abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 maart 2012 @ 23:18:36 #76
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_108608869
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:13 schreef maen het volgende:

[..]

volgens mij zit er links boven het plaatje een knop met stem! toch?
Klopt. Al moest ik ook ff zoeken hoor.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_108608882
het is vast het tijdstip ;)
maar heel erg bedankt! *O*

en nu weet ik je naam! :P :+
pi_108608983
kleine moeite.

De knop staat wat onhandig in het ontwerp. Het geen heel overzichtelijke website.

Mijn naam? Oh hahaha had ik me serieus nog nooit versproken. Ik ben gewend op fora te posten waar mijn naam algemeen bekend incl achternaam etc.

Moet hier ontzettend wennen aan dat ge-Partingglass de hele tijd. Lees dan in een post van iemand anders PG en heb niet door dat ik het ben hahahaha
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_108609037
het is een website van niks... dat stemmen werkt ook niet altijd, vreselijk irritant!
pi_108609125
haha nee ik wist je naam nog niet :P mijn naam is niet af te kosten, scheelt weer ;)
pi_108609222
Nee daar is weinig van te maken idd.

Toen ik me hier aanmelde had ik nog zoiets van we zullen hier eens wat minder open boek zijn en een enigszins vorm van privacy handhaven. Maar volgens mij ging dat al na twee dagen fout. Toen ook maar meteen foto's op de Fobo geknalt. Het kan me gewoon niet genoeg boeien denk ik en nu nog me daar druk om maken ben ik een jaar of 10 ofzo te laat mee. Is al veel te veel te vinden.

Al moet ik zeggen dat het voor de rest nog vrij aardig lukt.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_108609479
het is zelfs al een afkorting ;)

ach een beetje openheid kan niet veel kwaad, wel fijn om te weten wie aan de andere kant zit :)
pi_108609602
Ik heb gewoon weinig te verbergen zeg maar. En ik denk dat het ijdele hoop is te denken dat je in deze tijd als je op meerdere manieren of via meerdere media actief bent (geweest) op internet je nog echt anoniem kunt zijn

Het is wel handig om beetje op te letten en ook wel handig anders bulk je helemaal in no time van de facebook vrienden met teveel fora bezoeken hahaha
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_108609746
Ik laat iig niet zomaar iedereen toe op Facebook. Dat is wel redelijk afgeschermd geloof ik. En idd, anoniem ben je nergens meer... nadeel van deze moderne tijden.
pi_108610053
mijn facebook is niet afgeschermd en heb best veel mensen van andere fora, intressegroepen en van hobby's erop. Dus eigenlijk heeft denk ik 80% ofzo van mijn "vrienden"daar of een gitaar of een konijn of doet iets muziek.

Vind het heel handig mensen posten linkjes naar dingen die je nog niet kende etc leer je weer nieuwe dingen kennen.

Maar gebruik het ook om een bepaald contact te houden met mensen. Zo heb ik laatst een gitaar uitgeleend aan iemand hier van FOK ken dat hele meisje niet en had haar 1x ofzo zien poste en dan is FB handig. Kan ze me terugvinden als dat ding ooit moe is.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_108610137
nouja ik vind het vooral niet nodig dat alles en iedereen alles kan zien. Voor mn 'vrienden' daar heb ik niets te verbergen, maar de buitenwereld hoeft gewoon niet alles te weten :)
pi_108610206
Is ook slim denk ik. Ik mis daar een bepaalde schakelaar over in mijn hoofd ofzo denk ik. Ik probeer het wel eens maar zit er gewoon niet in. Maak me gewoon nooit druk om wat andere mensen van me weten, denken of willen weten.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_108610243
ik wil gewoon ooit nog een baan kunnen vinden, dat speelt misschien ook mee :P
  donderdag 1 maart 2012 @ 23:54:46 #89
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_108610385
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:50 schreef maen het volgende:
ik wil gewoon ooit nog een baan kunnen vinden, dat speelt misschien ook mee :P
Goede motivatie, want dat is tegenwoordig wel zo'n beetje standaard dat ze je googlen na een sollicitatie. En dan is het niet handig als je feestboek-party-foto's als eerste boven komen drijven :P .

Zelf heb ik eigenlijk alleen hier (te) veel over mezelf staan. Andere social media zijn goed dichtgetimmerd en/of gebruik ik vrij weinig. Maargoed, FOK! kan in mijn geval ook gewoon op mn cv :) .
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_108610441
quote:
11s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:54 schreef MPG het volgende:

[..]

Goede motivatie, want dat is tegenwoordig wel zo'n beetje standaard dat ze je googlen na een sollicitatie. En dan is het niet handig als je feestboek-party-foto's als eerste boven komen drijven :P .

Zelf heb ik eigenlijk alleen hier (te) veel over mezelf staan. Andere social media zijn goed dichtgetimmerd en/of gebruik ik vrij weinig. Maargoed, FOK! kan in mijn geval ook gewoon op mn cv :) .
ik ben zo blij met die untag-knop op facebook... sommige mensen zijn niet zo subtiel helaas :P
pi_108610445
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:50 schreef maen het volgende:
ik wil gewoon ooit nog een baan kunnen vinden, dat speelt misschien ook mee :P
dat is zeker slim. Haal mijn naam door google en je denkt oke, wat een wacko met al zijn konijnen en gitaren.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_108610473
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:56 schreef Partingglass het volgende:

[..]

dat is zeker slim. Haal mijn naam door google en je denkt oke, wat een wacko met al zijn konijnen en gitaren.
ik begin bijna nieuwsgierig te worden ;)
  donderdag 1 maart 2012 @ 23:57:42 #93
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_108610488
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:57 schreef maen het volgende:

[..]

ik begin bijna nieuwsgierig te worden ;)
Ow, ik ben dat al :P .
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_108610526
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:57 schreef MPG het volgende:

[..]

Ow, ik ben dat al :P .
was ik de sarcasme-modus weer vergeten te melden? :+
pi_108610569
nieuwsgierig naar mijn basgitaren en konijnen?
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_108610596
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 00:00 schreef Partingglass het volgende:
nieuwsgierig naar mijn basgitaren en konijnen?
meer naar jou zelf ;)
pi_108610608
niet doen. valt alleen maar tegen
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_108610686
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 00:01 schreef Partingglass het volgende:
niet doen. valt alleen maar tegen
-O-
pi_108610700
oh jongens, douche eens door... ik wil naar het feestje!
pi_108610832
nu nog?
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')