Hey!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Ik had hele mental images dat je glibberend van het frituurvet binnen kwam op sneakertjes en dat Sien je dan wilde begroeten en je weg slipte over Dikkie en dat je dan met je vette frituurhaar tegen de pas geverfde muur kwamquote:Op zondag 26 februari 2012 01:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hey!!!
Ja, ze is weer thuis hoor! En met de hondjes buiten gespeeld en weer fijn gedoucht en haartjens gewassen
quote:Op zondag 26 februari 2012 01:36 schreef Lindytje het volgende:
Uft, je krijgt een brusje!!![]()
![]()
Verrek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zocht al naar iets makkelijkers dan broertje/zusje
![]()
Ohhhhhhhhh you're all gonna hate me this coming 9 months![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ik ben er helemaal klaar voorquote:
Dat glibberen lag bij mij niet eens zo ver van de waarheidquote:Op zondag 26 februari 2012 01:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had hele mental images dat je glibberend van het frituurvet binnen kwam op sneakertjes en dat Sien je dan wilde begroeten en je weg slipte over Dikkie en dat je dan met je vette frituurhaar tegen de pas geverfde muur kwam
Hahahhaha!! Ik lollerdequote:Op zondag 26 februari 2012 01:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had hele mental images dat je glibberend van het frituurvet binnen kwam op sneakertjes en dat Sien je dan wilde begroeten en je weg slipte over Dikkie en dat je dan met je vette frituurhaar tegen de pas geverfde muur kwam
NN dan? nieuw nageslacht?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Verrek!Ik zocht al naar iets makkelijkers dan broertje/zusje
![]()
ohhhhh, goooooor......quote:Op zondag 26 februari 2012 01:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat glibberen lag bij mij niet eens zo ver van de waarheiden elke zoveel maanden nieuwe schoenen want dat vet vreet gewoon je zolen weg
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 01:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NN dan? nieuw nageslacht?
Al is het jouw nageslacht niet, dus dat kan helemaal niet
Alstublieft, een mooi woord uit OUDquote:Op zondag 26 februari 2012 01:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Verrek!Ik zocht al naar iets makkelijkers dan broertje/zusje
![]()
maar wel voor een goed doel tochquote:Op zondag 26 februari 2012 01:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal klaar voor
Moet er alleen over 5 uur alweer uit,komt om 8u terug uit Oostenrijk... In freaking Oosterhout mag ik haar ophalen
Nah niet echt neequote:Op zondag 26 februari 2012 01:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ohhhhh, goooooor......
heb ej dan zelf nog wel zin in frituur-eten, of wil je dan alleen nog maar groenters?
ik vind een nieuwe baby in de familie leuk, ik wil alles horen, maar brusje hoef je van mij niet meer te zeggen, hahahahahahahaquote:
Ja, dat welquote:Op zondag 26 februari 2012 01:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar wel voor een goed doel toch
En zij is ook kapot, dus dan samen heerlijk een tukje doen in bed als ze weer thuis is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |