quote:Heeft zijn zoontje toch nog gelijk gekregen.
Op dinsdag 13 juli 2002 schreef Armstrong's vrouw het volgende:PS - Luke's latest thing is, "Daddy makes 'em suffer. In the Mountains." - We'll see.
quote:Dat is juist het mooie aan hem, vind ik. Maar op den duur zal ook het tijdperk - Armstrong voorbij zijn.
Op zondag 21 juli 2002 18:00 schreef Frenkie het volgende:[..]
ja daarvoor was ik ook wel fan.. maar hij rijdt en verliest te weinig om nog fan te zijn..
Maar ik ben het wel helemaal met je eens dat Armstrong te weinig grote wedstrijden rijdt buiten de Tour. Nu heeft hij dit jaar gelukkig al meer koersen gereden dan vorig jaar. Volgend jaar moet ie ook weer de voorjaarsklassiekers rijden.
quote:Volgens de Belgen gaat-ie dat redden.
Op zondag 28 juli 2002 17:30 schreef tong80 het volgende:
Two to go.
En volgens mij ook, trouwens.
quote:ik hoop van niet, ik reken op de spanjaarden, litouwers en alle andere europeanen, aziaten, zuid-afrikanen en aussies om dat te voorkomen.
Op zondag 28 juli 2002 17:45 schreef Arcee het volgende:[..]
Volgens de Belgen gaat-ie dat redden.
En volgens mij ook, trouwens.
Misschien kan Cadell Evans volgend jaar nog meer..
quote:Geweldig
Op dinsdag 23 juli 2002 10:06 schreef DrPurno het volgende:[..]
Nog niet gevonden, die foto, wel Kroon in het ravijn...met dank aan Cor Vos...oh ja, wel mooi verhaal. Nadat Kroon weer opgestapt was werd hij toch aangereden door een volgauto met als gevolg dat zijn arm en heup vol ztaen met asfalt? Heeft Karsten die kerel toch ff mooi een hoek verkocht, hahaha, topper!
quote:Ik hoop ook van niet, want ik hoop op spanning. Nou ja, hij mag wel winnen, maar met wat meer spanning graag.
Op zondag 28 juli 2002 17:51 schreef Frenkie het volgende:
ik hoop van niet, ik reken op de spanjaarden, litouwers en alle andere europeanen, aziaten, zuid-afrikanen en aussies om dat te voorkomen.Misschien kan Cadell Evans volgend jaar nog meer..
Van die ene laffe aanzet van Beloki naar een spannende Tour is een lange weg.
quote:Idd
Op zondag 28 juli 2002 17:30 schreef tong80 het volgende:
Two to go.
Zow weer een tour voorbij
Gaan we volgend jaar weer rechtsom dus eerst de alpen?
Hoevaak zijn we linksom geweest?
Ander scenario. Ulle bij Tiscali, knechten Hamylton en Sastre en Lance krijgt het moelijk.
Mogelijkheden genoeg lijkt me!
Zesde keer zit Basso hem dwars!
quote:Heras voert het tempo een stukkie op, Lance is gelanceerd en Rumsas is gezien.
Op maandag 29 juli 2002 09:50 schreef DrPurno het volgende:
Ik zeg Rumsas naar Once als kopman. Beloki, Azavedo en Igor als superknechten en Lance gaat het niet redden.Ander scenario. Ulle bij Tiscali, knechten Hamylton en Sastre en Lance krijgt het moelijk.
quote:Heb je wel enig idee hoe slim Lance Armstrong is, die weet het wel weer zo voor elkaar te krijgen dat hij het perfecte team achter hem heeft staan en hem gewoon nog een keer wint...
Op maandag 29 juli 2002 10:16 schreef Leatherface het volgende:[..]
Heras voert het tempo een stukkie op, Lance is gelanceerd en Rumsas is gezien.
quote:Vorig jaar gingen we toch rechtsom?
Op zondag 28 juli 2002 18:39 schreef Zworld het volgende:[..]
Idd
Zow weer een tour voorbij
Gaan we volgend jaar weer rechtsomdus eerst de alpen?
Hoevaak zijn we linksom geweest?
quote:Hoop dat de strijd om het geel volgend jaar spannender zal zijn.
Op maandag 29 juli 2002 09:50 schreef DrPurno het volgende:
Ik zeg Rumsas naar Once als kopman. Beloki, Azavedo en Igor als superknechten en Lance gaat het niet redden.Ander scenario. Ulle bij Tiscali, knechten Hamylton en Sastre en Lance krijgt het moelijk.
quote:Heras heeft ook nog een flinke inzinking gehad in de bergen, hij is niet zo'n superklimmer zoals Lance.
Op maandag 29 juli 2002 10:16 schreef Leatherface het volgende:[..]
Heras voert het tempo een stukkie op, Lance is gelanceerd en Rumsas is gezien.
Leipheimer vond ik ook niet slecht presteren, ondanks zijn magere 1e tijdrit heeft hij zich toch goed hersteld en een knap klassement neergezet.
Rumsas zijn vrouw is gepakt met doping, dus misschien wordt zijn podiumplaats ook nog geschrapt in de tour.
Nu weer lekker naar het WK in Zolder toeleven en hopen dat Dekker of anders Boogert een mooie prestatie neer kan zetten.
quote:Ik vind Pantani in goede doen een nog iets betere klimmer dan Lance. Hij heeft eens een fantastisch record gereden op een col (madelaine/mont ventoux?) die nog niemand heeft benaderd.
Op maandag 29 juli 2002 15:01 schreef Barca het volgende:[..]
Hoop dat de strijd om het geel volgend jaar spannender zal zijn.
Jammer dat il Pirata niks meer presteert en daarom ook niet aan de Tour deelneemt.
Of is het zo nu Pantani dopingvrij is hij niets meer presteert?
In het dagbald de Gooi&Eemlander stond ook een mooi stuk over doping in de tennissport. Gasten die dunnetjes en zwak waren, in een paar maanden een bere conditie hadden opgebouwd, en eruit zagen als een bodybuilder.
quote:Record op Alpe d'Huez: 37.35 was Pantani zijn klimtijd in 1997. En dat was idd een verbluffend nummertje van de Olifant.
Op maandag 29 juli 2002 15:40 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Ik vind Pantani in goede doen een nog iets betere klimmer dan Lance. Hij heeft eens een fantastisch record gereden op een col (madelaine/mont ventoux?) die nog niemand heeft benaderd.
Ik heb er toch wel mijn bedenkingen bij.
quote:Ja, was volgens mij ook l' Alpe d' Huez.
Ik vind Pantani in goede doen een nog iets betere klimmer dan Lance. Hij heeft eens een fantastisch record gereden op een col (madelaine/mont ventoux?) die nog niemand heeft benaderd.
In het dagbald de Gooi&Eemlander stond ook een mooi stuk over doping in de tennissport. Gasten die dunnetjes en zwak waren, in een paar maanden een bere conditie hadden opgebouwd, en eruit zagen als een bodybuilder.
Of het van de dope komt weet ik niet. Wel jammer dat 'ie niks meer presteert.
Wat te denken van de broertjes Williams?
quote:Volgens Jan Siemerink komt doping in de tennis juist voor bij de dames, omdat die wel een beetje spierkracht kunnen gebruiken.
Op maandag 29 juli 2002 16:25 schreef Barca het volgende:[..]
Ja, was volgens mij ook l' Alpe d' Huez.
Of het van de dope komt weet ik niet. Wel jammer dat 'ie niks meer presteert.
Wat te denken van de broertjes Williams?
En hij vond de techniek/tactiek van de zusjes Williams ook maar erg matig, ze wonnen alleen omdat ze enorm hard kunnen meppen. Het vrouwentennis wordt er zo niet leuker op. Nog meer een stimulans voor die andere dames om de dopingpot tevoorschijn te halen.
Maargoed, we dwalen wel een beetje af....
quote:gewoon vet doping Pantani toen hij de tour won
Armstrong is gewoon als geen ander met zijn sport bezig, en daarvoor moet hij nou eenmaal geconcentreerd zijn en van de buitenwereld zijn afgesloten. Dat is zijn concept, daardoor wint die elk jaar de Tour. En om hem dan als niet sympathiek te bestempelen vind ik eigelijk een beetje triest. De man probeert op zijn manier gewoon met zijn sport bezig te zijn.. En goed..
quote:
Op maandag 21 juli 2003 17:17 schreef Jelminho het volgende:
Niet sympathiek ?? De meeste renners zullen echt niet elke keer als ze vooruit rijden, en ze halen degene in die de hele dag op kop heeft gereden, een schouderklopje geven hoor. De meeste renners doen dat niet, maar Armstrong ALTIJD..
En waarom zou Ullrich op hem wachten en zou Hamilton zelfs iedereen tot rust manen als Armstrong niet sympathiek zou zijn ???Armstrong is gewoon als geen ander met zijn sport bezig, en daarvoor moet hij nou eenmaal geconcentreerd zijn en van de buitenwereld zijn afgesloten. Dat is zijn concept, daardoor wint die elk jaar de Tour. En om hem dan als niet sympathiek te bestempelen vind ik eigelijk een beetje triest. De man probeert op zijn manier gewoon met zijn sport bezig te zijn.. En goed..
quote:Ik heb het niet over zijn isolatie van pers, het hoeven niet allemaal Knetemann's of Janssen's te zijn. Daar reken ik hem ook niet op af.
Op maandag 21 juli 2003 17:14 schreef Jelminho het volgende:
Niet sympathiek ?? De meeste renners zullen echt niet elke keer als ze vooruit rijden, en ze halen degene in die de hele dag op kop heeft gereden, een schouderklopje geven hoor. De meeste renners doen dat niet, maar Armstrong ALTIJD..En waarom zou Ullrich op hem wachten en zou Hamilton zelfs iedereen tot rust manen als Armstrong niet sympathiek zou zijn ???
Armstrong is gewoon als geen ander met zijn sport bezig, en daarvoor moet hij nou eenmaal geconcentreerd zijn en van de buitenwereld zijn afgesloten. Dat is zijn concept, daardoor wint die elk jaar de Tour. En om hem dan als niet sympathiek te bestempelen vind ik eigelijk een beetje triest. De man probeert op zijn manier gewoon met zijn sport bezig te zijn.. En goed..
Het gaat mij om zijn Either with me or against me - houding van hem en zijn ploeg. Hij heeft ook veel onsympathieke dingen geroepen.
Waarom zou ik dat van anderen niet mogen pikken en waarom moet ik dat van Armstrong wel?
Maar nogmaals: staat los van zijn prestaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |