Wat wil je daarmee zeggen.quote:
Oh k zie het alquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:31 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
Kijk even naar de bestandsnaam.
De scheidsrechter is verstrooidquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:31 schreef Nober het volgende:
Antonini douwt 'm gewoon opzij en het mag.
Dat is kunstschaatsen. Als je daar geen lekkere ziet dan doe je het slecht.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is mijn leerling.. geef haar schaatsles.
Ik had het gezien ja, in dat interview.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kan Nederlands verstaan maar niet spreken.![]()
Ik ben haar aan het trainen voor de 500 meter.. ze wil overschakelen van kunstschaatsen naar snelschaatsen. Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is kunstschaatsen. Als je daar geen lekkere ziet dan doe je het slecht.
lijkt me voorspelbaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:32 schreef Luckypenguin het volgende:
Benieuwd wat ze in de studio zeggen van die goal.
Daar ben je echt benieuwd naar? Is er nog ruimte voor discussie danquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:32 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
Ik had het gezien ja, in dat interview.![]()
Maar weer terug ontopic.
Schaats Architect.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben haar aan het trainen voor de 500 meter.. ze wil overschakelen van kunstschaatsen naar snelschaatsen. Wist je dat niet?
Je hebt 10 minuten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar ben je echt benieuwd naar? Is er nog ruimte voor discussie dan
"die bal was in zijn geheel over de lijn" zal de strekking zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:32 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |