Mijn gevoel zegt ook Asusquote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:59 schreef leolinedance het volgende:
Asus nemen, want Asus
De rest merk je toch niet.
Jouw gevoel is goedquote:Op zaterdag 25 februari 2012 03:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt ook Asus![]()
Maar mijn verstand wil ook een beetje gerust gesteld worden
medion zit qua prijs vaak onder zelfbouw.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:07 schreef Devion het volgende:
Medion -> De prestaties zullen hoger liggen, vooral in games.
Asus -> Veel betrouwbaarder merk dan medion. Bij medion willen nog wel eens voedingen en mobo's snel stuk gaan e.d..
Zelfbouw(Mits goed samengesteld) -> Goedkoper, net zo betrouwbaar als de Asus, zelfde prestaties als de Medion.
heb je overwogen om alleen de videokaart te vervangen?quote:Op zondag 26 februari 2012 02:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:
En met mn huidige pc kan ik nog steeds alles wat ik wil behalve BF3 spelen.
En dit is het antwoord op de vraag van TS?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:20 schreef Dimens het volgende:
Lijstje met componenten
Hier hoef je alleen nog maar een leuke behuizing bij te kiezen en een HDD. Al zou ik de HDD die nu in je huidige PC zit in deze zetten.
De SSD zet je als boos volume waar je Windows op installeert en al je programma's/games. De HDD gebruik je dan voor al je media zoals documenten, films, muziek e.d.
De SSD is klein qua opslag maar wel ontzettend snel. 128GB is genoeg voor Windows en behoorlijk wat programma's. Windows opstarten in Ca. 15 secondes en Adobe Photoshop is al klaar met opstarten voor je de naam van het programma kunt uitspreken. (Echt waar, ik probeerde het net.)
Hier heeft hij meer aan dan dat ik zeg; "Je moet die nemen."quote:Op zondag 26 februari 2012 21:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dit is het antwoord op de vraag van TS?
Nee, je geeft geen antwoord op zijn vraag.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier heeft hij meer aan dan dat ik zeg; "Je moet die nemen."
Zeur eens niet zo, hij probeert hem gewoon een goed(en wss. beter) advies te geven.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, je geeft geen antwoord op zijn vraag.
Haha! Toen ik vanmiddag even snel zijn post las was ik juist erg enthousiastquote:Op zondag 26 februari 2012 21:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dit is het antwoord op de vraag van TS?
Zie mijn post hierbovenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:20 schreef Dimens het volgende:
Lijstje met componenten
Hier hoef je alleen nog maar een leuke behuizing bij te kiezen en een HDD. Al zou ik de HDD die nu in je huidige PC zit in deze zetten.
De SSD zet je als boos volume waar je Windows op installeert en al je programma's/games. De HDD gebruik je dan voor al je media zoals documenten, films, muziek e.d.
De SSD is klein qua opslag maar wel ontzettend snel. 128GB is genoeg voor Windows en behoorlijk wat programma's. Windows opstarten in Ca. 15 secondes en Adobe Photoshop is al klaar met opstarten voor je de naam van het programma kunt uitspreken. (Echt waar, ik probeerde het net.)
Ja heel even, maar zet nu gewoon een nieuwe pc neer.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:32 schreef .Bankbiljet het volgende:
[..]
heb je overwogen om alleen de videokaart te vervangen?
Een processorkoeler is trouwens niet nodig?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:20 schreef Dimens het volgende:
Lijstje met componenten
De Processor komt met een koeler in de doos. Persoonlijk vind ik hem stil genoeg voor een boxed koeler en vind ik het niet nodig een vervangende ervoor te kopen.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Een processorkoeler is trouwens niet nodig?
Ik heb al m'n componenten uit twee winkels gekocht. Ik was net iets meer kwijt maar heb dan wel maar een keer verzendkosten hoeven te betalen waardoor ik niet veel meer kwijt was dan wat de berekening op Tweakers was.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Waar ik wel tegen op zie is om via tweakers de beste prijzen te vinden, maar dan alle componenten ergens anders te moeten bestellen.
Ik was heel toevallig 2 dagen geleden al bezig geweest met een wenslijst van tweakers:quote:Op zondag 26 februari 2012 23:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
De Processor komt met een koeler in de doos. Persoonlijk vind ik hem stil genoeg voor een boxed koeler en vind ik het niet nodig een vervangende ervoor te kopen.
Ik heb niet zolang geleden zelf ook een systeem in elkaar gezet en dit was het eerste systeem ooit zelf in elkaar gezet. Ik was wel bekend met de componenten e.d. maar toch was het wel spannend. Heb er een middag voor gezeten en het is allemaal feilloos gegaan.
Er kan weinig mis gaan. Het is net lego waar alles op z'n plek past en niet anders.
[..]
Ik heb al m'n componenten uit twee winkels gekocht. Ik was net iets meer kwijt maar heb dan wel maar een keer verzendkosten hoeven te betalen waardoor ik niet veel meer kwijt was dan wat de berekening op Tweakers was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |