abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 21 juli 2002 @ 21:34:51 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_5102511
quote:
Op zondag 21 juli 2002 21:34 schreef amnesiac het volgende:
Armstrong gebruikt de beste doping die er is ... je eigen geest
De rest gebruikt iemand ander's geest ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 21 juli 2002 @ 21:41:28 #52
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_5102607
quote:
Op zondag 21 juli 2002 21:34 schreef tong80 het volgende:

[..]

De rest gebruikt iemand ander's geest ?

ok het is ZIJN
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  zondag 21 juli 2002 @ 22:12:07 #53
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_5103093
quote:
Op zondag 21 juli 2002 17:22 schreef tong80 het volgende:
....na vandaag heeft ie zich definitief gemeld in het rijtje Anquetil, Merckx, Hinault, Indurain.

Ik verwacht dat ie zelfs groter gaat worden.

't is een Amerikaan en gaat alleen voor het allerhoogste.

Hij gaat 'm 6 keer winnen.

Eens of oneens ?

Neej ik denk dat hij er eerder mee ophoudt.

Maar wat hij vandaag weer heeft laten zien is wel grote klassen. Voor mij sowieso al 1 van de grootsten ooit.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  FOK!fossiel zondag 21 juli 2002 @ 22:44:02 #54
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_5103576
Ik vind Armstrong een hele goede renner, vond (en viund) hem alleen een beetje arrogant overkomen toen hij samen met pantani de Mont Ventoux op fietste en later verklaarde dat hij hem de zege had geschonken. Gloof er nix van

Buiten dat denk ik eerlijk gezegd dat iemand nooit zo hard kan fietsen zonder doping (als je alleen het verschil al ziet tussen hem en de anderen), maar goed, noit positief = geen gebruiker.

Hij is gewoon een maat te groot, maar het zou me niets verbazen als hij het in één keer voor gezien houdt.

Stoppen op je hoogtepunt hè

pi_5103880
altijd weer komt doping erin voor
triest...

hoe verklaar je dan Merckx ?
heeft hij vroeger ook doping gebruikt ?

dacht het niet

kan het gewoon niet zijn dat er een "tweede" merckx is geboren ?

maar dat willen sommigen hier niet geloven

pi_5104138
Van mij mag hij hem ook nog wel een paar keer winnen.
Er zijn mensen die menen dat ie zich helemaal op de tour richt, maar hij heeft het afgelopen jaar toch wel een aantal grote wedstrijden gereden.

Ik denk wel dat Armstrong heel veel te danken heeft aan zijn ploeg. misschien wel een beetje te veel. Wat ik mij namelijk afvraag: Zou Heras niet in een andere ploeg als kopman een concurrent van Armstrong kunnen zijn geweest?

Het beleid van us postal is dan volgens mij ook, renners die een bedreiging vormen gewoon kopen. scheelt natuurlijk ook wel dat hij heel lang bij Armstrong kan blijven in het hooggebergte, maar toch denk ik dat het zo ongeveer gegaan is.

maar iig vind ik armstrong gewoon een wereldrenner, echt iemand om respect voor te hebben.

zondag 21 juli 2002 @ 23:21:24 #57
30919 mitt
Michael Corleone
pi_5104162
quote:
Op zondag 21 juli 2002 23:02 schreef ASSpirine het volgende:
triest...

dacht het niet

Merckx is betrapt op het gebruik van doping in de Tour...tis ff dat dat duidelijk is
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 21 juli 2002 @ 23:27:39 #58
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_5104239
quote:
Op zondag 21 juli 2002 23:02 schreef ASSpirine het volgende:
triest...

dacht het niet

Tot drie jaar geleden heeft geen enkele Tour-winnaar "schoon" gewonnen.

Merckx, Jansen, Pou Pou, Hinault, Zoetemelk, Dilgado, Fignon, Lemond, Ulrich, Indurain etc.

Allemaal positief alhoewel (bijna) nooit aangetoond.

NOS-verslaggever Breukink kan denk ik ook wel een woordtje meespreken over het gebruik, net als oud-renners als Rooks, Winnen, de Rooi en Theunisse.

Laten we het maar bij de naam noemen:

Bijna iedere tourrenner pakt iets...

Wetenschap nu is doping te verbergen, Ik hoop van ganse harte dat Lance niet gebruikt, eerlijk waar. Maar gezien het verleden geloof ik dat niet 100%.

Voor Asspirine : als jij gelooft dat Merckx clean gewonnen heeft dan kan ik je alleen maar naïef noemen.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  FOK!fossiel zondag 21 juli 2002 @ 23:42:13 #59
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_5104402
quote:
Op zondag 21 juli 2002 23:27 schreef Juan Zueco het volgende:

Wetenschap nu is doping te verbergen, Ik hoop van ganse harte dat Lance niet gebruikt, eerlijk waar. Maar gezien het verleden geloof ik dat niet 100%.

Dat bedoel ik
quote:
Voor Asspirine : als jij gelooft dat Merckx clean gewonnen heeft dan kan ik je alleen maar naïef noemen.

J.

Juist.

Ik hoop iig dat Armstrong clean is, echter is het alleen al door zijn onmenselijke versnelling in de bergen moeilijk te geloven.

Maar hij zal, als het idd zo is, niet de enige zijn.

Verder vind ik hem een toprenner, afgezien van het hierboven genoemde voorval met pantani

zondag 21 juli 2002 @ 23:46:35 #60
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_5104467
quote:
Op zondag 21 juli 2002 23:19 schreef Fisherman het volgende:

Ik denk wel dat Armstrong heel veel te danken heeft aan zijn ploeg. misschien wel een beetje te veel. Wat ik mij namelijk afvraag: Zou Heras niet in een andere ploeg als kopman een concurrent van Armstrong kunnen zijn geweest?

Het beleid van us postal is dan volgens mij ook, renners die een bedreiging vormen gewoon kopen. scheelt natuurlijk ook wel dat hij heel lang bij Armstrong kan blijven in het hooggebergte, maar toch denk ik dat het zo ongeveer gegaan is.

Heras in een andere ploeg met knechten als Heras {...} zou zeker absoluut een bedreiging en stevige concurrent van Armstrong kunnen zijn.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!fossiel zondag 21 juli 2002 @ 23:55:30 #61
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_5104584
quote:
Op zondag 21 juli 2002 23:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Heras in een andere ploeg met knechten als Heras {...} zou zeker absoluut een bedreiging en stevige concurrent van Armstrong kunnen zijn.

Knechten als Heras zouden geen knecht moeten zijn.
Dat zijn jongens die absoluut een kopman moeten zijn.

Maar ja, duidelijk is dat Heras waarschijnlijk toen voor het geld naar US Postal is gegaan

FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 juli 2002 @ 23:57:42 #62
862 Arcee
Look closer
pi_5104612
quote:
Op zondag 21 juli 2002 23:46 schreef golfer het volgende:
Hij zou een concurrent zijn, laten we 't daar op houden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 21 juli 2002 @ 23:59:56 #63
25540 GeraLd
Het begint met ambitie
pi_5104643
oneens met de stelling! Armstrong is een groot renner .. die anderen ook, maar Eddy M. staat er een trapje boven.

//de dopingdiscussie:
Straight: Lance rijdt niet op water en brood (al dan niet met pindakaas). Niemand doet dat. De Tour niet, maar ook de Börker Omloop niet. Elke wielrenner gebruikt iets om zijn prestaties te verbeteren, en het aanbodscala is erg groot. Wat wel en wat niet mag verandert geloof ik zo'n beetje met de dag. Bovendien hebben sommige renners (op elk niveau) een extra aanhangwagen nodig om hun medische attesten mee te slepen, dus die dopingregels rammelen.

Of Lance bewust gebruikt ... tsja, dat weet denk ik alleen hijzelf. Dat hij veel sterker is dan de rest is natuurlijk duidelijk, en dat kan op heel veel dingen duiden. Het is echter suggestief om met het vingertje te wijzen 'jij pakt, yank'. Maar het geniepeige zittum in dat woordje bewust.

Weet Lance dat zijn lichaam anders is dan dat van de rest? Ja, tuurlijk weet hij dat hij kanker heeft gehad, en de meest gruwelijke medicinatie heeft gebruikt om ervanaf te komen. Maar volgens mij zijn de gevolgen van al die (chmo)kuren op de prestaties van een wielrenner niet te controleren. Niet fysiek, laat staan psychisch.

Wattie flikt is knap, maar saai. Niemand kan bij 'm in de buurt komen, en hijs gewoon vet de beste. Dat is (naast eventueel welk prestatiebevorderend gegeven dan ook) te danken aan zijn training, zijn mentaliteit en die fantastische ploeg van hem. Tis niet echt een kwestie van concurrenten uitkopen: Heras is zn enige aankoop die zelf misschien wat had kunnen uitrichten in een Ronde, al is hij niet veel sterker dan bijv. Beloki op dit moment, en anders Der Jan. Die ploeg is gewoon goed geregeld, en heeft 1 duidelijke leider die 1 keer moet knallen: Armstrong moet de Tour winnen. Voor Kirsten, voor zichzelf, voor US Postal, voor Nike, voor Amerika, voor de kankerpatienten. Daar wijkt alles voor, en de ploeg wordt hem heengebouwd. geen extreem sterke renners, maar middelmatige renners die onder de vleugels van Lance geweldig rijden: Livingston, Hamilton, Rubiera, Joachim, die tsjech osso ... goed beleid.

Lance wint dit jaar, misschien volgend jaar maar hij moet niet voor de 6 gaan. Dat mag/kan/moet niet .. van mij niet . Misschien kan hij eens wat anders doen daarna ... ik zou hem wel eens in Spanje willen zien (tegen een echt sterk ONCE - iBanesto - Kelme (-Euskatel) - blok, of in Italie tegen Saeco, Fassa etcetc ... ik vraag me af of hij dan ook zo'n winnaar is.

Het leven is geen krentenbol
  maandag 22 juli 2002 @ 00:04:08 #64
3767 Herald
Come get some
pi_5104715
maar als elke wielrenner doping gebruikt zouden ze toch ook allemaal even sterk moeten zijn.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 22 juli 2002 @ 00:11:56 #65
22259 Fogerty
slapende account
pi_5104829
quote:
Op maandag 22 juli 2002 00:04 schreef Herald het volgende:
maar als elke wielrenner doping gebruikt zouden ze toch ook allemaal even sterk moeten zijn.
Dat meen je niet hoop ik he?

- ze gebruiken niet allemaal dezelfde doping
- zelfs al gebruikten ze allemaal dezelfde doping, dan nog hebben ze een verschillende uitgangspositie, verschillend talent, verschillende trainingsmethoden etc etc

Een (amateur-)wielrennende vriend van mij is ervan overtuigd dat iedere Tourrenner gebruikt. En mijn vader kent iemand die dertig jaar geleden verzorger was bij een of andere tourploeg, en die zegt dat het toen ook al aan de orde van de dag was.

Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden

Hieperdepiep hoera!
  FOK!fossiel maandag 22 juli 2002 @ 00:12:03 #66
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_5104831
quote:
Op maandag 22 juli 2002 00:04 schreef Herald het volgende:
Nee, het verschil blijft hetzelfde.
Als je door doping vijftien procent harder gaat fietsen, dan doet een ander dat ook. Zodoende blijft de afstand dan hetzlefde.
Bovendien reageert iedereen op iets anders weer anders
  maandag 22 juli 2002 @ 00:12:15 #67
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_5104834
Iedereen zegt altijd dat de Tour het hardst is etc en andere rondes er niet in de buurt komen, maar Indurain heeft nooit de Vuelta kunnen winnen, want daar komen andere zaken bij kijken, zoals: iedere Spanjaard, ook al staan ze nu met zn tienen bij de eersten, rijdt nog es veel beter in Spanje dan in de Tour, en wat Heras heeft laten zien in De Vuelta die die won, op de Angliru enzo, die verschrikkelijkste beklimming ooit, dat was serieuze koek. Armstrong dus op het Iberisch schiereiland alleen tegen de iBanesto/Kelme/Euskaltel en nog wat andere ploegen overmacht, nou.. als ie daar es aan mee zou doen, zou ik veel knapper vinden als die won dan deze Tour.. maarja, dat kan ie niet allemaal voorbereiden, dus.. no chance..
  maandag 22 juli 2002 @ 00:30:34 #68
3767 Herald
Come get some
pi_5105098
quote:
Op maandag 22 juli 2002 00:11 schreef Fogerty het volgende:
Dat meen je niet hoop ik he?
tuurlijk niet, ik wilde alleen maar even kijken of iemand zou antwoorden dat het toch aan het trainen kon liggen. Ik denk namelijk niet dat Armstrong alleen door de doping zo gemakkelijk die bergen oprijdt.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_5106715
quote:
Op zondag 21 juli 2002 23:19 schreef Fisherman het volgende:

Heras kiest er zelf voor om bij US Postal te krijgen, ik neem aan dat zo'n goeie renner toch echt wel aantrekkelijke aanbiedingen krijgen, kijk sommige renners zijn gewoon knechten en kunnen de positie van kopman niet aan. En wat ze zeggen: meestal zijn de knechten de beste renners.

Ik denk dat die stelling waar is, want als Armstrong dat helemaal alleen moet opknappen dan wordt het wat moeilijker, maar uiteindelijk moet Armstrong het toch alleen opknappen en dat doet hij natuurlijk voorttreffelijk!!

Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
pi_5106731
quote:
Op zondag 21 juli 2002 23:27 schreef Juan Zueco het volgende:

[..]

Tot drie jaar geleden heeft geen enkele Tour-winnaar "schoon" gewonnen.

Merckx, Jansen, Pou Pou, Hinault, Zoetemelk, Dilgado, Fignon, Lemond, Ulrich, Indurain etc.

Allemaal positief alhoewel (bijna) nooit aangetoond.

NOS-verslaggever Breukink kan denk ik ook wel een woordtje meespreken over het gebruik, net als oud-renners als Rooks, Winnen, de Rooi en Theunisse.

J.

Nee idd wat jij zegt geen een renner rijdt clean maar er is een grens, laten we zeggen als je 25 bakken koffie hebt gedronken word je betrapt op doping wat doen al die renners dan 24 bakken koffie drinken. Er word gewoon een grens getrokken, sommige renners hebben van nature al een hoge waarde (dat moet vast gesteld worden door de dokter trouwens) zoals Armstrong, maar er zijn een hele hoop renners die dat niet hebben en die dat door middel van doping net tot de grens stellen, maar ja sommige zijn "dom" en die gebruiken dan iets teveel en ja dan word je idd betrapt op doping!!
pi_5106744
Trouwens, denk jij dat een normaal renner 2 weken lang elke dag +/- 150 tot 200 km kan rijden zonder extra hulpmiddelen, als iemand dat op die manier doet valt diegene dood neer op een van die bergjes!!

Trouwens in oude beelden van de Tour de France zie je ze o.a. wijn drinken dat was ook een "stimulerend" middel, het ging alleen wat te ver met doping in 1998 en sindsdien hoor je elke verslaggever zeggen als eentje maar goed fietst, schaatst en zelfs zwemt dat er doping gebruikt word. Gek eigenlijk....

pi_5106830
quote:
Op zondag 21 juli 2002 22:44 schreef LWaS het volgende:
Ik vind Armstrong een hele goede renner, vond (en viund) hem alleen een beetje arrogant overkomen toen hij samen met pantani de Mont Ventoux op fietste en later verklaarde dat hij hem de zege had geschonken. Gloof er nix van
Pantani ik verbaasde me erover dat die uk durfde te beweren dat hij de etappe op eigen kracht gewonnen had. Kadotje van Lance.
quote:
Buiten dat denk ik eerlijk gezegd dat iemand nooit zo hard kan fietsen zonder doping (als je alleen het verschil al ziet tussen hem en de anderen), maar goed, noit positief = geen gebruiker.

Hij is gewoon een maat te groot, maar het zou me niets verbazen als hij het in één keer voor gezien houdt.

Stoppen op je hoogtepunt hè

I don't care if they use. Competitie vervalsing kun je het niet noemen want ze gebruiken waarschijnlijk allemaal. Zolang ze niet a la Simpson op de hellingen omdonderen van de dope, drank en vermoeidheid moeten ze het helemaal zelf weten. Als ik maar een leuke ronde te zien krijg.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  maandag 22 juli 2002 @ 08:55:41 #73
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_5106846
quote:
Op zondag 21 juli 2002 17:55 schreef Frenkie het volgende:
Ik ben geen fan van armstrong..
tis net even te perfect en te sterk..
ik hou stiekum wel van ee beetje verliezers.. van momenten van zwakte. dat maken een sportman een held.
En die heeft armstrong de afgelopen 5 jaar niet gehad.
Ow en ik vind het natuurlijk niet zo mooi dat hij enkel de tour rijdt. Ik zie leiver renners die 8-9 maanden er staan!!
Helemaal mee eens. Ben ook geen fan van Armstrong, ik kan er niks aan doen. 'T is ook net alsof je fan van hem moet zijn omdat hij een verschrikkelijke ziekte heeft overwonnen. Natuurlijk heb ik bewondering voor het doorzettingsvermogen dat hij getoond heeft door terug te komen, maar fan ben ik daarom nog niet van hem...

Jammer ook dat het nu alweer bekeken is. Daar zal A. natuurlijk niet mee zitten, maar zo'n strijd als tussen Fignon en Lemond destijds, dat was pas spannend.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 22 juli 2002 @ 09:31:39 #74
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_5107047
Lance is een klasbak....punt uit!

Altijd hetzelfde verhaal....pfff, nou ja hoge bomen vangen veel wind. Natuurlijk gebruikt hij middelen om sneller te recupereren. Als jullie een half uurtje moeten lopen of meer dan 30K gaan fietsen dan stop je je mik toch ook vol met Isostar en energie-repen? Die mannen doen hetzelfde alleen professioneler en legaal. Want niet legaal=betrapt=doping...sim-pel.

Verder zie je dat hij zich toelegt op de Tour en het hem niet uitmaakt dat hij in het voorseiszoen eraf gereden wordt, want in juli staat hij er weer. Hoewel ik er van overtuigd ben dat ie de Amstel Gold Race nu wel eens een keer wil winnen

Of het er 6 worden?? Ik twijfel, deze is wel in de pocket en volgend jaar moet ook nog wel lukken, maar daarna.....
Als ie slim is verhoogt hij wel het salaris van Heras ja

[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
  maandag 22 juli 2002 @ 11:06:11 #75
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_5107667
quote:
Op zondag 21 juli 2002 17:46 schreef Jelminho het volgende:
Matig hoor van een enkeling in dit topic die suggereert dat Armstrong doping gebruikt. Hij wordt zowat elke dag gecontroleerd, OF als gele trui drager, OF als etappewinnaar (of top 3), OF gewoon als hij eruit "geloot" wordt. En hij is nooit betrapt, vreemd hoor. PFFFFFFFFF

Armstrong is een held geworden, en ik bewonder hem enorm. Ik gun hem nog wel 3x het klassement, maar ik denk dat die 6x de Tour wint en dan verslagen wordt of zelf stopt. Maar wat een renner !

1. Er bestaan ook maskeringsmiddelen.
2. Armstrong heeft een attest. Hij mag middelen gebruiken omdat hij ex-kankerpatiënt is. Het vorig jaar in opspraak geraakte RSR13 is een anti-kankermiddel en qua werking te vergelijken met EPO.

Ik ga 'm dus niet direct beschuldigen maar af en toe word ik wel wantrouwend, ook al weet ik dat hij gewoon erg goed rijdt en mentaal erg sterk is. Voor geen enkele renner zou ik nog mijn hand in het vuur durven steken en beweren dat 'ie dopingvrij is.

Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')