SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers tot topic #100.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
Zaterdagavond-outfit dilemma's voor de veranderingOh damnquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:40 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Vanavond ga ik zondigen na zo een chille productieve dag
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Komt omdat je een spleet hebtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:41 schreef Juminelle het volgende:
Zaterdagavond-outfit dilemma's voor de verandering![]()
![]()
Leuk feestje, ga je nog iemand uitnodigen brada? En waarom Lucky Strikequote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:40 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Vanavond ga ik zondigen na zo een chille productieve dag?
![]()
Dit is de topicreeks waar ik de link naar die foto's van die spange chicks die ik postte in het Kissies-topic van Buffalo vanmiddag vandaan haaldequote:.
![]()
Bradaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Leuk feestje, ga je nog iemand uitnodigen brada? En waarom Lucky Strike?
Omdat achter Lucky Strike een verhaal achter zit en misschien is dat een broodje aap maar voor mij is dat goed genoeg![]()
Het smaakt toch allemaal de same plus ze zijn 5 euro afgerond lekker makkelijk met wissel![]()
![]()
Waarom gelijk zo vijandelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Brada
Omdat achter Lucky Strike een verhaal achter zit en misschien is dat een broodje aap maar voor mij is dat goed genoeg![]()
Het smaakt toch allemaal de same plus ze zijn 5 euro afgerond lekker makkelijk met wisselen wat is dat (broodje aap) verhaal dan? En sigaretten smaken toch echt niet allemaal hetzelfde hoor, begin jij net met roken...?
Ahzoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is de topicreeks waar ik de link naar die foto's van die spange chicks die ik postte in het Kissies-topic van Buffalo vanmiddag vandaan haalde.
![]()
![]()
Nee ik ben niet echt een roker het is meer brandstof voor joint.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo vijandelijken wat is dat (broodje aap) verhaal dan? En sigaretten smaken toch echt niet allemaal hetzelfde hoor, begin jij net met roken...?
Lucky Srike was eerst alleen bekend als Lucky. Tijdens oorlog van USA met Vietnam werd er in 1 pakje een joint verstopt wat weer in een slof zat. Als ze dan werden uitgedeeld gingen die soldaten gierig schreeuwen als ze de joint hadden ''Lucky Strike!''
Zodoende is dat verbasterd, dus vandaar.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:56 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee ik ben niet echt een roker het is meer brandstof voor joint.
Lucky Srike was eerst alleen bekend als Lucky. Tijdens oorlog van USA met Vietnam werd er in 1 pakje een joint verstopt wat weer in een slof zat. Als ze dan werden uitgedeeld gingen die soldaten gierig schreeuwen als ze de joint hadden ''Lucky Strike!''
![]()
Ahzo, interessant.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:56 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee ik ben niet echt een roker het is meer brandstof voor joint.
Dat heb ik eeuwigquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:41 schreef Juminelle het volgende:
Zaterdagavond-outfit dilemma's voor de verandering![]()
![]()
Ik ben nu gewoon al helemaal klaar om te gaan. Moet alleen nog even m'n haren stijlen.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Is je Aussie er al of haal je hem zo op van het station ofzo?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben nu gewoon al helemaal klaar om te gaan. Moet alleen nog even m'n haren stijlen.![]()
![]()
Neh, die komt rond 11 uur. Ik moet 'm ophalen van het station maar dat is echt twee straten verderop, dus ik kan nu een uur niks gaan doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is je Aussie er al of haal je hem zo op van het station ofzo?
Oeh Juminelle heeft een datequote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Neh, die komt rond 11 uur. Ik moet 'm ophalen van het station maar dat is echt twee straten verderop, dus ik kan nu een uur niks gaan doen? Veel plezier (en geluk?).
![]()
Lol zei jij niet dat jouw huis slecht bereikbaar was?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Neh, die komt rond 11 uur. Ik moet 'm ophalen van het station maar dat is echt twee straten verderop, dus ik kan nu een uur niks gaan doenOf was dat titi
![]()
Hehe, dankjewel. Het is niet echt een date tho, hij gaat gewoon mee uit met mij en wat vriendenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oeh Juminelle heeft een date? Veel plezier (en geluk?).
Eh, dat was titi denk ik? Mijn huis is heel goed bereikbaar juist, alleen wat ver weg voor jullie.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lol zei jij niet dat jouw huis slecht bereikbaar was?Of was dat titi
Oh ghehe dan was het titi jaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, dankjewel. Het is niet echt een date tho, hij gaat gewoon mee uit met mij en wat vrienden
[..]
Eh, dat was titi denk ik? Mijn huis is heel goed bereikbaar juist, alleen wat ver weg voor jullie.Ik weet nog steeds niet zeker of ik ga of niet
![]()
![]()
Ik las Aussie, hij komt toch niet helemaal uit Australië om met jou te mogen uitgaanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, dankjewel. Het is niet echt een date tho, hij gaat gewoon mee uit met mij en wat vrienden?
![]()
Gewoon gaan! Sowieso leuker dan op zaterdagavond binnen zitten en wie weet kom je daar wel bekenden tegen ofzo. En anders probeer je het gewoon leuk te maken met die andere tweequote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ghehe dan was het titi jaIk weet nog steeds niet zeker of ik ga of niet
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik las Aussie, hij komt toch niet helemaal uit Australië om met jou te mogen uitgaan?
Nee. Hij komt uit Australië, maar woont sinds een paar maanden in Groningen.
Ah oké, dacht even dat deze jongeman gestoord was of jij misschien Miss Nederland wasquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]Nee. Hij komt uit Australië, maar woont sinds een paar maanden in Groningen.
.
![]()
Dat is in mijn dorpje, niet in Arnhem bij Jochem. Haha.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lol zei jij niet dat jouw huis slecht bereikbaar was?Of was dat titi
All good things are wild and free.![]()
Het één sluit het ander niet uit natuurlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah oké, dacht even dat deze jongeman gestoord was of jij misschien Miss Nederland was.
![]()
Ik ga zo waarschijnlijk naar een feestje met Blackstreet![]()
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: