De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter gaan we naar Las Vegas.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nu wil ik nog sneller met je trouwen
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
Disorder Rating
Paranoid: Low
Schizoid: Low
Schizotypal: Moderate
Antisocial: Low
Borderline: Low
Histrionic: Low
Narcissistic: Low
Avoidant: Moderate
Dependent: Moderate
Obsessive-Compulsive: Low
Ik ben normaal volgens die test.
Bij antisocial zou er wel meer moeten staan.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Thanks
Ik ben altijd een beetje bang dat mensen me een nerd vinden. Maar dat ben ik stiekem ook wel
Mfn trekt mij wel aan ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:17 schreef moneyfornothing het volgende:
"What type of person do you attract?
Your Result: You attract geeks!"
Ah, vandaar dat ik hier rondhang.
Daar kei veel geld winnen met (strip)pokeren en dan heul luxe trouwen en overnachten in de allertofste bruidssuite?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beter gaan we naar Las Vegas.
En ik dusquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:06 schreef Myraela het volgende:
Oh, kaneel en ik zijn dus de enige gekken.
Met strippokeren win je geen geld, sukkeltjequote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar kei veel geld winnen met (strip)pokeren en dan heul luxe trouwen en overnachten in de allertofste bruidssuite?
Wij wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Met strippokeren win je geen geld, sukkeltje
Mfn en ik wel, sukkeltje.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Met strippokeren win je geen geld, sukkeltje
Als ik niet al 8 keer gefapt had vandaag, had ik het nu gedaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar kei veel geld winnen met (strip)pokeren en dan heul luxe trouwen en overnachten in de allertofste bruidssuite?
Wachtend op jouquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat jij hier rond hangt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu heb ik minder om over te klagen, dit bevalt mij niet.quote:
Test is een hoax.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
Die beschrijving bij die ene waarop ik very high scoorde klinkt wel precies als mij overigens
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wachtend op jou
Jammer dat het niet wederzijds isWaar wacht je eigenlijk? Ik kom je nooit tegen op mijn zoektochten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je met die paar ongewone trekjes al een persoonlijkheidsstoornis toegewezen krijgt door zo'n testquote:
Onderbroekquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
[..]
Dat jullie opeens allemaal dollarbriefjes in je onderbroek krijgen geschoven?
Waar gaan jouw zoektochten heen dan? Dan wacht ik daar wel op je.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waar wacht je eigenlijk? Ik kom je nooit tegen op mijn zoektochten.
quote:When I get sad, I stop being sad, and be awesome instead! true story.
Jepquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je je weer bij iedereen aan het inlikken nu?
Nee, maar ik kan ermee wel op een R6 zitten?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:25 schreef twi het volgende:
[..]
Past daar ook een R6 in? Zoja, wat win ik dan?
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Young urban person.
Denk een hipster...
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:26 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
net niet genoeg bil in die foto, jammer!
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:25 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Maar dan wel zo opgerold dat ie tussen je billen zit, ok?
Dat zit toch niet lekker johquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:25 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Maar dan wel zo opgerold dat ie tussen je billen zit, ok?
Die kunstzinnige types mag je wel doorsturen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik trek ook geeks aan. En kunstzinnige chicks.
Dat houdt het juist spannendquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:26 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
net niet genoeg bil in die foto, jammer!
nee joh, dat zijn allemaal van die schizotypes!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Die kunstzinnige types mag je wel doorsturen.
Ja maar ik ben zo normaal, zo'n schizofreen is spannend.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:27 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
nee joh, dat zijn allemaal van die schizotypes!
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Die kunstzinnige types mag je wel doorsturen.
Whehe.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rednecks stonden bij mij op 3. Die mag je wel hebben.
Jammer voor het oog dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jammer dan, het oog wil ook wat.
Zo ga je echt geen dollarbriefjes krijgen hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jammer voor het oog dan.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ [url=https://whyweprotest.net/asset-proxy/64f21f8f0dfd2d87c5e09c8f9870df78b2631bce/687474703a2f2f312e62702e626c6f6773706f742e636f6d2f2d7a496b46646349377045512f54764433704754533679492f4141414141414141426c592f6d76516344342d6647694d2f73313630302f4e4f2b6d656d652e6a7067/http://1.bp.blogspot.com/(...)+meme.jpg]afbeelding[/url] ]
Rednecks stonden bij mij op 3. Die mag je wel hebben.
Reken maar dat ik er dollarbriefjes in kan krijgen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zo ga je echt geen dollarbriefjes krijgen hoor.
Mfn hoeft alleen maar iemand zwoel aan te kijken en ze is stinkend rijk!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zo ga je echt geen dollarbriefjes krijgen hoor.
Handig, welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mfn hoeft alleen maar iemand zwoel aan te kijken en ze is stinkend rijk!
Tjah, ik hoef ze nog niet eens aan te kijken en ze schuiven alle dollarbriefjes naar me toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Tjah, ik hoef ze nog niet eens aan te kijken en ze schuiven alle dollarbriefjes naar me toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het doel heiligt alle middelen.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Tjah, ik hoef ze nog niet eens aan te kijken en ze schuiven alle dollarbriefjes naar me toe5 centjes bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sanne?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:36 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik ga nog even trachten wat nuttigs te doen.
Liefde enzo
als ik er zat krijg maakt me dat niet uitquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
Maar dat is toch helemaal niet handig dollarbriefjes, moet je eerst naar het GWK om het om te wisselen.
Nee, want we geven het ook uit in de USA.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
Maar dat is toch helemaal niet handig dollarbriefjes, moet je eerst naar het GWK om het om te wisselen.
Nee dan is het goed.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, want we geven het ook uit in de USA.
En jij?quote:
Gvd beter post iemand zo een hele lijpe.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Paranoid: Moderate
Schizoid: Low
Schizotypal: Moderate
Antisocial: Low
Borderline: Moderate
Histrionic: Low
Narcissistic: Moderate
Avoidant: Moderate
Dependent: Low
Obsessive-Compulsive: Moderate
Valt me nog mee
kutkloon is bezet??quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:36 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik ga nog even trachten wat nuttigs te doen.
Liefde enzo
Hij gaat proberen wat nuttigs te doen.quote:
zou best wel willenquote:
Ik wil ALLE sappige detailsquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:46 schreef Koen66 het volgende:
ik kan hooguit hier vertellen hoe beroerd ik WAS in versieren
in ieder geval, als er jaren terug een topic als dit bestond, dan zou ik er ook erg vaak verhalen kunnen vertellen over mislukte pogingen, en nog vaker over niet eens gestarte pogingenquote:
Jammer dat het er toen niet was danquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in ieder geval, als er jaren terug een topic als dit bestond, dan zou ik er ook erg vaak verhalen kunnen vertellen over mislukte pogingen, en nog vaker over niet eens gestarte pogingen
klopt, ik ben al zo bejaard dat in het ook zodner datingsites moest doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jammer dat het er toen niet was dan
Ben je de enige vrouw nu aanwezig op TC??? Indien ja je doet iets fout.quote:
Nee.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben je de enige vrouw nu aanwezig op TC??? Indien ja je doet iets fout.
Lekker undercover zo, met loeiende sirenesquote:Op zondag 26 februari 2012 01:56 schreef GroenerDanGras het volgende:
Wtf! Zonet reden er zo'n 10 undercover auto's met loeiende sirenes door het centrum met hoge snelheid.. wat kan dat zijn?
Straks PSV-Feyenoord kijken. Vrijdag al krachttraining en cardio gedaan en gister mountainbiken in de duinen, dus vandaag een rustdagje met voetbalquote:Op zondag 26 februari 2012 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Spannend dagje in voetballand
Maar nu eerst even naar de stad zo, ern PlayStation vita kopen denk ik.
Ow en nieuwe piercings
Waar heb je ze?quote:Op zondag 26 februari 2012 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ow en nieuwe piercings
Beter bestel je balletjes online.. voor 50cent per balletje.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ow en nieuwe piercings
Echt? Ok ja dat is niet duur. Heb je voor mij dan ook een sitequote:Op zondag 26 februari 2012 10:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Beter bestel je balletjes online.. voor 50cent per balletje.
DMquote:Op zondag 26 februari 2012 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt? Ok ja dat is niet duur. Heb je voor mij dan ook een site
Ik ben benieuwd hoor, mijn gevoel is goed, net als bij Ajax toen. Maar ja het is en blijft PSVquote:Op zondag 26 februari 2012 10:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Straks PSV-Feyenoord kijken. Vrijdag al krachttraining en cardio gedaan en gister mountainbiken in de duinen, dus vandaag een rustdagje met voetbal
En nieuwe piercings waar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2012 10:52 schreef xFriendx het volgende:
Ik kreeg mn balletjes gratis.Ik ben net wakker... Dus ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 10:52 schreef xFriendx het volgende:
Ik kreeg mn balletjes gratis.Fout, fout, fout man. Je weet toch dat dat anders moet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag mijn balletjes gratis hebben![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 10:53 schreef twi het volgende:
[..]
Fout, fout, fout man. Je weet toch dat dat anders moet?
Je mag mijn balletjes gratis hebben
Ik vrees voor Feyenoord met een kanttekening. De verdediging van PSV is niet best maar Feyenoord mist hun beste man die kan scoren. PSV scoort wel wat makkelijker. Denk daarom dat de slag op het middenveld gestreden zal worden. Wint Feyenoord daar dan komt de aanval van PSV ook niet echt uit de verf plus vanaf daar kan Feyenoord nog wel wat kansen creëren. Wint PSV op het middenveld dan geef ik Feyenoord vrijwel geen kans. Overigens mag Feyenoord van mij winnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoor, mijn gevoel is goed, net als bij Ajax toen. Maar ja het is en blijft PSV
Denk dat het spannend word.
Tongpiercing sinds woensdag
Mja, het klinkt toch een beetje simpel, alsof je zo een aanbieding doet aan elke dame in deze reeks.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:53 schreef twi het volgende:
[..]
Gaaf!quote:Op zondag 26 februari 2012 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In me oren, mijn navel en sinds woensdag in mijn tong
quote:Op zondag 26 februari 2012 10:53 schreef twi het volgende:
[..]
Flippodatingquote:Op zondag 26 februari 2012 12:07 schreef ook_gek het volgende:
Lol ik heb relatietherapie reclame onder dit topic staan
Nou, maak er maar het beste vanquote:Op zondag 26 februari 2012 13:22 schreef kutkloon7 het volgende:
Boh, mijn ouders hebben de behoefte om te doen alsof ze elitair zijn, nou moet ik mee naar de schouwburg
In op wat?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:30 schreef heloef het volgende:
Hihaho we lopen nu al in, we lopen nu al in.
Voetbalgeneuzel.quote:
Oh dat lekker belangrijkquote:
Ik pasquote:
Heb je 't over ajax trouwens?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:30 schreef heloef het volgende:
Daar ben je geheel vrij inquote:Op zondag 26 februari 2012 14:14 schreef marbasnarf het volgende:
ellow,,,
mag ik ff zielig zijn...?
haat aan mn ex....
Gooi 't er maar uit!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:14 schreef marbasnarf het volgende:
ellow,,,
mag ik ff zielig zijn...?
haat aan mn ex....
Ik had ook niet verwacht dat ze zouden verliezen hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 13:30 schreef heloef het volgende:
Nah.. tis gewoon een eikel...quote:
Ik heb gewoon een jaar energie gestoken in iemand die met alle gemak mij stuk wil maken en elke keer gaat hij leuke dingen doen en vind iedereen zijn gedrag normaal en ik voel me gewoon beetje verraden en verlaten en zielig... ben gewoon lief en trek aan t kortste eind omdat hij een hufter is... waarom winnen klootzakken altijd...quote:Op zondag 26 februari 2012 14:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nah.. tis gewoon een eikel...
hij zei dat hij gelukkig was, maar had steeds t gevoel dat er iets niet klopte...als hij week in t buitenland was geweest voor zn werk, ging hij direct gamen, hij wilde niet met mij op vakantie, maatb toen zn vrienden het voorstelde wilde hij direct... ik zei dak niet wist of ik t financieel rond kon brengen (3weken, plus pension voor mn honden enzo) en toen zei hij dat hij zoiezo zou gaan en dat hij geen zin zou hebben om 3 weken droog te staan daarzo.. dus dat de keus helemaal aanmezelf zou zijn...nou 3 dagen na boeking maakte hij t uit...
ben niet verdrietig dat t uit is, want tis een egoistische hufter...
maar hij doet heel lelijk en gemeen en zn vrienden (met wie ik ook een een jaar goed omging.. en CA bijhoort en zij doet als enige lief tegen me) doen alsof zijn achterlijk egedrag normaal is... en zeggen dat t iets is tussen hem en mij... en das ongetwijfekd zo..
maar elke keer keer liegt hij... zegt hij dak hem moet bellen en dan doe ik dat (lief en naief als ik ben) en dan zegt hij tegen zn vrienden dak hem stalk en lastig val blabla... leugens
allemaal dat soort dingen en niemand die tegen hem zegtd dat hij een keer normaal moet doen en zn belofte moet nakomen om gewoon vrienden met me te zijn.
heb gewoon t idee dat hij me expres verdrietig wil maken ... en ik ben zon trut die dat nog toelaat ook...
Jaquote:Op zondag 26 februari 2012 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
Nu moet Feyenoord nog even winnen
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nah.. tis gewoon een eikel...
hij zei dat hij gelukkig was, maar had steeds t gevoel dat er iets niet klopte...als hij week in t buitenland was geweest voor zn werk, ging hij direct gamen, hij wilde niet met mij op vakantie, maatb toen zn vrienden het voorstelde wilde hij direct... ik zei dak niet wist of ik t financieel rond kon brengen (3weken, plus pension voor mn honden enzo) en toen zei hij dat hij zoiezo zou gaan en dat hij geen zin zou hebben om 3 weken droog te staan daarzo.. dus dat de keus helemaal aanmezelf zou zijn...nou 3 dagen na boeking maakte hij t uit...
ben niet verdrietig dat t uit is, want tis een egoistische hufter...
maar hij doet heel lelijk en gemeen en zn vrienden (met wie ik ook een een jaar goed omging.. en CA bijhoort en zij doet als enige lief tegen me) doen alsof zijn achterlijk egedrag normaal is... en zeggen dat t iets is tussen hem en mij... en das ongetwijfekd zo..
maar elke keer keer liegt hij... zegt hij dak hem moet bellen en dan doe ik dat (lief en naief als ik ben) en dan zegt hij tegen zn vrienden dak hem stalk en lastig val blabla... leugens
allemaal dat soort dingen en niemand die tegen hem zegtd dat hij een keer normaal moet doen en zn belofte moet nakomen om gewoon vrienden met me te zijn.
heb gewoon t idee dat hij me expres verdrietig wil maken ... en ik ben zon trut die dat nog toelaat ook...
Wat een rotverhaal is datquote:Op zondag 26 februari 2012 14:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een jaar energie gestoken in iemand die met alle gemak mij stuk wil maken en elke keer gaat hij leuke dingen doen en vind iedereen zijn gedrag normaal en ik voel me gewoon beetje verraden en verlaten en zielig... ben gewoon lief en trek aan t kortste eind omdat hij een hufter is... waarom winnen klootzakken altijd...
Ja dat heb ik ook al gezegd. Iedereenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Wat een rotverhaal is dat
Beste laat je hem zo snel mogelijk los, hij is toch maar een hufter blijkbaar
dat weet ik wel... maar wil niet accepteren dak een jaar voor niets mn best heb gedaan.... ergens zal hij toch wel iets waar zijn geweest van "dat hij zo om me geeft"en "zo gelukkig is"quote:Op zondag 26 februari 2012 14:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Wat een rotverhaal is dat
Beste laat je hem zo snel mogelijk los, hij is toch maar een hufter blijkbaar
ik vraag ook niemand om iemand te laten vallen.... maar zijn gedrag wordt maar gewoon geaccepteerd..... alsof het normaal is om op zon respectloze manier met iemand om te gaan....quote:Op zondag 26 februari 2012 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook al gezegd. Iedereen
Maar zo makkelijk is dat blijkbaar niet. Tuurlijk wij hebben ook op haar ex ingepraat.
Maar ik laat Snarf niet vallen. En Rob laat zijn beste vriend niet vallen. Het is gewoon een kutsituatie...
en hij heeft gezegd dat hij graag vrienden wil zijn, maar hij zit zo te liegen en gemeen te doen dat ik gewoon niet geloof dat hij dat ooit van plan is geweest.... das echt alleen maar om de schijn op te houden naar de buitenwereld dat hij "de goede" is en ik t allemaal verpestquote:Op zondag 26 februari 2012 14:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vraag ook niemand om iemand te laten vallen.... maar zijn gedrag wordt maar gewoon geaccepteerd..... alsof het normaal is om op zon respectloze manier met iemand om te gaan....
Heb je -enig- idee waarom hij het uit maakte? Het niet weten waarom de ander het uit maakt is denk ik nog wel het lastigste, zo ervaarde ik het tenminste.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vraag ook niemand om iemand te laten vallen.... maar zijn gedrag wordt maar gewoon geaccepteerd..... alsof het normaal is om op zon respectloze manier met iemand om te gaan....
Nou het had me niet verbaasd als ze hadden verloren.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat ze zouden verliezen hoor
Ajax?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou het had me niet verbaasd als ze hadden verloren.
nou das ook nog zon mooi verhaalquote:Op zondag 26 februari 2012 14:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je -enig- idee waarom hij het uit maakte? Het niet weten waarom de ander het uit maakt is denk ik nog wel het lastigste, zo ervaarde ik het tenminste.
Je hebt iets moois, en ineens is het weg...en je weet niet eens waarom
maar t gaat hier toch niet om ego.... t gaat om 2 volwassenen die ene relatie hadden en wat uit is om een misverstand.... en dat hij t er moeilijk mee heeft, kan hij toch netzogoed direct tegen mij zeggen dat hij geen ontact wil ipv vragen of ik hem bel, zodat hij daarna kan klagenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:37 schreef twi het volgende:
Hij zal 't niet doen om je verdrietig te maken, meer om zelf de stoere kerel uit te hangen tegen z'n vrienden. Aan hen zeggen dat hij je vraagt om te bellen is natuurlijk een stuk minder macho dan lacherig tegen ze te zeggen dat jij 'm telkens lastig blijft vallen. Daar wordt z'n ego niet groter van.
Ja.quote:
Dit slaat echt nergens op, die gast is niet goed wijsquote:is al een stuk geloofwaardiger, maar toen ik hem vertelde dak helemaal niet van plan was om t uit te maken, zei hij dat hij t bij nader inzien ook nooit ui9t had moeten maken.
Dat hij me erg mist en t een domme fout is geweest
Hij wilde t alleen niet meer ongedaan maken, omdat het alleen maar moeilijekr zou wrden als het een 2e keer zou uitgaan...
hij wilde op veilig spelen en goede vrienden zijn en dan zou t daarna misschienw el weer wat worden.
Dat kan wel waar zijn, maar ik vind het kansloos van hemquote:Op zondag 26 februari 2012 14:37 schreef twi het volgende:
Hij zal 't niet doen om je verdrietig te maken, meer om zelf de stoere kerel uit te hangen tegen z'n vrienden. Aan hen zeggen dat hij je vraagt om te bellen is natuurlijk een stuk minder macho dan lacherig tegen ze te zeggen dat jij 'm telkens lastig blijft vallen. Daar wordt z'n ego niet groter van.
Dat wispelturige kan natuurlijk ook uit schuldgevoel komen. Op sommige momenten stapt hij er overheen en kiest hij nadrukkelijk voor zichzelf, en het andere moment komen de schuldgevoelens weer naar boven en is 'ie (poes)lief(?).
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
En ach, je hebt de rebounds hier in een rijtje staan, mocht je dat willen.
Het klinkt rot, maar waarschijnlijk wil hij gewoon niet het risico lopen dat hij in een zwak moment toch weer toegeeft. Hoe leuk een relatie ook kan zijn geweest, er is blijkbaar een reden waarom hij er niet meer in wil zitten. Ik heb dat met m'n ex ook gehad, die heb ik ook best rot behandeld qua wispelturigheid, omdat ik me toch klote voelde over hoe ik er mee om ben gegaan. Het ene moment echt bijna harteloos om te voorkomen dat ik weer terug in een relatie zou worden gezogen, het andere moment jezelf inleven in hoe het voor de ander moet zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar t gaat hier toch niet om ego.... t gaat om 2 volwassenen die ene relatie hadden en wat uit is om een misverstand.... en dat hij t er moeilijk mee heeft, kan hij toch netzogoed direct tegen mij zeggen dat hij geen ontact wil ipv vragen of ik hem bel, zodat hij daarna kan klagen
Dit, ja. Maarja, lastig als ik begrijp hoe de vriendengroep in elkaar steekt.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Haha, en jij maar bellen. Als je slim bent vergeet je dat idee van vriendschap gewoon en ga je lekker door met je leven.
Het ernstige is stiekem maakt hij geen grap.quote:
Whut did I mis?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ernstige is stiekem maakt hij geen grap.
was t maar zo simpel... kom die gast wel gewoon tegen als ik met CA omga....quote:Op zondag 26 februari 2012 14:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Haha, en jij maar bellen. Als je slim bent vergeet je dat idee van vriendschap gewoon en ga je lekker door met je leven.
Dit is appels met heloefs vergelijkenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:43 schreef heloef het volgende:
Kan je na dit alles nog wel vrienden zijn? Ik zou het niet kunnen in ieder geval.
Ik denk dat, zelfs al wil jij vriendschap met hem en lukt dat uiteindelijk ook, hij jou wel de tijd moet geven om jullie relatie te verwerken.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou das ook nog zon mooi verhaal
eerst zei hij dat t uit was omdat ik "een rechtzaak tegen mn huisarts had lopen" niets van waar trouwens.... en toen hij merkte dat iedereen dat ook belachelijk vond om te geloven zei hij een week later dat t uit is omdat hij dcaht dat ik het anders uit zou maken...
is al een stuk geloofwaardiger, maar toen ik hem vertelde dak helemaal niet van plan was om t uit te maken, zei hij dat hij t bij nader inzien ook nooit ui9t had moeten maken.
Hij wilde t alleen niet meer ongedaan maken, omdat het alleen maar moeilijekr zou wrden als het een 2e keer zou uitgaan...
hij wilde op veilig spelen en goede vrienden zijn en dan zou t daarna misschienw el weer wat worden.
(en dan moet je er wel bij bedenken dat hij dat de ene dag zei en de andere dag weer dat hij me nooit meer wilde zien en de volgende keer weer belde om te zeggen dat hij afstand wilde en dat we t daarna opnieuw zouden proberen en een dag later nam hij weer zelf contact om op te zeggen dat hij vriendschap wilde werken..)
ik heb dus eigenlijk geen idee..... maar hij is volgens mij bewust bezig met ruzie maken zodat hij t zelf beter kan verwerken... maar das gemeen want hij doet mij er veel verdriet mee
Dan moet C_A hem ook dumpenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
was t maar zo simpel... kom die gast wel gewoon tegen als ik met CA omga....
en voor mij is het niet zo makkelijk om iemand "af te sluiten" vind t belangrijk om normaal en met respect (liefst ook nog gezellig) met mensen om te gaan...
heb wel een jaar samengeleefd en hij weet dingen van me die moeilijk voor me waren hem te vertellen... en heb gewoon vertrouwen gehad in iemand die niet te vertrouwen is
Het is toch ook waar?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ernstige is stiekem maakt hij geen grap.
Niks maar als ze wil kan ze dit halve topic hosselen.quote:
Dat betwijfel ikquote:Op zondag 26 februari 2012 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks maar als ze wil kan ze dit halve topic hosselen.
Laat ik het voor zichtig zeggen...quote:Op zondag 26 februari 2012 14:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou das ook nog zon mooi verhaal
eerst zei hij dat t uit was omdat ik "een rechtzaak tegen mn huisarts had lopen" niets van waar trouwens.... en toen hij merkte dat iedereen dat ook belachelijk vond om te geloven zei hij een week later dat t uit is omdat hij dcaht dat ik het anders uit zou maken...
is al een stuk geloofwaardiger, maar toen ik hem vertelde dak helemaal niet van plan was om t uit te maken, zei hij dat hij t bij nader inzien ook nooit ui9t had moeten maken.
(en dan moet je er wel bij bedenken dat hij dat de ene dag zei en de andere dag weer dat hij me nooit meer wilde zien en de volgende keer weer belde om te zeggen dat hij afstand wilde en dat we t daarna opnieuw zouden proberen en een dag later nam hij weer zelf contact om op te zeggen dat hij vriendschap wilde werken..)
ik heb dus eigenlijk geen idee..... maar hij is volgens mij bewust bezig met ruzie maken zodat hij t zelf beter kan verwerken... maar das gemeen want hij doet mij er veel verdriet mee
Een jaar met je partner samengewoond te hebben betekend dat de relatie vrij hecht is geweest. Voor je aan een nieuwe relatie begint moet je eerst de oude afsluiten (en daar is tijd voor nodig), anders gaat het niet werken.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks maar als ze wil kan ze dit halve topic hosselen.
dat ga ik dus niet verwachten, wil ik ook niet... en gaat niet, aangezien haar man beste vrienden is met mijn ex.... maar t maakt t er allemaal niet makkelijker op....quote:Op zondag 26 februari 2012 14:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan moet C_A hem ook dumpen
Jij snapt het Twi.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ook. De meeste mannen van hier zullen hosselpogingen namelijk niet herkennen.
Das wel rot, maar dat zul je altijd tegenkomen, ik zie mijn ex ook regelmatig aangezien ze in dezelfde vriendengroep zit.. het is gewoon even slikken, ik zou hem niet ontwijken..quote:Op zondag 26 februari 2012 14:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat ga ik dus niet verwachten, wil ik ook niet... en gaat niet, aangezien haar man beste vrienden is met mijn ex.... maar t maakt t er allemaal niet makkelijker op....
Inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2012 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ook. De meeste mannen van hier zullen hosselpogingen namelijk niet herkennen.
Voor alles is een oplossing, dus ook voor dit. Spreek met CA af met de afspraak dat je hem niet tegen komt. Ik denk niet dat CA dat erg vind?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
was t maar zo simpel... kom die gast wel gewoon tegen als ik met CA omga....
en voor mij is het niet zo makkelijk om iemand "af te sluiten" vind t belangrijk om normaal en met respect (liefst ook nog gezellig) met mensen om te gaan...
heb wel een jaar samengeleefd en hij weet dingen van me die moeilijk voor me waren hem te vertellen... en heb gewoon vertrouwen gehad in iemand die niet te vertrouwen is
Ik spreek ook enkel in theoretische vorm. Ze heeft wel wat anders aan haar hoofd.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een jaar met je partner samengewoond te hebben betekend dat de relatie vrij hecht is geweest. Voor je aan een nieuwe relatie begint moet je eerst de oude afsluiten (en daar is tijd voor nodig), anders gaat het niet werken.
Los daarvan is een dame met nog een zootje gezeik mbt een ex ook niet echt aantrekkelijk, ook al ligt het huftergedrag bij hem en niet zozeer bij haar. Beetje ervaring meenemen is niet zo erg, maar geen rugzak vol met een ex die haar soort van terugwil en haar de huid vol scheld tegelijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
detail is wel dat ik aan t begin van onze relatie al zoiezo geen mannen vertrouwde... (iets teveel slechte ervaringen) en hij beloofde....BELOOFDE me dat hij anders was en ik hem kon vertrouwen... en al zn vrienden zijden dak bofte met zon gouden gozer...quote:Op zondag 26 februari 2012 14:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laat ik het voor zichtig zeggen...
Jullie zijn duidelijk net voor elkaar gemaakt. En de schuld of wat dan ook moet je in het midden laten. Je weet nu door deze ervaring wat je zeker wel en niet wil. Dus zo weggegooid is die tijd niet
De situatie is nu kut, maar verbreek het contact, laat je niet op de kast jagen en ga eens lekker aan je zelf denken. En dat mensen zijn gedrag wel of niet accepteren boeit niet. Alleen maar leuke dingen doen die jij wil. En helemaal niks anders.
Tjah, dat kun je hem niet kwalijk nemen...quote:Op zondag 26 februari 2012 14:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wel als hij tot de laatste avond blijft volhouden dat hij te vertrouwen is....quote:Op zondag 26 februari 2012 14:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tjah, dat kun je hem niet kwalijk nemen...
ja maar dat is dan toch dom van hem??quote:Op zondag 26 februari 2012 14:37 schreef twi het volgende:
Ja klopt, maakt het nogal ingewikkeld. Ik heb de mazzel gehad dat ik nooit in zo'n net verstrikt ben geraakt.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
Damn als je gemeenschappelijke vrienden hebt is het nog lastiger
Ik snap dat het zo voelt en ervaard. Maar niemand is het zelde, man of vrouw. In een relatie moet vertrouwen groeien, dat is heel normaal. Bij sommige mensen gaat dat sneller dan bij anderen. Je moet je niet vast blijven houden aan de slechte ervaring. Dat brengt je nergens. En ja dat is makkelijker gezegt dan gedaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
detail is wel dat ik aan t begin van onze relatie al zoiezo geen mannen vertrouwde... (iets teveel slechte ervaringen) en hij beloofde....BELOOFDE me dat hij anders was en ik hem kon vertrouwen... en al zn vrienden zijden dak bofte met zon gouden gozer...
of hij lief/goed/aardig is laat ik in t midden... feit is wel dat zelfs zon goudengozer... mijn vertrouwen flink beschaamd.... geen fijn vooruitziocht..
Was t beter geweest als hij aan het begin al aan zou geven dat het toch wel fout zou gaan en dat niemand te vertrouwen is?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wel als hij tot de laatste avond blijft volhouden dat hij te vertrouwen is....
en de volgende ochtend vanuit t niets aan de kant zet... eem t hem wel kwalijk...
Ja, dat is dom van hem, maar hoe hij handelt is niet echt het toonbeeld van iemand die verstandig, volwassen en evenwichtig met een relatiebreuk om gaat. Dus waarom verwachten dat hij dit in een vriendengroep zo weloverwogen aanpakt?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
ja maar dat is dan toch dom van hem??
Hij weet dat ik met Snarf omga, dus ik hoor andere dingen van haar. Tenzij hij macho doet tegenover Rob
de avond voor hij het uitmaakte zei hij nog hoeveel hij van me hield en zat niet lekker in mn vel en was ziek en hij zei dat hij naar me wilde luisteren en dat hij te vertrouwen was... na 2 zinnen zei hij al dat hij ging slapen... en dak maar tv moest kijken als ik me rot voelde...quote:Op zondag 26 februari 2012 14:55 schreef Murdera het volgende:
d
[..]
Was t beter geweest als hij aan het begin al aan zou geven dat het toch wel fout zou gaan en dat niemand te vertrouwen is?
Dat is al helemaal niet leuk om te horen snarf. Maar nu moet je eerst deze relatie met hem verwerken voor je verder kan. En of dat verder gaan met of zonder (toekomstige) partner is, doet er in dit geval niet zo toe.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
detail is wel dat ik aan t begin van onze relatie al zoiezo geen mannen vertrouwde... (iets teveel slechte ervaringen) en hij beloofde....BELOOFDE me dat hij anders was en ik hem kon vertrouwen... en al zn vrienden zijden dak bofte met zon gouden gozer...
of hij lief/goed/aardig is laat ik in t midden... feit is wel dat zelfs zon goudengozer... mijn vertrouwen flink beschaamd.... geen fijn vooruitziocht..
Dit alleen al klopt niet. Wat een klootzak.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:00 schreef marbasnarf het volgende:
na 2 zinnen zei hij al dat hij ging slapen... en dak maar tv moest kijken als ik me rot voelde...
ik heb t gevoel alleen verder te kunnen als ik 1x een gesprek met hem kan voeren, zodat ik snap wat er gebeurt is en dat hij weet wat zijn gedrag met mijn vertrouwen heeft gedaan 9want er is veel meer gebeurt, maar niet alles hoeft openbaar) en zoalng hij dat niet wil, kan ik niet verderquote:Op zondag 26 februari 2012 15:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is al helemaal niet leuk om te horen snarf. Maar nu moet je eerst deze relatie met hem verwerken voor je verder kan. En of dat verder gaan met of zonder (toekomstige) partner is, doet er in dit geval niet zo toe.
Je vertrouwen in mannen is een ander ding. Het is gewoon triest hoe dit steeds met jou gegaan is maar misschien pastten jullie achteraf gewoon niet bij elkaar. Ik weet niet hoe ernstig jouw vertrouwen in mannen is geschaad maar niet elke man is het zelfde.
Neemt niet weg dat de manier waarop hij het uit maakte gewoon van geen stijl getuigt.
Je moet wel rekening houden dat je misschien nooit zult weten wat de reden van de breuk was snarf. Zo heb ik het al meerdere malen ervaren en ik ben er ook nog steeds.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb t gevoel alleen verder te kunnen als ik 1x een gesprek met hem kan voeren, zodat ik snap wat er gebeurt is en dat hij weet wat zijn gedrag met mijn vertrouwen heeft gedaan 9want er is veel meer gebeurt, maar niet alles hoeft openbaar) en zoalng hij dat niet wil, kan ik niet verder
juist, maar voor iedereen staat hij klaar..... aan iedereen denkt hij, hij vergeet mij... op feestjes vergat hij ook altijd specifiek alleen mijn drinken, of iets lekekrs voor mij te halen... ik was altijd degene zonder glas... als hij mij ergens niet mee wilde helpen, en iemand anders vroeg het, dan sprng hij direct op....quote:Op zondag 26 februari 2012 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit alleen al klopt niet. Wat een klootzak.
Tja, zolang hij dat niet wil en de kans is natuurlijk aanwezig dat hij de eikel blijft uithangen verpest hij het dus wellicht voor de rest van je leven.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb t gevoel alleen verder te kunnen als ik 1x een gesprek met hem kan voeren, zodat ik snap wat er gebeurt is en dat hij weet wat zijn gedrag met mijn vertrouwen heeft gedaan 9want er is veel meer gebeurt, maar niet alles hoeft openbaar) en zoalng hij dat niet wil, kan ik niet verder
ik kan je een hele berg redenen geven. Maar ik ken hem niet, en kan dus niet voor hem pratenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
de avond voor hij het uitmaakte zei hij nog hoeveel hij van me hield en zat niet lekker in mn vel en was ziek en hij zei dat hij naar me wilde luisteren en dat hij te vertrouwen was... na 2 zinnen zei hij al dat hij ging slapen... en dak maar tv moest kijken als ik me rot voelde...
als hij t uit had willen maken en me niet wil helpen, waarom speelt hij dan t spelletje..!!
hij zei letterlijk tegen me dat hij van me houdt, ik hem kan vertrouwen en dat t in een relatie nu eenmaals hobbels hebt, maar dat je die samen kunt overwinnen en dat hij nog nooit zo gelukkig is geweest of zelfs maar van iemand heeft kunnen houden...,
dat soort dingen zeg je niet op de avond voor je t uitmaakt... en vervolgens gaan slapen terwijl ik me rot voel en dan volgende dag zomaar uitmaken....
is dat nog belangrijk?quote:t klopt gewoon niet..
Dit klopt ook al niet. Dit is gewoon bot en iets wat niet per ongeluk gaat.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist, maar voor iedereen staat hij klaar..... aan iedereen denkt hij, hij vergeet mij... op feestjes vergat hij ook altijd specifiek alleen mijn drinken, of iets lekekrs voor mij te halen... ik was altijd degene zonder glas... als hij mij ergens niet mee wilde helpen, en iemand anders vroeg het, dan sprng hij direct op....
ik heb altijd de "speciale behandeling" gehad... en mn gevoel wa sook dat t niet goed was... maar ik ga er dan vanuit dat als hij echt om me geeft dat we er samen uitkomen...
Hoeveel staat want ik heb het hier maar op Arsenal-Spurs gezet.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een fucking spannende wedstrijd tot nu toe
dat denk je, maar dat is niet zo. En het is tevens een excuus lijkt het wel om door te gaan. Want jij wilt vogens mij helemaal niet door gaan op dit moment.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Zeg dat wel!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een fucking spannende wedstrijd tot nu toe
ja maar dat is wel kut. Ik zou het ook wel willen weten hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet wel rekening houden dat je misschien nooit zult weten wat de reden van de breuk was snarf.
0-0 maar goede kansen voor zowel PSV als voor Feyenoordquote:Op zondag 26 februari 2012 15:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoeveel staat want ik heb het hier maar op Arsenal-Spurs gezet.
daarom baal ik dus zo... heb hem altijd voordeel van de twijfel gegeven, en als ik hem confronteede zei hij ook dat hij t rot vond, of we bedachten dingen om t beter te maken (niet 3 dagen/nachten achter elkaar gamen en daarna paar avonden vroeg moeten slapen omdat je zo moe bent..., ook soms aandacht voor mij...) en dan ben ik zo meegaand en deed zo mn best de goede vrede te bewaren en hij heeft nooit wat te klagen gehad... deed alles voor m en hij zei dat hij gelukkig was....quote:Op zondag 26 februari 2012 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit klopt ook al niet. Dit is gewoon bot en iets wat niet per ongeluk gaat.
Als ik mijn reactie in zo'n situatie zou inbeelden, nee, dan is dat geen slim idee. Zelfs een heel dom idee, want het werkt alleen maar averechts.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
En dit heb ik ook tegen Snarf gezegd. En dan is het dus ook niet slim om hem dan steeds te contacten toch?
Of zie ik het dan verkeerd
Op dat moment had je al je conclussie moeten trekken. En dit niet accepteren.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist, maar voor iedereen staat hij klaar..... aan iedereen denkt hij, hij vergeet mij... op feestjes vergat hij ook altijd specifiek alleen mijn drinken, of iets lekekrs voor mij te halen... ik was altijd degene zonder glas... als hij mij ergens niet mee wilde helpen, en iemand anders vroeg het, dan sprng hij direct op....
ik heb altijd de "speciale behandeling" gehad... en mn gevoel wa sook dat t niet goed was... maar ik ga er dan vanuit dat als hij echt om me geeft dat we er samen uitkomen...
En dat is nu het gevalquote:Op zondag 26 februari 2012 15:12 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik mijn reactie in zo'n situatie zou inbeelden, nee, dan is dat geen slim idee. Zelfs een heel dom idee, want het werkt alleen maar averechts.
Het klinkt hetzelfde als wat ik had met die meid.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
de avond voor hij het uitmaakte zei hij nog hoeveel hij van me hield en zat niet lekker in mn vel en was ziek en hij zei dat hij naar me wilde luisteren en dat hij te vertrouwen was... na 2 zinnen zei hij al dat hij ging slapen... en dak maar tv moest kijken als ik me rot voelde...
als hij t uit had willen maken en me niet wil helpen, waarom speelt hij dan t spelletje..!!
hij zei letterlijk tegen me dat hij van me houdt, ik hem kan vertrouwen en dat t in een relatie nu eenmaals hobbels hebt, maar dat je die samen kunt overwinnen en dat hij nog nooit zo gelukkig is geweest of zelfs maar van iemand heeft kunnen houden...,
dat soort dingen zeg je niet op de avond voor je t uitmaakt... en vervolgens gaan slapen terwijl ik me rot voel en dan volgende dag zomaar uitmaken....
t klopt gewoon niet..
1.... waar moet hij over nadenken.... ?? tis toch uit hij wil toch niets... en hij zal me tegen blijven komen, dus waarom niet zn best doen om vriendschap te hebben.... "nadenken" is een excuus en t klinkt wel maatschappelijk geaccepteerd op deze manier natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2012 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dat is wel kut. Ik zou het ook wel willen weten hoor
Ik weet alleen dat hij Snarf heeft gevraagd om hem even met rust te laten. Omdat hij wilde nadenken.
En dit heb ik ook tegen Snarf gezegd. En dan is het dus ook niet slim om hem dan steeds te contacten toch?
ca, je weet zelf dat t heel anders is gegaan....!!!!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dat is nu het gevalHet heeft averechts gewerkt
Als ze hem de tijd had gegeven en niet elke dag had gesmst of gebeld. Was de situatie nu misschien anders geweest
Ik ook, maar ik ben er uiteindelijk in geen enkel geval achter gekomen wat de reden van de breuk was. Ik kreeg steeds ontwijkende antwoorden of antwoorden waar ik niks mee kon.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dat is wel kut. Ik zou het ook wel willen weten hoor
Ik weet alleen dat hij Snarf heeft gevraagd om hem even met rust te laten. Omdat hij wilde nadenken.
godver... ben nu echt boos en verdrietig.....!!!!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dat is nu het gevalHet heeft averechts gewerkt
Als ze hem de tijd had gegeven en niet elke dag had gesmst of gebeld. Was de situatie nu misschien anders geweest
Ja maar ik heb ook vaak genoeg tegen je gezegd, laat hem gaanquote:Op zondag 26 februari 2012 15:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ca, je weet zelf dat t heel anders is gegaan....!!!!
Ja ho stop wacht! Want nu maak je een hele grote fout.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
1.... waar moet hij over nadenken.... ?? tis toch uit hij wil toch niets... en hij zal me tegen blijven komen, dus waarom niet zn best doen om vriendschap te hebben.... "nadenken" is een excuus en t klinkt wel maatschappelijk geaccepteerd op deze manier natuurlijk
daarnaast: ik laat hem met rust, maar als hij me gaat smsen dak hem moet bellen, of belat om te vragen of hij laminaat mag komen leggen of smst dat we komende week gezellig samen kunne eten... dan lijkt t me dat dat NIET betekend dak hem met rust moet laten...
en aan de andere kant is t ook weer zo dat hij wel aan zn vridnden vraagt wat ik ergens mee bedoel... vraag t dan gvd lekker zelf aan me...
hij zit gewoon een gemeen spel te spelen en iedereen trapt erin.... want ja "we kennen hem al zo lang" net of dat een reden is om dit goed te keuren... voel me gewoon belazert...
en CA das niet persoonlijk tegenover jou, je doet je best, maar vind t gewoon een heel "vies" idee dat je gezellig met hem op de bank zit en met hem zit te kletsen over koetjes... en dat hij vraagt wanneer jullie gaan gamen... alsof t normaal is wat er hier gebeurt...
snap niet dat hij kan doen alsof er niets aan de hand is... heb een jaar een heel close deel van zn leven uitgemaakt... en t betekende voor hem blijkbaar veel minder dan voor mij...
Ik kreeg een hele brief van een x aantal kantjes mee.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben er uiteindelijk in geen enkel geval achter gekomen wat de reden van de breuk was. Ik kreeg steeds ontwijkende antwoorden of antwoorden waar ik niks mee kon.
Voor mij is dit best wel funest geweest, ook omdat ik er dan niks van leer. Ik begrijp zelfs nu nog steeds niet (goed) waarom het steeds uit ging.
Ik wou maar al te graag een antwoord. Liever nog een rotantwoord dan helemaal geen antwoord
Je wilt gewoon duidelijkheid hebben en het is gewoon klote als je die niet kunt krijgen
quote:
Je moet jezelf gewoon een stuk minder afhankelijk opstellen. Hij stuurt je met een kluitje 't riet in, dat moet je toch gewoon niet laten gebeuren? Als hij wat van je wil, dan moet hij maar nog een keer bellen.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:16 schreef marbasnarf het volgende:
daarnaast: ik laat hem met rust, maar als hij me gaat smsen dak hem moet bellen, of belt om te vragen of hij laminaat mag komen leggen of smst dat we komende week gezellig samen kunne eten... dan lijkt t me dat dat NIET betekend dak hem met rust moet laten...
Het betekende voor hem gedurende de relatie wel wat, maar hij is waarschijnlijk al langer bezig met het verwerken en doorgaan. Het zal echt wel langer in z'n hoofd hebben gespookt om het uit te maken, wie weet weken of maanden. Ja, die 'schade' haal je niet even in.quote:snap niet dat hij kan doen alsof er niets aan de hand is... heb een jaar een heel close deel van zn leven uitgemaakt... en t betekende voor hem blijkbaar veel minder dan voor mij...
hij neemt contact op en zegt dat hij vrienden wil zijn.... vrienden nemen de telefoon op.... maakt niet uit wak doe.... steeds trek ik aan t kortste eind...en nu geloof zelfs jij dat t anders was geweest als ik niet had opgenomen... niet alles is mijn schuld.... hij belt en hij scheld me uit.... ik probeerb t alleen goed te doen en raak alleen mensen kwijt...quote:Op zondag 26 februari 2012 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook vaak genoeg tegen je gezegd, laat hem gaanook al belt hij jou. Gewoon niet op in gaan.
Het voelde toch lekker? Het idee dat WIJ het laminaat hadden gelegd? Terwijl hij je zou helpen. Vond je het niet fijn om hem lekker af te wijzen en te zeggen ik heb je niet nodig
Ik weet dat hij je gebeld en gesmst heeft. Maar ik had daar gewoon niet op gereageerd... Ik had hem lekker laten gaan en ook dat heb ik tegen je gezegd.
Jij hebt hem niet nodig om verder te gaan met je leven. Ook al heb je dat idee wel
Nee.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:23 schreef twi het volgende:
Er is toch maar één reden waarom relaties verkeerd lopen?
Wees blij dat ca eerlijk durft te zijn tegen je. En niet zegt wat je wel en niet wilt horen.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
godver... ben nu echt boos en verdrietig.....!!!!
en op dit moment zit je samen met hem opd e bank.... en ik alleen en nu zeg je zoiets gemeens....
Zoiets heb ik ook meegemaakt. Kreeg ook een briefje met daarin vooral ontwijkende antwoorden cq argumenten.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kreeg een hele brief van een x aantal kantjes mee.
Ze kon nog geen relatie aan vanwege haar situatie.
Ok kon ik nog inkomen.
En dan twee weken later horen dat ze iemand ontmoet had en verliefd begon te worden.
Hoe kut is dat....
Ik heb mijn eigen wil en niemand praat op me in.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ca, je weet zelf dat t heel anders is gegaan....!!!!
godver je gaat me nu niet zeggend at hij jou ook heeft ingepraat met zn stomme praatjes....!! ='(
"als hij t erover heeft met rob.." 32godver volgende keer als hij er is, dan kom ik gewoon langs.... hij verdient een klap op zn smoel.... beetje alles bij elkaar liegen..... vind t gewoon huigelachtig dat hij "gezellig" voelba; kijkt...terwijl hij weet dat ik me rot voel... t gaat totaal niet goed met me en t kan hem niets schelen.... wacht maar tot er iets ergs gebeurt...quote:Op zondag 26 februari 2012 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen wil en niemand praat op me in.
Ik heb nog geen woord met hem
Gesproken, want we kijken voetbal![]()
Als hij hier is hebben we het nog geen eens over jouen als hij erover begint tegen Rob, dan loop ik meestal naar boven omdat ik er niet tussen wilt zitten
Beter laat je hem los snarf. Hij is het niet waardquote:Op zondag 26 februari 2012 15:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"als hij t erover heeft met rob.." 32godver volgende keer als hij er is, dan kom ik gewoon langs.... hij verdient een klap op zn smoel.... beetje alles bij elkaar liegen..... vind t gewoon huigelachtig dat hij "gezellig" voelba; kijkt...terwijl hij weet dat ik me rot voel... t gaat totaal niet goed met me en t kan hem niets schelen.... wacht maar tot er iets ergs gebeurt...
Met "Bijna altijd" erbij ben ik het met je eens.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ik versimpel het graag tot de allergrootste achterliggende reden.
wat wil je nou eigelijk horen?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:29 schreef marbasnarf het volgende:
en hij heeft niet iemand nodig die tegen hem ingaat,w ant als ik tegen hem ingaat dan loopt hij gewoon weg, of hij ramt een deur in de badkamer deur... of flikkert mn spullen naar buiten en zeg dak op moet flikkeren... of hij gaat gewoon met zn koptelefoon op zitten gamen.. en negeert me...
Ja maar je moet ook wt harder worden en aan je zelf gaan denken. Ik heb toch al gezegd dat het een eikel isquote:Op zondag 26 februari 2012 15:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij neemt contact op en zegt dat hij vrienden wil zijn.... vrienden nemen de telefoon op.... maakt niet uit wak doe.... steeds trek ik aan t kortste eind...en nu geloof zelfs jij dat t anders was geweest als ik niet had opgenomen... niet alles is mijn schuld.... hij belt en hij scheld me uit.... ik probeerb t alleen goed te doen en raak alleen mensen kwijt...
Snarfje, wat mensen doen als ze de weg even kwijt zijn is 'leuke' dingen die hun gedachten op iets anders brengen. Dat heb jij toch ook gedaan? Je zit nu even in een dip en hebt helaas vandaag niet iemand in de buurt die je er even uit trekt. Maar ook daar kom je wel weer doorheen.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:27 schreef marbasnarf het volgende:
"als hij t erover heeft met rob.." 32godver volgende keer als hij er is, dan kom ik gewoon langs.... hij verdient een klap op zn smoel.... beetje alles bij elkaar liegen..... vind t gewoon huigelachtig dat hij "gezellig" voelba; kijkt...terwijl hij weet dat ik me rot voel... t gaat totaal niet goed met me en t kan hem niets schelen.... wacht maar tot er iets ergs gebeurt...
Lieverd doe nou eens rustig. Het klinkt misschien hard en het is klote enzo, maar hij gaat verder met z'n leven.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ca moet helemaal niks door geven. Ze geeft net al aan dat ze tussen uit wilt blijven. En gelijk heeft ze. Dat is de enige juiste beslissing die ca kan maken, en dat doet ze gelukkig ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:31 schreef marbasnarf het volgende:
en ca... waarom komt hij niet alngs om te luisteren en mn spullen te brengen....
als hij wil dak hem met rust laat en dat t voorbij is... dan pakt hij niet mn laatste stukje waardigheid af... geef t ajb aan m door aangezien ik hem niet mag contacten... maar t gaat niet goed hier.. had t al op FB aan je doorgegeven maar dat staat denk ik uit ofzo. want je reageert niet..
Ho even, watskebeurt? Het staat hier vast allemaal wel ergens, linkje?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:34 schreef marbasnarf het volgende:
oh en even voor de bezorgde mensjes (heel lief) maar ik duid niet opz elfmoord... vraag me alleen af wanneer hij zn verantwoording gaat nemen... ben 6 kilo afgevallen in heel korte tijd door stress.... t gata gewoon niet goed...
maar ik heb een jaar gegeven aan hem... ik mag toch wel een half uur aandacht terug verwachten... na alle loze beloften die hij gedaan heeft....quote:Op zondag 26 februari 2012 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lieverd doe nou eens rustig. Het klinkt misschien hard en het is klote enzo, maar hij gaat verder met z'n leven.
Hij wilt ook zijn verhaal kwijt en doet dat bij Rob. Beter bij hem dan bij Danielof you know what i mean
nee hij is je niks verplicht. En jij hebt hem niet iets gegeven. Jullie hebben elkaar wat gegeven niks meer niks minder.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar ik heb een jaar gegeven aan hem... ik mag toch wel een half uur aandacht terug verwachten... na alle loze beloften die hij gedaan heeft....
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:34 schreef marbasnarf het volgende:
oh en even voor de bezorgde mensjes (heel lief) maar ik duid niet opz elfmoord... vraag me alleen af wanneer hij zn verantwoording gaat nemen... ben 6 kilo afgevallen in heel korte tijd door stress.... t gata gewoon niet goed...
Het zal hem blijkbaar worst wezen hoe slecht het met je gaat. Beter leer je om zonder hem verder te gaan, is veel gezonder voor jequote:Op zondag 26 februari 2012 15:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar ik heb een jaar gegeven aan hem... ik mag toch wel een half uur aandacht terug verwachten... na alle loze beloften die hij gedaan heeft....
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #129 Helemaal para!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ho even, watskebeurt? Het staat hier vast allemaal wel ergens, linkje?
Ze heeft zich blijkbaar vol gegeven in dat jaar en dat is ze nu blijkbaar kwijt.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee hij is je niks verplicht. En jij hebt hem niet iets gegeven. Jullie hebben elkaar wat gegeven niks meer niks minder.
nou ik vind wel dat je als mensen... allemaal... verantwoording hebt om mensen te helpen en ik heb hem t afgelopen jaar zo erg geholpen, en gelukkig gemaakt, hoe kan hij me dan weggooien als een zak vuilnis, had gehoopt dak toch iets meer waard was.... weer verkeerd gedacht...quote:Op zondag 26 februari 2012 15:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee hij is je niks verplicht. En jij hebt hem niet iets gegeven. Jullie hebben elkaar wat gegeven niks meer niks minder.
Helaas. Nee.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ik vind wel dat je als mensen... allemaal... verantwoording hebt om mensen te helpen
ik probeer me ook voor te zetten dat t een klootzak is en veel meer warad ben en moet zorgen dak gelukkig word. en ik vraag niemand te kiezen... maar t frustreerd me dat hij zo makkelijk "gekozen" wordt en CA zit er nu eenmaal tussen, daar kan niemand wat aan doen (tenzij ze kiest om niet meer met mij om te gaan en dat doet ze niet en das heel lief en heb heel veel aan haar) maar t frustreerd me dat mn ex gewoon gezellig bij haar en haar man op visite gaat en net doet of hij geen klootzak is, alsof er niets aan de hand is...quote:Op zondag 26 februari 2012 15:38 schreef arachide. het volgende:
Snarf, even...
Ik ging van gelukkig naar suicidaal in 6 maanden relatie en dan heb ik het over twee pubers. Mijn ex gaat om met mijn vrienden en ik ben gedumpt via de fucking mail, uitgekafferd en voor schut gezet. Ik heb op al mijn vragen nooit antwoord gekregen en geloof me, ook jij zult waarschijnlijk nooit horen wat je nu wilt horen.
Exen zijn klootzakken, vooral voor jou, maar wat minder voor anderen. Dwing niemand om niet met hem om te gaan, praat ze ook geen schuldgevoel aan.. Het is tussen jou en hem, accepteer dat.
En ga vooral verder met je leven.
het heeft niks te maken met wat je wel en niet bent. ALs ik het zo lees ben jij een schat van een meid die soms zelfs veel en veeeeel te lief is en veel te veel accepteerd. Daar is niks ergs aan. Maar helaas heb jij daar misbruik van laten maken door 1 persoon.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ik vind wel dat je als mensen... allemaal... verantwoording hebt om mensen te helpen en ik heb hem t afgelopen jaar zo erg geholpen, en gelukkig gemaakt, hoe kan hij me dan weggooien als een zak vuilnis, had gehoopt dak toch iets meer waard was.... weer verkeerd gedacht...
mja... ik ben dan blijkbaar te lief... wil wel altijd iedreeen helpen en vergeet vaak me zelf..quote:
bijna 2 maanden terug.. vlak nou O&N was t uit...quote:Op zondag 26 februari 2012 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe lang geleden is het uitgegaan Snarf?
En daar zit dus het hele probleem.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... ik ben dan blijkbaar te lief... wil wel altijd iedreeen helpen en vergeet vaak me zelf..
ook met psych overgehad... kan zo goed voor anderen zorgen en nu is er geen "ander" en kan mezelf (door verleden, verder niet belangrijk nu) niet in t middelpunt plaatsen en ben daarom nu beetje op doodpunt...
val gewoon in een gat... en hij is gelukkig,
Jamaar weetje, dat hij tegen jou zich als een klootzak heeft gedragen, betekent niet dat hij een klootzak is. Het is heel spijtig voor jou hoe het is gelopen, maar kijk, als je niet meer verliefd bent/niet meer van de ander houdt, tja, dan houdt het op en dat eindigt het meestal naar.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik probeer me ook voor te zetten dat t een klootzak is en veel meer warad ben en moet zorgen dak gelukkig word. en ik vraag niemand te kiezen... maar t frustreerd me dat hij zo makkelijk "gekozen" wordt en CA zit er nu eenmaal tussen, daar kan niemand wat aan doen (tenzij ze kiest om niet meer met mij om te gaan en dat doet ze niet en das heel lief en heb heel veel aan haar) maar t frustreerd me dat mn ex gewoon gezellig bij haar en haar man op visite gaat en net doet of hij geen klootzak is, alsof er niets aan de hand is...
Van wat ik zo begrijp, vind ik dat je je ontzettend goed opstelt. Maar dat zal snarfje ook wel door hebben op de betere momenten.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en Snarf heeft mij nooit gevraagd om te kiezen overigens.
Ik heb zelf de keuze gemaakt om met Snarf om te blijven gaan. En ook dat heb ik tegen haar ex gezegd, en dat hij dat moet accepteren
geheel mee eens!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:47 schreef twi het volgende:
[..]
Van wat ik zo begrijp, vind ik dat je je ontzettend goed opstelt. Maar dat zal snarfje ook wel door hebben op de betere momenten.
Ze zeggen wel eens dat je de helft van de tijd die je relatie duurde (bij jou dus een half jaar) nodig hebt om helemaal over die persoon heen te komen. Dat je je rot voelt is heel normaal en je zult je waarschijnlijk nog wel even rot blijven voelen. Probeer het op je eigen manier te verwerken en laat je ex het op zijn manier verwerken. Als je daarna nog behoefte hebt aan contact (of misschien heeft hij dat wel), kun je altijd nog contact opnemen.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bijna 2 maanden terug.. vlak nou O&N was t uit...
Ik ken die regel, maar bij mij gaat 'ie niet op. Ik heb altijd een veelvoud nodig gehad om er van los te komen ipv de helft.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat je de helft van de tijd die je relatie duurde (bij jou dus een half jaar) nodig hebt om helemaal over die persoon heen te komen. Dat je je rot voelt is heel normaal en je zult je waarschijnlijk nog wel even rot blijven voelen. Probeer het op je eigen manier te verwerken en laat je ex het op zijn manier verwerken. Als je daarna nog behoefte hebt aan contact (of misschien heeft hij dat wel), kun je altijd nog contact opnemen.
mja... dan heb ik nog 4 maanden te gaan....quote:Op zondag 26 februari 2012 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat je de helft van de tijd die je relatie duurde (bij jou dus een half jaar) nodig hebt om helemaal over die persoon heen te komen. Dat je je rot voelt is heel normaal en je zult je waarschijnlijk nog wel even rot blijven voelen. Probeer het op je eigen manier te verwerken en laat je ex het op zijn manier verwerken. Als je daarna nog behoefte hebt aan contact (of misschien heeft hij dat wel), kun je altijd nog contact opnemen.
Ieder mens is natuurlijk anders koffie. Maar dit gaat wel om wat langere relaties.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken die regel, maar bij mij gaat 'ie niet op. Ik heb altijd een veelvoud nodig gehad om er van los te komen ipv de helft.
Ah ok, ik snap emquote:Op zondag 26 februari 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder mens is natuurlijk anders koffie. Maar dit gaat wel om wat langere relaties.
Als hij het je wel een keer uitlegt, zou dat een eventuele vriendschap in de toekomst wel een stuk makkelijker maken.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... dan heb ik nog 4 maanden te gaan....
tis niet dak hem terug wil, hoef zelfs niet persee vriendschap... enige wak wil is dat hij zich bewust is van wat hij doet, hoe ik me voel en dat hij naar me wil luisteren... al is t alleen maar uit respect en t feit dak belabgrijk voor hem was...
nou dan is er 1 oplossing mogelijk. Vertel alles in een mail. Je haat, verdriet, woede weet ik veel wat nog meer.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tis niet dak hem terug wil, hoef zelfs niet persee vriendschap... enige wak wil is dat hij zich bewust is van wat hij doet, hoe ik me voel en dat hij naar me wil luisteren... al is t alleen maar uit respect en t feit dak belabgrijk voor hem was...
Ik vind het wel moeilijk eigenlijkquote:Op zondag 26 februari 2012 15:47 schreef twi het volgende:
[..]
Van wat ik zo begrijp, vind ik dat je je ontzettend goed opstelt. Maar dat zal snarfje ook wel door hebben op de betere momenten.
Dat is iets waar hij zelf achter moet zien te komen. Het is niet iets dat je hem op kunt leggen.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Zet je maar vast schrap, want ik denk niet dat het gaat gebeuren.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Begrijpelijk, vandaar ook de complimenten.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het wel moeilijk eigenlijk
maar wil gezellig met hem om kunnen gaan, ga hem heus nog wel een keer tegen t lijf lopen en das minder vervelend als je dingen samen hebt uitgesproken ipv dat je elkaar _ heel ongemakkelijk_ tegen komt in t openbaarquote:Op zondag 26 februari 2012 15:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou dan is er 1 oplossing mogelijk. Vertel alles in een mail. Je haat, verdriet, woede weet ik veel wat nog meer.
Eindig met, ik wil of verwacht geen reactie, ik sluit het af bij deze mail. Ik wens je nog een heel fijne leven.
En van af dat punt negeer je elk contact van hem en jij gaat hem ook niet meer contacten. Je verwijderd zijn nummer uit je telefoon ,verwijderd hem op facebook, hyves en wat dan ook.
Hup hup nieuwe start
het al raar zijn als je het niet moeilijk zal vindenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het wel moeilijk eigenlijk
En dat gaat al helemaal niet gebeuren.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar wil gezellig met hem om kunnen gaan, ga hem heus nog wel een keer tegen t lijf lopen en das minder vervelend als je dingen samen hebt uitgesproken ipv dat je elkaar _ heel ongemakkelijk_ tegen komt in t openbaar
gezien je situatie enz zie ik julliegeen vrienden worden, en waarom per se vrienden worden? Hij was in je relatie al geen positieve toevoeging in je leven. Waarom denk je dat het anders zal zijn als je vrienden bent?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar wil gezellig met hem om kunnen gaan, ga hem heus nog wel een keer tegen t lijf lopen en das minder vervelend als je dingen samen hebt uitgesproken ipv dat je elkaar _ heel ongemakkelijk_ tegen komt in t openbaar
Het is geen verplichting om de telefoon op te nemen heh?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij neemt contact op en zegt dat hij vrienden wil zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |