Ja man, Wit-Rusland. Me klas is wel behoorlijk debiel dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:08 schreef MarioBalotelli het volgende:
Een jongen uit me klas had het over de kernramp in Wit Rusland geloof ik? In de jaren 80 toen er radioactieve straling vrij kwam en heel Nederland al het gras moest verbranden enzo. Of over Stalin en Lenin deze leiders. Dit soort dingen weet ik bijna niet en lijkt me wel iets wat een 20 jarige moet weten.
quote:
Mijn buurjongen van 20 wist niet eens wanneer de eerste wereldoorlog was.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:08 schreef MarioBalotelli het volgende:
Een jongen uit me klas had het over de kernramp in Wit Rusland geloof ik? In de jaren 80 toen er radioactieve straling vrij kwam en heel Nederland al het gras moest verbranden enzo. Of over Stalin en Lenin deze leiders. Dit soort dingen weet ik bijna niet en lijkt me wel iets wat een 20 jarige moet weten.
Je bedoelt Tsjernobyl? Dat was in Oekraïne.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:08 schreef MarioBalotelli het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |