Ik heb alleen gepaintballed tot nu toequote:Op zondag 26 februari 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb nog nooit gelasergamed, ergens voel ik mijn comfort-zone mezelf tegenhouden...
Dus ik heb er enorm zin inIk werk aan mezelf door het gewoon te doen.
En met vreemden een dag weg is geen probleem?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb nog nooit gelasergamed, ergens voel ik mijn comfort-zone mezelf tegenhouden...
Neuhquote:Op zondag 26 februari 2012 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
En met vreemden een dag weg is geen probleem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
Haha, wel tof dat iedereen naar de mac wilt
Eigenlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ballenbak, herinneringen!
Ik lust overigens geen Mac, maar dat maakt niet uit
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
ben ik ook geen groot fan van.. subway <3quote:Op zondag 26 februari 2012 21:27 schreef Nyan het volgende:
[..]
Eigenlijk welDe ballenbak, herinneringen!
Ik lust overigens geen Mac, maar dat maakt niet uit
Ik heb precies hetzelfde, ik heb zelfs al doemscenario's waarin iedereen aan het socializen is en ik maar een beetje aan de kant sta te stressen wat ik nou zeggen moet. En dan zie ik mezelf vroegtijdig vertrekken en niemand heeft het door.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
Het is niet zomaar een meeting voor eenzame jongerenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:43 schreef driver86 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, ik heb zelfs al doemscenario's waarin iedereen aan het socializen is en ik maar een beetje aan de kant sta te stressen wat ik nou zeggen moet. En dan zie ik mezelf vroegtijdig vertrekken en niemand heeft het door.
Onwenning kan het contact sowieso wel zijn, omdat niemand elkaar persoonlijk kent. Dus het aftasten geldt voor iedereen. Maar rekening houden met doemscenario's maakt het al wel heel erg lastig, denk je niet?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:43 schreef driver86 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, ik heb zelfs al doemscenario's waarin iedereen aan het socializen is en ik maar een beetje aan de kant sta te stressen wat ik nou zeggen moet. En dan zie ik mezelf vroegtijdig vertrekken en niemand heeft het door.
Ik ga tegen je aanpraten of je wil of niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:43 schreef driver86 het volgende:
[..]
Naar een meeting gaan is mijn manier van er iets aan doenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:58 schreef SarnamiG het volgende:
[..]
Onwenning kan het contact sowieso wel zijn, omdat niemand elkaar persoonlijk kent. Dus het aftasten geldt voor iedereen. Maar rekening houden met doemscenario's maakt het al wel heel erg lastig, denk je niet?
Met een wat positievere instelling alleen al, kun je toch al betere resultaten bereiken!
Als je er echt vaker problemen mee gehad hebt, zul je wellicht een keuze moeten maken of je daar niet iets mee moet doen.
Dat heb ik ook, en ik denk wel meerderen hier onder ons. Wat voor type mensen er komen. Dat maakt dat wij allen in hetzelfde schuitje zitten. En tegelijkertijd een soort lotgenoten.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:01 schreef driver86 het volgende:
[..]
Naar een meeting gaan is mijn manier van er iets aan doen![]()
Ik heb verder ook totaal geen idee wat voor "type" mensen er naar zo'n meet komen. En de laatste keer dat ik iets met een groep ging doen zoals lasergamen is....uhh.. dat heb ik nog nooit gedaan..
Verder ben ik heel normaal hoor, behalve dat ik een gebrek aan sociaal leven heb.
Dat is behoorlijk not-done, om foto's aan iemand te geven van een meet waar hij/zij niet bij wasquote:Op zondag 26 februari 2012 23:11 schreef driver86 het volgende:
Zijn er trouwens nog foto's van de vorige meet?
Geen camera's? hahah, welke telefoon heeft er geen?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:11 schreef driver86 het volgende:
Zijn er trouwens nog foto's van de vorige meet?
(zelf haat ik foto's trouwens, neem aub dus geen camera mee als ik ook kom!!!)
die mentaliteit bevalt me welquote:Op zondag 26 februari 2012 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk not-done, om foto's aan iemand te geven van een meet waar hij/zij niet bij was
En openbaar maken kan helemaal niet
Bij aanvang van de meet sta ik met een mandje klaar daar mogen jullie je telefoons in gooien. Anders gaat er stiekem gefokt! wordenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:13 schreef SarnamiG het volgende:
[..]
Geen camera's? hahah, welke telefoon heeft er geen?
Inderdaad, alleen mits de rest toestemming geeft...quote:
Owh van mij mag je haha. Ik mis dat ding niet zow snelquote:Op zondag 26 februari 2012 23:14 schreef driver86 het volgende:
[..]
Bij aanvang van de meet sta ik met een mandje klaar daar mogen jullie je telefoons in gooien. Anders gaat er stiekem gefokt! worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |