Dan wordt het een grotequote:Op zondag 26 februari 2012 12:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Heeft v. Rhijn weer zijn momentje gehadgebeurt 1 keer.
Blind voorrossenquote:Op zondag 26 februari 2012 12:54 schreef Geo4kant het volgende:
Die van Rhijn rost hem wel blind voor, maar Ozbillic maakt hem zeer mooi af
Bij Ajax voelen ze elkaar aan... bij PSV heeft alleen Manolev dat, de rest snapt het niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:54 schreef Geo4kant het volgende:
Die van Rhijn rost hem wel blind voor, maar Ozbillic maakt hem zeer mooi af
?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Jonge doe rustig, als de pingel voor Excelsior is.. dit wordt 3-1, die tegen goal krijg je altijdquote:
Hmmquote:Op zondag 26 februari 2012 12:51 schreef ajacied4lf het volgende:
M'n oma is nog een beter keeper. Zo'n kut balletje houd iedereen tegen als je de goeie hoek goktquote:Op zondag 26 februari 2012 12:57 schreef Jojoortje het volgende:
Jaaaaaaaaaa Vermeer!! Beste keeper ter wereld
Dan te bedenken dat die clown ook nog bij de mooiste club ter wereld heeft gespeeldquote:
Truequote:Op zondag 26 februari 2012 12:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
M'n oma is nog een beter keeper. Zo'n kut balletje houd iedereen tegen als je de goeie hoek gokt
Dat wel jaquote:Op zondag 26 februari 2012 12:57 schreef aight1 het volgende:
Een willekeurige vrouw van boven de 80 zou een penalty nog overtuigender inschieten
Jullie moeten toch wel heel erg in een vormcrisis zitten als je zo blij bent tegen excelsiorquote:
Hamlap tegen Roda vorig seizoenquote:Op zondag 26 februari 2012 12:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het moest trouwens een keer gebeuren. Ajax mist altijd de pingels, en de tegenstander scoort ze altijd. Scheelt wel dat de tegenstander nu een keer mist
Krijgen we dit weerquote:Op zondag 26 februari 2012 12:58 schreef starla het volgende:
[..]
Jullie moeten toch wel heel erg in een vormcrisis zitten als je zo blij bent tegen excelsior
Klopt. Wie ontkent dat dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:58 schreef starla het volgende:
[..]
Jullie moeten toch wel heel erg in een vormcrisis zitten als je zo blij bent tegen excelsior
Als je zo'n penalty schiet heeft elke doelman die wacht op de eerste beweging de bal, zo zwak geschoten.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:58 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ach, ook wel goed gepakt door die doelman.
Jij moet wel heel erg lelijk zijn als je zulke domme reacties postquote:Op zondag 26 februari 2012 12:58 schreef starla het volgende:
[..]
AJAX 4-1 NECquote:Op zondag 26 februari 2012 12:58 schreef starla het volgende:
[..]
Wie ontkent dat dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij moet wel heel erg lelijk zijn als je zulke domme reacties post
He She madquote:Op zondag 26 februari 2012 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AJAX 4-1 NEC
MAN UTD 1-2 Ajax
U mad?
Hopen dat hij nog vaak mag spelen dusquote:Op zondag 26 februari 2012 12:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
V Rhijn heeft wel elke wedstrijd het "zorg voor een goal tegen" momentje
Het is meer de euforie van het nog steeds voorstaan dan de "overtuigende" duik van Vermeerquote:Op zondag 26 februari 2012 12:58 schreef Geo4kant het volgende:
Vermeer krijgt een keer credits omdat het een penalty is en dat heeft zo'n speciaal gevoel/effect.. maar als je deze niet meer tegen houdt kun je beter iets anders gaan doen
Het is niet zomaar tegen Excelsior.. (sowieso exelsior uit is lastig!) maar als ze vandaag 3 punten pakken en de concurrenten weer knoeien, wat aanwezig is.. komen ze dichterbij!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:58 schreef starla het volgende:
[..]
Serieus... De vrouwen worden hier eindelijk geaccepteerd en dan kom jij met zo'n domme opmerking aan.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:58 schreef starla het volgende:
[..]
En allemaal schreeuwen uit volle borst! Anfield is er niks bijquote:
Je begint weer wat op Geo3kant te lijken!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is niet zomaar tegen Excelsior.. (sowieso exelsior uit is lastig!) maar als ze vandaag 3 punten pakken en de concurrenten weer knoeien, wat aanwezig is.. komen ze dichterbij!
En al vertekend dat misschien gezien de programma's maar dat geeft wel zelfvertrouwen en geeft druk.
Daarom -> Ajax is nog lang niet uitgeschakeld (omdat andere clubs falen om ze op 10 punten te zetten)
Ajax nu met 10 man dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Excelsior kan alleen winnen als de tegenstander met 10 man staat.
Hoe bedoel je; slecht.
JONGEH, HIJ VERKOMT DE 1-1 GEWOON.quote:
waar heb je het over?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:00 schreef starla het volgende:
[..]
Alleen als ajax het bevestigt en verliest van excelsior
Ga ik niet uitleggen, lees maar eens goed terug.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
waar heb je het over?Wat heeft Ajax ermee te maken..
Schenke speelt.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:02 schreef vandermar het volgende:
Speelt Schenkie wel of die droeftoeter van een Nieveld?
Kun je mij uitleggen wat buitenspel is dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:02 schreef starla het volgende:
[..]
Ga ik niet uitleggen, lees maar eens goed terug.
Beidequote:Op zondag 26 februari 2012 13:02 schreef vandermar het volgende:
Speelt Schenkie wel of die droeftoeter van een Nieveld?
Doen kinderen vaak als het mooi weer is.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen wat buitenspel is dan?
quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen wat buitenspel is dan?
Als ze verliezen welquote:Op zondag 26 februari 2012 13:03 schreef Merkie het volgende:
Excelsior speelt zeker niet onverdienstelijk.
Ga maar weer met je barbie spelen, voetbal is niks voor jou..quote:Op zondag 26 februari 2012 13:03 schreef starla het volgende:
[..]
Doen kinderen vaak als het mooi weer is.
Tegenwoordig niet meerquote:Op zondag 26 februari 2012 13:03 schreef starla het volgende:
[..]
Doen kinderen vaak als het mooi weer is.
4-3 dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als het maar geen 5-4 wordt trouwens.
Gaan we weer met de klaagzang van Vince. Heb jij ooit iets positiefs gezegd?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:04 schreef vincerusso het volgende:
Eriksen speelt ook weer als de slappe dweil dat ie is
Sssttt... mag je niet zeggen! Alleen als hij een mooi steekballetje geeft dan moet je even fappen.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:04 schreef vincerusso het volgende:
Eriksen speelt ook weer als de slappe dweil dat ie is
geschorst.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:04 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ja, maar geblesseerd dacht ik.
Práááchtigquote:Op zondag 26 februari 2012 13:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmm ik kom binnen en zie veel off-topic.... Hoe is de wedstrijd?
Is dit een verkapte waarschuwing?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ajax lijkt 0-1 prima te vinden, excelsior is gewoon excelsior.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jazekerquote:Op zondag 26 februari 2012 13:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is dit een verkapte waarschuwing?
0-1, Excelsior mist penalty.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weinig passie.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik heb me lange tijd niet meer zo verveeld terwijl ik naar een wedstrijd van Ajax zat te kijken. Normaal gesproken zit ik altijd in paniek of zo omdat ze weer dramatisch spelen. Maar dit is gewoon saai
Excelsior is inderdaad geen Feyenoord dat er ineens 4 maaktquote:Op zondag 26 februari 2012 13:05 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ajax lijkt 0-1 prima te vinden, excelsior is gewoon excelsior.
Komt denk ik ook door het niveau van de tegenstander...quote:Op zondag 26 februari 2012 13:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik heb me lange tijd niet meer zo verveeld terwijl ik naar een wedstrijd van Ajax zat te kijken. Normaal gesproken zit ik altijd in paniek of zo omdat ze weer dramatisch spelen. Maar dit is gewoon saai
Oke thanks. Zie dat Excelsior een penalty heeft gemist, jammer.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:05 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ajax lijkt 0-1 prima te vinden, excelsior is gewoon excelsior.
Klopt, ik zelf ookquote:
Ja, handig dit.quote:
Je voorraad fapdoekjes moet opquote:Op zondag 26 februari 2012 13:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
IK BEN VOORTAAN VOOR BARCELONA
tis Barça hoor nepfan.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
het is dikke censuur hier manquote:Op zondag 26 februari 2012 13:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sssttt... mag je niet zeggen! Alleen als hij een mooi steekballetje geeft dan moet je even fappen.
Ik ben altijd voor de eerste in competities en in toernooien voor degene die de finale wint.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niks aan 't handje man...quote:Op zondag 26 februari 2012 13:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt, ik zelf ook
[..]
Ja, handig dit.
Hehe, die ene neger is dan ook 2x zo groot en breed als die anderequote:Op zondag 26 februari 2012 13:07 schreef vandermar het volgende:
Een neger die een andere neger niet bij kan houdenWTF IS THIS SHIT
Als er één ploeg is die juist de langzame neger koopt ipv de snelle...quote:Op zondag 26 februari 2012 13:07 schreef vandermar het volgende:
Atletico of Real?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik voor Madrid.
Die ene moet nog werken voor z'n geld, die andere is al binnen en kan lekker rappen of zo.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:07 schreef vandermar het volgende:
Homeboy Schaken > Anitaquote:Op zondag 26 februari 2012 13:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die ene moet nog werken voor z'n geld, die andere is al binnen en kan lekker rappen of zo.
Nee die andere is rapper!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die ene moet nog werken voor z'n geld, die andere is al binnen en kan lekker rappen of zo.
Leuken garp hihaho daar moet op gedronken worden hihahiquote:
quote:
Dat sowieso.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Leuken garp hihaho daar moet op gedronken worden hihahi
inderdaad. en dan die commentatorquote:
Lul niet zo stom, die eerste penalty was wel een schwalbe, dit was geen schwalbe maar kreeg ook geen penalty. Nu is het weer in balans.quote:
Bij Suarez was het wel een schwalbe geweestquote:Op zondag 26 februari 2012 13:10 schreef vandermar het volgende:
Maar Janga wordt wel geraakt dus is geen schwalbe
Tegen een fatsoenlijke ploeg niet nee, Excelsior though...quote:Op zondag 26 februari 2012 13:11 schreef Saekerhett het volgende:
Als Ajax zo laks door blijft spelen, lopen ze niet met 3 punten weg...
Negers zijn lui.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:11 schreef Jojoortje het volgende:
Die dude had gewoon verder kunnen lopen hoor
Daarover ben ik het wel met de commentator eens. Nodigt wel schwalbes uit. Met een betere acteur, had Ajax weer een penalty tegen gehadquote:Op zondag 26 februari 2012 13:11 schreef Dekatria het volgende:
Zuivere schwalbekijk dan hoe Vermeer inkomt
Inderdaad, verdediging moet het veeeeel beterquote:Op zondag 26 februari 2012 13:11 schreef Saekerhett het volgende:
Als Ajax zo laks door blijft spelen, lopen ze niet met 3 punten weg...
Gaat lastig als je standbeen onderuit wordt getraptquote:Op zondag 26 februari 2012 13:11 schreef Jojoortje het volgende:
Die dude had gewoon verder kunnen lopen hoor
Is na vorig jaar toch wel een beetje ons angstgegner!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Tegen een fatsoenlijke ploeg niet nee, Excelsior though...
Neen! Want hij wordt aangeraakt. Manolev werd vorige week ook aangeraakt en onterecht rood.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bij Suarez was het wel een schwalbe geweest
Paar katoenstruikjes, dan werken ze welquote:Op zondag 26 februari 2012 13:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze moeten kfc buckets ophangen bij die doelen
goeie buitenspelval wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze moeten kfc buckets ophangen bij die doelen
Wie heeft z'n standbeen nou nodig om te lopenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Gaat lastig als je standbeen onderuit wordt getrapt
Man, stel je aan of zoquote:Op zondag 26 februari 2012 13:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
We gaan hier toch niet racistisch doen he?
Kan me nog een wedstrijd van psv herinerren waarin ze volgens mij 3/4 penalty's kregen.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:11 schreef Geo4kant het volgende:
Scheidsrechters geven ook niet snel 2 penalties in een wedstrijd laat staan in een helft..
Jij hebt daar toch zo'n mooi rood kruisje voor...quote:Op zondag 26 februari 2012 13:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Man, wees zuinig op je postrechten.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Man, wees zuinig op je postrechten.
Frank moet spelers eens fysiek gaan mishandelenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Frank gaat gewoon weer een donderspeech geven in de rust en dan wint Ajax.
Iddquote:Op zondag 26 februari 2012 13:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Daarom hebben we nu Mertens, die kan ze fixen en ook afmakenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Kan me nog een wedstrijd van psv herinerren waarin ze volgens mij 3/4 penalty's kregen.
Waarvan er maar 1 inging dacht ik
Kun je nou echt niet inzien dat het gewoon om een simpel geintje gaat hier?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Man, wees zuinig op je postrechten.
Totdat Frank gaat wisselen.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:13 schreef aight1 het volgende:
nja in 2e helft loopt ajax toch wel uit, normaal gesproken
Nee gewoon kappen.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kun je nou echt niet inzien dat het gewoon om een simpel geintje gaat hier?
We winnen wel manquote:Op zondag 26 februari 2012 13:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"lekker bekerwedstrijdje kijken tegen een of andere amateurclub, lekker rustgeven"
"oh wacht het is een competitiewedstrijd die we MOETEN winnen."
Dit seizoen is de 2e helft bij Ajax vaak nog slechter dan de eerste.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:13 schreef aight1 het volgende:
nja in 2e helft loopt ajax toch wel uit, normaal gesproken
Racistische geintjes... vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kun je nou echt niet inzien dat het gewoon om een simpel geintje gaat hier?
Vaak? In welke wedstrijd was de tweede helft beter dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dit seizoen is de 2e helft bij Ajax vaak nog slechter dan de eerste.
Man Unitedquote:Op zondag 26 februari 2012 13:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vaak? In welke wedstrijd was de tweede helft beter dan?
nog slechter dan de eerste.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vaak? In welke wedstrijd was de tweede helft beter dan?
Saaiquote:Op zondag 26 februari 2012 13:16 schreef Muto het volgende:
Hoe is de wedstrijd? Ik ben niet aan het kijken namelijk.
Kutquote:Op zondag 26 februari 2012 13:16 schreef Muto het volgende:
3quote:Op zondag 26 februari 2012 13:16 schreef Saind het volgende:
Hoeveel uitsupporters zijn er eigenlijk mee?
Bagger, maar wel 0-1quote:Op zondag 26 februari 2012 13:16 schreef Muto het volgende:
je mst de wedstrijd van het jaar.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:16 schreef Muto het volgende:
400quote:Op zondag 26 februari 2012 13:16 schreef Saind het volgende:
Hoeveel uitsupporters zijn er eigenlijk mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |