SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
ik ben niet somber te krijgen. morgen zie ik mijn geliefde weerquote:Op zondag 26 februari 2012 01:09 schreef HappyBob het volgende:
Hoi FurdiBen jij ook vrolijk vandaag? Zelfs in het donker zie ik de zonneschijn
Ik heb dit weekend weinig liefde gevondenquote:Op zondag 26 februari 2012 01:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik ben niet somber te krijgen. morgen zie ik mijn geliefde weer
Nu verwacht ik wel wat liefde terug natuurlijkquote:
betreft het nieuwe liefde?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend weinig liefde gevondenMaar heb al wel vast liefde over 2 weken geregeld
Emoties lopen hoog op.
Daar ga ik op dit moment niet vanuit. Maar tijdelijke liefde is ook liefdequote:
nakende liefdequote:Op zondag 26 februari 2012 01:20 schreef HappyBob het volgende:
Al zijn sommige vormen van liefde meer welkom dan andere ..
Aanbid je me?quote:
Hoeft nog niet eens.. gewoon sexy liefdequote:
Heb je nog geshopped?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Toch grappig hoe je van het één op andere moment doodziek kan worden, en 24 uur later weer alsof er niks gebeurd is..
Dat is helemaal niet grappigquote:Op zondag 26 februari 2012 01:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Toch grappig hoe je van het één op andere moment doodziek kan worden, en 24 uur later weer alsof er niks gebeurd is..
Nope. Gisteren direct naar huis en vandaag hele dag bedrust opgelegd gekregen van mezelf.quote:
Verstandig van jezelf.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nope. Gisteren direct naar huis en vandaag hele dag bedrust opgelegd gekregen van mezelf.
Stop dan ook met die illegale zooiquote:Op zondag 26 februari 2012 01:33 schreef Flippiee het volgende:
Potverdorie piratebay loopt te fucken
TPB is niet alleen maar voor 'illegaal vermaak'.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Stop dan ook met die illegale zooiGewoon betalen voor je vermaak.
Slaap zacht, Furdi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |