abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11995045
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 20:42 schreef sassa_s het volgende:

[..]

En zo rijdt niet alleen Lance Armstrong maar bijna elke renner, alleen bij hem valt het het meest op omdat hij de potenties heeft om voor de 5e keer de tour te winnen....

Yep, maar dat gold dus ook voor Indurain of zelfs Lemond, die hun seizoen ook duidelijk op de Tour afstemden.

Overigens is Vinokourov een van de weinigen uitzonderingen daarop. Die rijd al vanaf begin maart volle bak.

pi_11995074
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 20:47 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Yep, maar dat gold dus ook voor Indurain of zelfs Lemond, die hun seizoen ook duidelijk op de Tour afstemden.

Overigens is Vinokourov een van de weinigen uitzonderingen daarop. Die rijd al vanaf begin maart volle bak.

Vinokourov heeft laten weten dat hij volgend jaar alles op Tour zet, althans volgens zijn persconferentie op de rustdag dinsdag.
pi_11995795
Ik vraag me af of dat een goede beslissing is van Vino, Boogerd heeft het ook eens geprobeerd en dat liep uit op een desillusie. Hij moet gewoon zorgvuldig z'n wedstrijden kiezen, maar zich puur en alleen op de tour focussen lijkt me in zijn geval niet verstandig
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_11996005
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 21:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik vraag me af of dat een goede beslissing is van Vino, Boogerd heeft het ook eens geprobeerd en dat liep uit op een desillusie. Hij moet gewoon zorgvuldig z'n wedstrijden kiezen, maar zich puur en alleen op de tour focussen lijkt me in zijn geval niet verstandig
Precies, en er zijn zoveel mooie koersen die hij naar zijn hand kan zetten. Bijvoorbeeld Luik - Bastenaken - Luik
pi_11996077
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 21:34 schreef Leatherface het volgende:

Precies, en er zijn zoveel mooie koersen die hij naar zijn hand kan zetten. Bijvoorbeeld Luik - Bastenaken - Luik

Het zou natuurlijk een gigantische stunt zijn als hij en de tour en de wereldbeker zou winnen. Want dat laatste moet hij zeker aankunnen, gezien z'n kwaliteiten
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_11996128
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 21:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Het zou natuurlijk een gigantische stunt zijn als hij en de tour en de wereldbeker zou winnen. Want dat laatste moet hij zeker aankunnen, gezien z'n kwaliteiten

De Tour zie ik hem niet winnen, daarvoor is zijn tijdrit net iets te zwak en bovendien is het een coureur die niet echt doseert, maar dat kan hij uiteraard wel leren.

Maar de wereldbeker winnen ligt zeker binnen zijn mogelijkheden

pi_11996811
Awel, wie voor den verduvellekes moet dan die sapperdeflappige toer winnen volgend jaar, als t niet weder meneerke armstrong gaat wezen eh eh eh nou nou nou..???
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_11996814
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 21:40 schreef Leatherface het volgende:

[..]

De Tour zie ik hem niet winnen, daarvoor is zijn tijdrit net iets te zwak en bovendien is het een coureur die niet echt doseert, maar dat kan hij uiteraard wel leren.

Maar de wereldbeker winnen ligt zeker binnen zijn mogelijkheden

De wereldbeker winnen theoretisch kan dat zie het hem alleen niet doen want het is een renner die niet overal punten kan scoren MSR, RVV, Parijs-Tours en Roubaix niet en Hamburg ook niet.
Rest kan wel.
pi_11996965
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 22:11 schreef kamagurka het volgende:
Awel, wie voor den verduvellekes moet dan die sapperdeflappige toer winnen volgend jaar, als t niet weder meneerke armstrong gaat wezen eh eh eh nou nou nou..???
Ullrich, Hamilton, Beloki of Zubeldia, met als outsiders Basso, Mayo, Evans, Popovitsj, Simoni, Sevilla en Aitor Gonzalez
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_11996990
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 22:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ullrich, Hamilton, Beloki of Zubeldia, met als outsiders Basso, Mayo, Evans, Popovitsj, Simoni, Sevilla en Aitor Gonzalez

verders Vinokourov, Botero als die eerder begint, en nog een hoop die zich kunnen openbaren
pi_11997016
Genoeg renners die Armstrong volgend jaar kunnen kloppen

Tony_Montana67 heeft ze wel zo'n beetje opgenoemd.

pi_11997039
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 22:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ullrich, whahaha!! Als ie nu niets meer laat zien, ga ik hem toch afschrijven hoor, mr. "ik kan slechts in één tempo rijden". Hoe lang probeert die gast het nu al?
Hamilton is er denk ik nog niet klaar voor. Beloki, als ie herstelt is van al zijn ellende... Zubeldia, heeft absoluut donder in de benen. Het probleem is dat ze vrijwel allemaal, behalve der jan, matig kunnen tijdrijden ook..
pi_11997056
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 22:17 schreef Bartoli het volgende:

[..]

verders Vinokourov,

Hier hoop ik op!!! Vino!!
pi_11997103
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 22:19 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ullrich, whahaha!! Als ie nu niets meer laat zien, ga ik hem toch afschrijven hoor, mr. "ik kan slechts in één tempo rijden". Hoe lang probeert die gast het nu al?
Hamilton is er denk ik nog niet klaar voor. Beloki, als ie herstelt is van al zijn ellende... Zubeldia, heeft absoluut donder in de benen. Het probleem is dat ze vrijwel allemaal, behalve der jan, matig kunnen tijdrijden ook..

Als Ullrich 2e kan worden na Armstrong en Lance zou ermee kappen of ten onder gaan dan wint Ullrich gewoon betere tijdrit van alle en heeft bergop zo'n tempo opstaan dat bijna niemand hem wegkomt en anders beperkt die schade schrijf hem nooit te vroeg af is een duister die hebben vechtlust.
pi_11997456
Vergeet niet dat ullrich deze tour rijd als voorbereiding op de volgende tour, waar hij de strijd aan durfde met de Armstrong van voorgaande jaren. Ook als Armstrong dit jaar pech had, DAT niveau haalt hij zeker niet meer. De jaren beginnen bij Armstrong te tikken.
En misschien is hij wel iets slechter dan dit jaar. Met een sterkere Ullrich is hij dan finaal gezien natuurlijk
pi_11997524
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 22:35 schreef ondersoeker het volgende:
Vergeet niet dat ullrich deze tour rijd als voorbereiding op de volgende tour,
Ja Ullrich heeft natuurlijk wel "slechte" jaren gehad waarin hij niet kon laten zien wat hij werkelijk kan. Nu dit jaar ziet het er wel weer sterk uit wat hij doet, maar inderdaad nog niet optimaal, denk ook dat hij volgend jaar weer op zijn sterkst is!!!
Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
pi_11997625
Hamilton is overigens al 32. Als hij nog de Tour wil winnen zal het snel moeten geburen, lees volgend jaar.
  donderdag 24 juli 2003 @ 22:42:32 #243
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_11997647
Zou trouwens als het met Armstrong volgend jaar niet goed gaat USP een andere renner naar voren schuiven?
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_11997648
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 22:38 schreef sassa_s het volgende:

[..]

Ja Ullrich heeft natuurlijk wel "slechte" jaren gehad waarin hij niet kon laten zien wat hij werkelijk kan. Nu dit jaar ziet het er wel weer sterk uit wat hij doet, maar inderdaad nog niet optimaal, denk ook dat hij volgend jaar weer op zijn sterkst is!!!

Ja dat zal die zeker mits gespaard van blessures of andere zaken die hem kunnen nekken.
maar normaliter is die idd weer de oude ullrich komend jaar.
pi_11997655
En ik weet niet of de ploeg rond Armstrong in tact blijft, want er stond geloof ik een bericht op de tourmanager dat US postal daar nog eens stevig over moest nadenken,

Als het team uiteen valt krijg je ook nog Heras en Beltran erbij als concurrent. En wie weet is Rogers volgend jaar al zo ver dat hij constanter kan rijden. Verder is Leipheimer ook een goede renner die het eens waar moet maken.

Dus volgend jaar kan het misschien wel nog spannender worden dan dit jaar

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_11997661
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 22:42 schreef Sheepcidus het volgende:
Zou trouwens als het met Armstrong volgend jaar niet goed gaat USP een andere renner naar voren schuiven?
Waarschijnlijk Heras dan, of ze komen voor het volgende jaar een extra schaduwkopman.
pi_11997687
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 22:42 schreef Sheepcidus het volgende:
ze hebben er genoeg die kort klassement kunnen rijden Manuel Beltran, Roberto Heras, Checchu Rubiera.
Niet om te winnen maar top 10 maar ja alles is volgend jaar in dienst van Lance dus als Lance ten onder zou gaan moeten ze wachten dus presteerd het hele team nix zal het voor het jaar erop zijn.
pi_11997894
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 22:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Verder is Leipheimer ook een goede renner die het eens waar moet maken.

Dus volgend jaar kan het misschien wel nog spannender worden dan dit jaar

Ik weet niet maar mijn gevoel zegt dat Leipheimer niet "groot" genoeg is voor dit soort wedstrijden.

Ik denk dat volgend jaar Ullrich een mooie uitslag gaat rijden en als het mee zit voor Hamilton hij ook flink aan de boom kan gaan schudden volgend jaar...

Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
pi_11998624
Ik vind Lance wel een van de grote "vijf", zes tours, neej Dat had merckx dan moeten winnen.
pi_11998909
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 23:20 schreef kamagurka het volgende:
Ik vind Lance wel een van de grote "vijf", zes tours, neej Dat had merckx dan moeten winnen.
Maar ja, d'n Eddy moest in 1973 zonodig de Vuelta rijden ipv de Tour.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')