Verschillende lakjes over elkaar volgens mij. Maar daar ben ik niet creatief genoeg voorquote:
soms kan het leven zo simpel zijnquote:
zag er goed nombaar uit hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nick eet nooit cakejes oid. Nu ik ze in velle kleuren heb vreet hij het wel. Mannen![]()
Heb ik nu. Glitters over een matchende basiskleur is ook gewoon layeren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Verschillende lakjes over elkaar volgens mij. Maar daar ben ik niet creatief genoeg voor
Ja, nou willen we pics ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind mijn ene franken echt geniaal
Ik zal wel foto's maken maar ben morgen niet thuisss
kun je niet gewoon pigmenten door een kleurloze lak gooien?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook zelf nagellak maken, maar duuuuur om al die zooi te kopen
Dat kan ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb ik nu. Glitters over een matchende basiskleur is ook gewoon layeren.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:06 schreef Puckzzz het volgende:
I made it!! Ik stapte uit en kon meteen in de andere bus stappen
9292OV die het een keertje goed heeft?? Ik was precies om 00.00 thuis. Zoals vermeld
Ja maar dat is makkelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dus jij layert ook.
Niet moeilijker maken dan het is he.
was het gezellig?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:06 schreef Puckzzz het volgende:
9292OV die het een keertje goed heeft?? Ik was precies om 00.00 thuis. Zoals vermeld
Ja, maar die speciale is betor blijkbaarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kun je niet gewoon pigmenten door een kleurloze lak gooien?
Koester dit soort momentenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:06 schreef Puckzzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |