Zo te zien leeft dit onderwerp behoorlijk, en behoorlijk lang, onder de Fok!kers. Het lijkt me dan ook tijd om er een apart forum voor aan te maken, zodat al deze topics bij elkaar kunnen staan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Alle zoekacties alleen op TT en OP in FB
25 topics als ik zoek op "username wijzigen"
80 topics als ik zoek op "gebruikersnaam wijzigen"
6 topics als ik zoek op "nickname wijzigen"
63 topics als ik zoek op "andere username"
34 topics als ik zoek op "andere gebruikersnaam"
19 topics als ik zoek op "andere nickname"
74 topics als ik zoek op "username veranderen"
etc etc... Zullen best dubbelen tussen zitten maar het lijken er echt meer dan tientallen te zijn.
Nou en? Maar gezien de belangstelling is het wel een onderwerp dat leeft. Een apart subforum lijkt me handig.quote:
Ik ben serieus.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
FB graag voor serieuze verzoeken houden.
quote:er zijn 868 topics gevonden
quote:er zijn 10625 topics gevonden
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:19 schreef Swomp het volgende:
Een facking SUB forum voor dat?
Mogen we dan ook meteen een sub voor; Kachels ?
[..]
Het is al gebeurd, maar ze doen het gwn nietquote:
Er is volgens mij een paar jaar geleden een actie geweest dat je je gebruikersnaam kon veranderenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:27 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Het is al gebeurd, maar ze doen het gwn niet
Een voorbeeldje was Sunchaser, dat is Stefan geworden vlg mij. Anne had ook een andere nick.
Ik weet helaas niet meer voor welke gelegenheid dit was....
Goed topic.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:31 schreef static het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1782150
Nee hoor, je kunt ook een nieuw account aanmaken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
daarom moet je dus goed nadenken wanneer jij een nickname kiest
hee als je jou naam achters tevoren doet krijg je paardepenis :pquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:12 schreef sinepedraap het volgende:
Ik had m'n naam per ongeluk verkeerd om geschreven. Zit je dan mooi aan vast de rest van je FOK! carrière.
nu lees ik je naam pas andersomquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:12 schreef sinepedraap het volgende:
Ik had m'n naam per ongeluk verkeerd om geschreven. Zit je dan mooi aan vast de rest van je FOK! carrière.
hahaha ja niemand wist dat ook nog !!111quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:21 schreef Sanddr het volgende:
[..]
hee als je jou naam achters tevoren doet krijg je paardepenis :p
zserieus niet? is ook wel moeilijk te zien horoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
hahaha ja niemand wist dat ook nog !!111![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |