tourontknoping ooit de meest antipathieke kutfrans verslagen!

Ehm... het ging over Armstrong.

dinsdag 22 juli 2003 @ 01:17:58 #173
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_11926869
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 01:12 schreef kamagurka het volgende:

Ik vond Lemond als persoon de sympathiekere amerikaan en die heeft in de mooiste tourontknoping ooit de meest antipathieke kutfrans verslagen!

Ehm... het ging over Armstrong.

En aan al die Amerikanen zat/zit altijd een heroiëk verhaal:

Lemond met die hagel in zijn donder, Lance met zijn ene teelbal.

Kom daar maar eens op als simpele Europeaan.

Lemond op 8 seconden, dit jaar Lance op 7 seconden winnen?

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_11926991
Amerikanen als Armstrong laten geen ruimte voor romantiek. Dat wordt gewoon de tijdrit met twee seconden winnen, tenminste als hij dat voor elkaar krijgt.
  dinsdag 22 juli 2003 @ 01:53:53 #175
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_11927300
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 01:25 schreef okee6 het volgende:
Amerikanen als Armstrong laten geen ruimte voor romantiek. Dat wordt gewoon de tijdrit met twee seconden winnen, tenminste als hij dat voor elkaar krijgt.
Als der Ullie net zo rijdt als de eerste, kan Lance gaan janken met een bos uien. Maar dat ziet niemand gebeuren geloof ik..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')