LEUK!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het teruglezen en je hebt dit vast al verteld, maar hoe was je date?
Mooi zo!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
LEUK!
maar ik laat je ff teruglezen
nomquote:Op zondag 26 februari 2012 13:55 schreef Debsterr het volgende:
Heul groot glas Mango Coolbest toelie.
Bear Grillsquote:
Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwhquote:Op zondag 26 februari 2012 13:41 schreef Puckzzz het volgende:
Kijk eens wat een poepie?
[ afbeelding ]
ooh ik had hem gemist, jaaaquote:Op zondag 26 februari 2012 13:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bear Grills
Niemand vind puppy cute?
Puppy is cute.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bear Grills
Niemand vind puppy cute?
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:59 schreef Loqi het volgende:
[..]
ooh ik had hem gemist, jaaais die van je date?
Puppy's zijn altijd cute, maar dit is niet 'my kind of dog' geloof ikquote:Op zondag 26 februari 2012 13:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bear Grills
Niemand vind puppy cute?
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Puppy's zijn altijd cute, maar dit is niet 'my kind of dog' geloof ik
Nee, Dikkie trekt volle zalen!!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Puppy's zijn altijd cute, maar dit is niet 'my kind of dog' geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Schattig!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:41 schreef Puckzzz het volgende:
Kijk eens wat een poepie?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:05 schreef Puckzzz het volgende:
Deze is denk ik beter. Maar ff in een spoilerDat hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:05 schreef Puckzzz het volgende:
Deze is denk ik beter. Maar ff in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die knuffel!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Dat doet ie zeker niet. Ik zeg ook niet dat de dog stom is, maar ik vind zulke hondjes gewoon nooit zo leuk...quote:Op zondag 26 februari 2012 14:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee, Dikkie trekt volle zalen!!![]()
Ghihi dat mag hoorHet is ook geen beste foto....
Oh dat heb ik ook eens gehad! Hahaha dat een hond zomaar on onze auto sprongquote:Op zondag 26 februari 2012 14:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Schattig!ook zo lief dat je aan de oogjes kan zien of het een pupje is.
Mijn 'pupje' sprong trouwens net bijna in een onbekende auto die met ronkende moter voor de deur stond.volgens mij wil dr 1 naar het bos
U no see PI?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat doet ie zeker niet. Ik zeg ook niet dat de dog stom is, maar ik vind zulke hondjes gewoon nooit zo leuk...
Maar misschien is ie wel heel lief
Ze is nu al 8 maanden hoor, maar dit zijn de enige foto's op FBquote:
Miniatuurhondquote:Op zondag 26 februari 2012 14:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze is nu al 8 maanden hoor, maar dit zijn de enige foto's op FB
Het is een kruising Jack Russel / Shi Tzu, blijft vrij klein dus...
Bwhehehehequote:Op zondag 26 februari 2012 14:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook eens gehad! Hahaha dat een hond zomaar on onze auto sprong
Daarom vind ik hem zo leukquote:Op zondag 26 februari 2012 14:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze is nu al 8 maanden hoor, maar dit zijn de enige foto's op FB
Het is een kruising Jack Russel / Shi Tzu, blijft vrij klein dus...
Je kunt wel PI's en UI's instellen op de mobiel trouwensquote:
Photoshop? voor je blog mag dat vind ikquote:Op zondag 26 februari 2012 14:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Klein stukje van nagel afziet er verrot uit als ik blog fotos maak
Schuur ze!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je kunt wel PI's en UI's instellen op de mobiel trouwens
Ennuh, middag! Ik ga even broodje eten en dan schuren! The real schuren, er gaat niet een vreemde man met zijn piemel tegen mijn kontgat aan schurken (hoop ik)
Nah nee geen photoshop, ik ga wel netjes vijlen, maar dan is er eentje weer iets korter als de rest, mehquote:Op zondag 26 februari 2012 14:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Photoshop? voor je blog mag dat vind ik
You're welcomequote:Op zondag 26 februari 2012 14:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
thanks voor je blogcomment liefjon
Jaaaaaquote:Op zondag 26 februari 2012 14:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
You're welcomePinky Brown is pretteh
Hahaha...nosy, nosy!!!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bijgelezen.
Puckzzz, ik lees heel niks over of jullie gezoend hebben en of hij daar goed in was. Do share.
Ze heeft niet veel van de film gezien, ik gok niet dat ze in slaap gevallen wasquote:Op zondag 26 februari 2012 14:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bijgelezen.
Puckzzz, ik lees heel niks over of jullie gezoend hebben en of hij daar goed in was. Do share.
Ik denk niet dat ze de film hebben gemist omdat ze zulke goeden gesprekken aan het voeren warenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bijgelezen.
quote:
Daarom.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ze heeft niet veel van de film gezien, ik gok niet dat ze in slaap gevallen was
Elke man heeft links en rechts wat aanpassingen nodig in de zoentechniek. I was merely demonstrating...quote:Op zondag 26 februari 2012 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze de film hebben gemist omdat ze zulke goeden gesprekken aan het voeren warenOf dat ze er de hele film mee door was gegaan als hij sleckt was
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Elke man heeft links en rechts wat aanpassingen nodig in de zoentechniek. I was merely demonstrating...
Wat maak je?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:19 schreef Loqi het volgende:
buh, 80minuten wachten op noms die na 5 minuten in de oven al te lekker ruiken
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Mensen die twee (!) keer naar de HHB gaan.
quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Mensen die twee (!) keer naar de HHB gaan.
Persoon in kwestie gaat ieder jaar en blijkbaar meerdere keren per jaar.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:26 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
[..]ik ben er 1 keer geweest, nooit meer
wel flink wat nagelspul gescored toen
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Persoon in kwestie gaat ieder jaar en blijkbaar meerdere keren per jaar.
Ik overweeg te ontvrienden.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben een keer geweest, zou best nog wel eens willen, maar meerdere keren per jaar?
Vage dingen.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item27c35c9dc1
Wie wil er nog griezelige oefenvingers?
quote:
Ja, net geweest, baby was een beetje suf want hij had vanmorgen niet geslapenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ben je al op babybezoek geweest?
Bwhehe vond je vast niet erg?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, net geweest, baby was een beetje suf want hij had vanmorgen niet geslapen
Bambi! Buy al the polishes!quote:Eep! H&M has Bambi polishes? European girls, can anyone get me any of these?
Onze H&M heeft geen nagellak.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Van de internationale nagellakfb:
[..]
Bambi! Buy al the polishes!
quote:
Was ik al bang voor, dat de kleurtjes heel saai zouden zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ach het is toch maar een nude roze en een mint groene geloof ik
Het valt wel mee hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe vond je vast niet erg?
Ze zit nu bij PSV - Feyenoord en ze weet dat mijn vriend voor Feyenoord is, dus toen de eerste doelpunten voor PSV vielen kreeg ik allemaal WAjes met: 'Groetjons aan je vriend!' En nu staat het gelijkquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze zit nu bij PSV - Feyenoord en ze weet dat mijn vriend voor Feyenoord is, dus toen de eerste doelpunten voor PSV vielen kreeg ik allemaal WAjes met: 'Groetjons aan je vriend!' En nu staat het gelijk
Bwhehehe heb je dingen gezegd die niet kunnen? Ik heb niet terug gelezenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoorik moet alleen wel een spraak en internetverbod als ik dronken ben
Doesn't everybody?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoorik moet alleen wel een spraak en internetverbod als ik dronken ben
Neuh ach, ik word gewoon een beetje overenthousiast somsquote:Op zondag 26 februari 2012 16:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehe heb je dingen gezegd die niet kunnen? Ik heb niet terug gelezen
Ik vind altijd dat ik haske interessante dingen zeg als ik dronken benquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neuh ach, ik word gewoon een beetje overenthousiast soms
Het valt mee, niks besteld dit keer
Bwahahaha, haarbal.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Net even de furminator over milo heen gegooid
[ afbeelding ]
Nu je kussen vullen!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neuh ach, ik word gewoon een beetje overenthousiast soms
Het valt mee, niks besteld dit keer
Ik wordt alleen maar gek van mijn tiepfouten die ik zelfs met dronken hoofd ga corrigeren. Oh en het teruglezen de volgende dag met het schaamrood op je kakenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind altijd dat ik haske interessante dingen zeg als ik dronken bentot ik weer nuchter ben, that is
Jemig!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Zo herkenbaarquote:Op zondag 26 februari 2012 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wordt alleen maar gek van mijn tiepfouten die ik zelfs met dronken hoofd ga corrigeren. Oh en het teruglezen de volgende dag met het schaamrood op je kaken
Jepquote:Op zondag 26 februari 2012 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wordt alleen maar gek van mijn tiepfouten die ik zelfs met dronken hoofd ga corrigeren. Oh en het teruglezen de volgende dag met het schaamrood op je kaken
Nee man! Tasjes van breien!!quote:
quote:
Da's ook wel een naaistreek hoor. Zou ik ook niet blij van worden...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en ik weet niet of jullie er gisteren iets van mee gekregen hebben, maarmoest werken en daardoor zou hij dan morgen vrij zijn. Smst zijn baas vanmorgen: 'Ik kan je helaas geen vrij geven.'
Hij heeft er gewoon opzettelijk mee gewacht totdie dienst daadwerkelijk gedraaid had
En nu gaat
er straks met hem over in gesprek. Nu Feyenoord verloren heeft is hij al niet in een al te beste stemming
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en ik weet niet of jullie er gisteren iets van mee gekregen hebben, maarmoest onverwacht werken en daardoor zou hij dan morgen vrij zijn. Smst zijn baas vanmorgen: 'Ik kan je helaas geen vrij geven.'
Hij heeft er gewoon opzettelijk mee gewacht totdie dienst daadwerkelijk gedraaid had
En nu gaat
er straks met hem over in gesprek. Nu Feyenoord verloren heeft is hij al niet in een al te beste stemming
De fuck.quote:
Oh lekker dan.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en ik weet niet of jullie er gisteren iets van mee gekregen hebben, maarmoest onverwacht werken en daardoor zou hij dan morgen vrij zijn. Smst zijn baas vanmorgen: 'Ik kan je helaas geen vrij geven.'
En nu gaat
quote:
Oh dat sowiesoquote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Da's ook wel een naaistreek hoor. Zou ik ook niet blij van worden...
Het ergste is nog dat hij nog maar een paar weken restaurant manager is. En de oude is supervisor geworden (net een stapje hoger) en als hij dit soort dingen hoor spreekt hij hem er ook echt wel op aan. Maja a little too late.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Triple K en ze nog niet groot genoeg vinden
Dat, ik ben die aflevering aan het kijken nu, knettergek.quote:
Die andere is ook gek hequote:Op zondag 26 februari 2012 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat, ik ben die aflevering aan het kijken nu, knettergek.
Seriously, plakband kauwen.quote:
En overal door het huis gewoon uittuffenquote:
Ja, ew.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En overal door het huis gewoon uittuffenEn kwaad worden als iemand zegt dat je moet stoppen.
'Maar dat komt denk ik niet door het plakband. En die hoofdpijn ook niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:41 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan verbaasd zijn dat je last van je maag krijgt.
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:42 schreef Puckzzz het volgende:
Nu wil ik weten wat jullie aan het kijken zijn
'Strange Addictions' van TLCquote:Op zondag 26 februari 2012 16:42 schreef Puckzzz het volgende:
Nu wil ik weten wat jullie aan het kijken zijn
Die vrat de as van d'r overleden man ofzo toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMG hoe meer ik er ga zoeken hoe meer in shock ik benPottery & ashes eten
As? Echt?
Nee deze begon met aardewerk en nu likt ze de asbakken van haar zus leegquote:Op zondag 26 februari 2012 16:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die vrat de as van d'r overleden man ofzo toch?
"Sex with a car" durf ik niet aan te klikken.
Oh gatver.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee deze begon met aardewerk en nu likt ze de asbakken van haar zus leeg
Maar die waar jij het over had klinkt ook echt gruesomequote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:05 schreef Incantrix het volgende:
Bambi-nagellak?![]()
En uft, niiiieet!![]()
wat een teringleijer zeg
Puckz, wanneer zie je hem weer?
Zoon sloeg vandaag zijn tukje over en ligt nu K.O. O de bank.. Dat voorspelt niet veel goeds voor vanavondgelukkig heb ik mijn nagels al gelakt
En mag ik weer even zeuren? Ik zie ZO op tegen dinsdag.. Eerst mijn direct leidinggevende aanspreken op uncool gedrag, dan het afdelingshoofd ervan overtuigen dat ik minder snel op moet bouwen en dat ik de bedrijfsarts wil spreken en als ik dan gewerkt heb nog een paar uur in de zenuwen voor ik de uitslag van die punctie krijgik heb er nu al pijn in mijn buik van
Enigzins gelijkend op sex with a car: de Grazia heeft een verhaal over een vrouw die niet op mannen, niet op vrouwen, maar op gebouwen verliefd wordtquote:Op zondag 26 februari 2012 16:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die vrat de as van d'r overleden man ofzo toch?
"Sex with a car" durf ik niet aan te klikken.
Ze noemden ook iemand die verliefd was op de Eiffeltoren. Uhm...quote:Op zondag 26 februari 2012 17:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Enigzins gelijkend op sex with a car: de Grazia heeft een verhaal over een vrouw die niet op mannen, niet op vrouwen, maar op gebouwen verliefd wordt. Liek, why?
Dat klinkt als een dag die maar snel over mag zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:05 schreef Incantrix het volgende:
Bambi-nagellak?![]()
En uft, niiiieet!![]()
wat een teringleijer zeg
Puckz, wanneer zie je hem weer?
Zoon sloeg vandaag zijn tukje over en ligt nu K.O. O de bank.. Dat voorspelt niet veel goeds voor vanavondgelukkig heb ik mijn nagels al gelakt
En mag ik weer even zeuren? Ik zie ZO op tegen dinsdag.. Eerst mijn direct leidinggevende aanspreken op uncool gedrag, dan het afdelingshoofd ervan overtuigen dat ik minder snel op moet bouwen en dat ik de bedrijfsarts wil spreken en als ik dan gewerkt heb nog een paar uur in de zenuwen voor ik de uitslag van die punctie krijgik heb er nu al pijn in mijn buik van
Bambiquote:Op zondag 26 februari 2012 17:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik hoop zo dat het meevalt Trix.
En kijk nou, Allemaal Bambi-spul:
http://delicate-youth.blo(...)ection-giveaway.htmlEr is ook een parfum, schijnbaar.
Mjah..quote:Op zondag 26 februari 2012 17:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Uncool gedrag? Jegens jou? En dinsdag wordt zo te horen een flinke dag! Niet zo gek dat je daar zenuwen voor hebt
Le fu, ik mag nietquote:Op zondag 26 februari 2012 17:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://delicate-youth.blo(...)ection-giveaway.htmlEr is ook een parfum, schijnbaar.
Zoals ik zei: Kut.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Le fu, ik mag nietmaar ze zijn zo liieeff
![]()
Ik wilquote:Op zondag 26 februari 2012 17:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:
Er zit best wat leuks bij vind ik:quote:Op zondag 26 februari 2012 17:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wil
en die collectie van OPI met de NY Ballet wil ik eigenlijk ook (want ballet) maar dat zal zeker allemaal sheer nudes worden
*knip*quote:Op zondag 26 februari 2012 17:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Dat lijkt me inderdaad superfrustrerend. Sowieso lijkt het me vervelend als iemand je constant in de gaten houdt wanneer je je plek verlaat. Tuurlijk, als iemand het te bont maakt mag daar best wat van gezegd worden. Maar dit gaat ook wel weer wat ver.
Weet je al hoe ze een beetje gaat reageren? Gaat ze goed om met kritiek?
Precies, het wordt je op deze manier alleen maar moeilijker gemaakt.quote:
*knip*quote:Op zondag 26 februari 2012 17:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Precies, het wordt je op deze manier alleen maar moeilijker gemaakt.
Gadver, ik vind zulke mensen zo vervelend schijnheilig. Alleen maar poeslief tegen iemand met een hogere functie omdat je daar zelf beter van kan wordenquote:
De rest is er ook volledig van overtuigd dat het haar uiteindelijk om die leidinggevende functie te doen is, ze vind zichzelf heel geweldig, bemoeit zich werkelijk óveral mee en is echt ziekelijk selectief in bijv. het helpen van collega's..quote:Op zondag 26 februari 2012 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gadver, ik vind zulke mensen zo vervelend schijnheilig. Alleen maar poeslief tegen iemand met een hogere functie omdat je daar zelf beter van kan worden
Weinig kansquote:Op zondag 26 februari 2012 17:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bahbah Trix, hopelijk heb je er binnekort niks meer mee te maken
Dat zou mooi zijn inddquote:Op zondag 26 februari 2012 17:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Weinig kansmaarja, ik heb een tijd geleden al aan afdelingshoofd gevraagd of ik misschien een cursus mag volgen om mezelf wellicht in de toekomst op een wat ander vakgebied te kunnen richten, dus dat kan ik nu wel in de strijd gooien.. Want zij heeft daar nooit meer antwoord op gegeven en het moge duidelijk zijn dat ik met een reden weg wil. Anderen hebben ook al aangegeven liever weg te willen, dus wellicht kan mijn open kaart wat inzicht geven in het waarom
Kloptquote:Op zondag 26 februari 2012 17:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn inddEn als er meer mensen er zo over denken zal het ook wel duidelijk worden dat het niet aan jou ligt.
Bwhehe dat is een hele goede. Misschien beginnen met een gesprek, zodat je ook hoort hoe zij erover denkt en dan jouw kant belichten?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
KloptAls we nu ook nog eens een capabel afdelingshoofd hadden zou ik er wel op vertrouwen dat er echt iets zou gaan verbeteren
maar ik gooi het er allemaal uit, ook bij de bedrijfsarts. Mijn grootste hoop is toch echt door te dringen tot mijn leidinggevende, omdat ik niet de eerste en die het zegt en zij dus normaal wel goed is met kritiek en ook best bereid is een hand in eigen boezem te steken. Alleen hoe zeg ik dit?
herkenbaarquote:Op zondag 26 februari 2012 18:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Klote Trix je werk issues. Hier vinden ze dat
wel lang genoeg ziek is geweest. Vind ie zelf ook wel maar dat maakt je helaas niet ineens beter
Nog zo'n mooie afkorting. Wat betekent dat?quote:
Not safe for lifequote:Op zondag 26 februari 2012 18:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nog zo'n mooie afkorting. Wat betekent dat?![]()
![]()
Ik moet nog steeds s2 verder kijkenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sexy and I know it met Ricky Martin bij Glee
Best hoogquote:Op zondag 26 februari 2012 18:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sexy and I know it met Ricky Martin bij Glee
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spees ik kan zaterdag nietWordt een rondje schoonmoeder in rotterdam, omabezoek in rotterdam en babybezoek in Dordrecht
Wss in 1 dag.
+1quote:Op zondag 26 februari 2012 19:09 schreef princess-a het volgende:
Inca wat een nare situatie, hoop dat het dinsdag meevalt
Idd ze zeuren kan je niet meer uren werken of een dagje erbij... Hij is kapot na een dagje werken en het autorijden. En zijn "vrije dagen" zijn echt rustdagen, hetzelfde met het weekend.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:06 schreef Incantrix het volgende:
Dat herken ik Bubs en Mirjam, ik krikg ook echt het gevoel dat ik erop aangekeken wordt, dat er mensen zijn die het raar vinden dat ik nu nog steeds last heb van concentratieverlies e.d.
Skjoe (en de rest) sorry voor het geknip, ik kan je de teksten van mijn posts pm'en if you want.. Ik zit er zo enorm mee in mijn maag, maar het zo laten staan allemaal leek me achteraf ook niet zo handig..
Wat heeft jouw man eigenlijk Bubs?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Idd ze zeuren kan je niet meer uren werken of een dagje erbij... Hij is kapot na een dagje werken en het autorijden. En zijn "vrije dagen" zijn echt rustdagen, hetzelfde met het weekend.
Kan tot een jaar duren... Of hij moet weer onder het mes als hij teveel klachten blijft houden. Zullen ze helemaal leuk vinden
Hits? Of andere?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
VOLGENDE MAAND EEN SWAP VOOR BRAZILIAANSE HOLO'S
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee jonge, minder braziliaanse voor mij dan, ik betaal haar nietquote:Op zondag 26 februari 2012 19:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Doe eens een Hefesto meebestellen voor mij?
Dan betaal ik een lakje uit Nederland mee.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee jonge, minder braziliaanse voor mij dan, ik betaal haar nietWe doen polish - polish
quote:
Nee hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 19:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat heeft jouw man eigenlijk Bubs?of is dat prive?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt er een beetje aan wat voor budget we stellen dan, get allll the brazilian lacquersquote:Op zondag 26 februari 2012 19:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan betaal ik een lkaje uit Nederland mee.Nee joh, geniet van je swap!
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat voor budget we stellen dan, get allll the brazilian lacquers
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee hoorWat heftig zeg! En wat irritant dat er niet veel meeleving op zijn werk is danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft hij ook blijvende klachten?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Mwhehehe never a dull moment with firefighters? Naja kan me voorstellen dat zodra ze weg zijn het best saai isquote:Op zondag 26 februari 2012 19:44 schreef Puckzzz het volgende:
Nou daar zit je dan in het huis van Josje's baasje met Josje op schoot en baasje die de deur uit is gesprint vanwege een autobrand melding![]()
Helemaal aan de andere kant van Uden
Daar is het nog te vroeg voor om te zeggen. Mochten de klachten met name de hoofdpijn niet minder worden binnen een paar maanden, dan moeten we weer terug naar het ziekenhuis.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat heftig zeg! En wat irritant dat er niet veel meeleving op zijn werk is danHeeft hij ook blijvende klachten?
Okee, maar hij is dus wel alweer aan het werk? En dat is zeker frustrerend als je nog zo jong bent! En van jou kan hij het vast hebbenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daar is het nog te vroeg voor om te zeggen. Mochten de klachten met name de hoofdpijn niet minder worden binnen een paar maanden, dan moeten we weer terug naar het ziekenhuis.
Maar het is gewoon vervelend om als jonge (na ja bijna 30) man zo weinig te kunnen. Ik noem hem wel eens opa
ben je met Patje aan het daten?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:44 schreef Puckzzz het volgende:
Nou daar zit je dan in het huis van Josje's baasje met Josje op schoot en baasje die de deur uit is gesprint vanwege een autobrand melding![]()
Helemaal aan de andere kant van Uden
Het huis he? Niet de brand....
Enthousiastelingen zijn dat toch altijd. Ik doe altijd gewoon dat je allebei evenveel uitgeeft. Veel eerlijker.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
lolololol, ze wil koh en dan bottle to bottle. Didn't think so
3 x 6 uurtjes en dat is ook wel genoeg met zijn reistijd erbij. Kan ie over het algemeen best hebbenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Okee, maar hij is dus wel alweer aan het werk? En dat is zeker frustrerend als je nog zo jong bent! En van jou kan hij het vast hebben
Oh ze wist niet wat koh kostte lol, nu wil ze dus alleen essence maar dan is het weer oneerlijk voor haar als we bottle to bottle doen lol. Ik zeg dat nu en kijk dan wel wat ze wilquote:Op zondag 26 februari 2012 20:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Enthousiastelingen zijn dat toch altijd. Ik doe altijd gewoon dat je allebei evenveel uitgeeft. Veel eerlijker.
Volgens mij praten wij met dezelfde, want zij wou ook koh enzo iddquote:Op zondag 26 februari 2012 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ze wist niet wat koh kostte lol, nu wil ze dus alleen essence maar dan is het weer oneerlijk voor haar als we bottle to bottle doen lol. Ik zeg dat nu en kijk dan wel wat ze wil
fuuuuquote:Op zondag 26 februari 2012 20:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Volgens mij praten wij met dezelfde, want zij wou ook koh enzo idd
Of ze doet gewoon meerdere swaps.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
straks pik je mijn braziliaan![]()
Ja duhquote:Op zondag 26 februari 2012 20:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Of ze doet gewoon meerdere swaps.
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
straks pik je mijn braziliaan![]()
8BRL is rond de 3.50quote:Op zondag 26 februari 2012 20:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat kosten die Hits per stuk dan?
Goeden idee welquote:Op zondag 26 februari 2012 20:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar maar heengaan op vakantie.
Kak, mijn vakantie is al geboekt.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
prima, neem gelijk voor ons mee!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is best duur, zie ik. Dus dan is hier bestellen en een goedkopere vakantie regelen toch beter voor m'n portemonnee.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
prima, neem gelijk voor ons mee!
no shit sherlockquote:Op zondag 26 februari 2012 20:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is best duur, zie ik. Dus dan is hier bestellen en een goedkopere vakantie regelen toch beter voor m'n portemonnee.
Hai!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:13 schreef PriemGirl het volgende:
En weer thuis
Half half teruggelezen
Nog gefeli met je zebru unf (zebru loller.... doet me aan x-men denken)
Trix dikkeOok al weet ik niet geheel hoe of wat
![]()
Puckzz whoaooooo dateKlinkt goed
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Mijn topografische kennis is belabberd, ik dacht dat het dichterbij was.
Als ik aan Brazilie denk, denk ik alleen aan drugsquote:Op zondag 26 februari 2012 20:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://shoestring.nl/lati(...)ytrip-rio-de-janeiro
Doen!
Euhm, ik denk 40 euro totaal? De man nog net geen 20 volgens mij (maar het kan ook zijn dat Bubs per lakje heeft geteld en dan de man het aantal lakjes heeft berekend, dan was ik denk ik iets meer kwijt als zij, maar dat scheelde denk ik niet veel)..quote:Op zondag 26 februari 2012 20:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Trix, wat betaalden jij en bubs nou aan verzending?
Ik aan Rio. De filmquote:Op zondag 26 februari 2012 20:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ik aan Brazilie denk, denk ik alleen aan drugs
20 pp vind ik nog niet eens zo duurquote:Op zondag 26 februari 2012 20:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Euhm, ik denk 40 euro totaal? De man nog net geen 20 volgens mij (maar het kan ook zijn dat Bubs per lakje heeft geteld en dan de man het aantal lakjes heeft berekend, dan was ik denk ik iets meer kwijt als zij, maar dat scheelde denk ik niet veel)..
En dan de BTW nog
Dit is het. Klachten in de gaten houden, voorkomen kunnen ze het niet. Dus als het weer goed gaat hoeft hij ook niet op controle. Arbo wel om de 6 weken maar dat is normaal.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:30 schreef Incantrix het volgende:
Rottig Bubs, dar hij zich sowieso al zo voelt is gewoon klote, en als ze dan ook nog eens zo weinig begrip op zijn werk hebben voelt het dubbel zo klote, want het ligt meestal niet aan de wil. Die is er wel.. Hiero ook hoor, en wat je zegt over rusttijd is ook zoiets jah.. Ik heb de twee dagen dat ik niet werk de zorg over Stef en dat is dus écht geen rusttijd en de overgebleven tijd heb ik de afgelopen weken voor een groot deel in het ziekenhuis doorgebracht![]()
Moet hij in de tussentijd nog vaak op controle, of is dit het voorlopig ff?
Spees, volgens mij is Bibi ook met haar bezig
Priem, thnx mop
Jah, klopt, arbo elke 6 weken is hier ook. Maar pff, het lijkt me wel slopend hoor, die blijvende klachten hoop dat hij er nog eens vanaf komt, en bij voorkeur zeer vlotquote:Op zondag 26 februari 2012 20:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dit is het. Klachten in de gaten houden, voorkomen kunnen ze het niet. Dus als het weer goed gaat hoeft hij ook niet op controle. Arbo wel om de 6 weken maar dat is normaal.
Wij waren 106 brl kwijt aan verzenden.
Nice! Mijn moeder had er sowieso al 6 meegenomen uit de USA.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn broer vertrekt volgende week naar brazilie. Hoeveel lakjes zou je in je koffer mee terug mogen nemen?
MR. SANDMAN!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:55 schreef Incantrix het volgende:
Crap, ik heb oprecht het gevoel dat ik zand in mijn ogen heb. Naar bed, naar bed zei Duimelot?
Alles wat past? Laat hem eens een hele extra koffer meenemen voor ons.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn broer vertrekt volgende week naar brazilie. Hoeveel lakjes zou je in je koffer mee terug mogen nemen?
Ik heb een wishlist van 18 doorgegevenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nice! Mijn moeder had er sowieso al 6 meegenomen uit de USA.
Alsof het verschil zou maken.quote:
Whoooeeeee.. Mijn collega had er volgens mij een stuk of 15 voor me meegenomen zonder problemen. Alleen jammer dat ik niet meer door had kunnen geven welke ik wilde en dat zij was vergeten welke collectie ik haar had laten zienquote:Op zondag 26 februari 2012 20:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb een wishlist van 18 doorgegeven
quote:
Wie?quote:
FusionFreak uit het mooie haren topicquote:Op zondag 26 februari 2012 20:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wie?
En jah, ik weet welzeker dat Klaas me loopt te fucken, maar ik wil snotverdorie ook nog wat dingen voor mezelf doen ofzo
Nouja..
En allround vreemde vogel.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
FusionFreak uit het mooie haren topic
Hij zou op zoek gaan in het winkelcentrum. En anders wil zn (braziliaanse) schoonmoeder wel bij de webshop bestellenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Helemaal losssssss.
Gaat ie dat wel allemaal vinden dan?Mijn broertje zou daar echt geen zin in hebben haha.
Hopen dat het lukt!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef BGTes het volgende:
Totaal vergeten dat ik morgen een gesprek heb met de studieadviseurEr is een kans dat ik een extra jaar stufi krijg/een extra jaar voor mijn P vanwege mijn ziek-zijn. We gaan kijken of het ook echt gaat lukken, dat ik het krijg.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij zou op zoek gaan in het winkelcentrum. En anders wil zn (braziliaanse) schoonmoeder wel bij de webshop bestellen
Thanksquote:
Bambi, je bent een schooierd!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Alles wat past? Laat hem eens een hele extra koffer meenemen voor ons.![]()
Wat liefquote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij zou op zoek gaan in het winkelcentrum. En anders wil zn (braziliaanse) schoonmoeder wel bij de webshop bestellen
En ah, dankuwel damesquote:Op zondag 26 februari 2012 21:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
FusionFreak uit het mooie haren topic
Dat zal best, maar overdrijven is ook een vak!quote:
Wees blijquote:Op zondag 26 februari 2012 21:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En ah, dankuwel damesdaar kom ik nooit, dus die ken ik niet
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat zal best, maar overdrijven is ook een vak!
Ik ken hem alleen omdat er hier wel eens over hem gelollerd werdquote:Op zondag 26 februari 2012 21:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En ah, dankuwel damesdaar kom ik nooit, dus die ken ik niet
Oh jaaa, dat is altijd wel grappig.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en het show hier je outfit (ofzo) topic
Dat vraag ik me wel eens af, aangezien het bij iedere faaloptie is. Maakt verder niet uit hoor, viel me gewoon op.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Het is toch ook niet serieueueus!
Waaaaat voor chocola?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat vraag ik me wel eens af, aangezien het bij iedere faaloptie is. Maakt verder niet uit hoor, viel me gewoon op.
Nu.. Chocola.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wees blijIs zo'n gast die je echt met liefde een flinke klap in zn gezicht zou willen geven
Jullie omschrijvingen maken het moeilijk níet te aan kijkenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en het show hier je outfit (ofzo) topic
Voorzover ik me kan herinneren alleen de Fantasy Fire's en braziliaanse faalopties.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat vraag ik me wel eens af, aangezien het bij iedere faaloptie is. Maakt verder niet uit hoor, viel me gewoon op.
Nu.. Chocola.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |