quote:
Op zondag 21 juli 2002 13:27 schreef Mr_Opel het volgende:
ligt eraan, als het zonder liefde/gevoel is en puur voor de lust, dan mag het best
quote:wat maakt dat nou weer uit?
Op zondag 21 juli 2002 13:38 schreef powertony het volgende:
Waarom niet ? Zolang ze maar geen nieuwe vriend heeft...
als hij/zij met jou wil sexen betekent dat je beter bent als de nieuwe vriend(in)
"kan dit niet in een van de bestaande topics?"
Sex met je ex !!!
sex met je ex?
Sex met je ex
Wanneer mag je sexen met je ex?
etc.
quote:Ik bedoel in welke situatie dan ook
Op zondag 21 juli 2002 13:38 schreef Terence_Hill het volgende:
Het is niet goed voor je huidige relatie. Ook kan je hem of haar moeilijker vergeten of los laten als dat nodig is. Het werkt roddels en onduidelijkheden in de hand.
MAAR het is wel erg lekker.
Ik heb het al vaker gehad. Ergste was denk ik toch wel een vriendinnetje waar ik het 3 weken mee had. We hadden als behalve het laatste honk gehad. Ze was nog maagd. Een jaar later had ze al een tijdje een vriend en 3 of 4 dagen nadat ze was ontmaagd door haar vriend heb ik het met haar gedaan. Veel bizarre momenten in m'n leven gehad maar dit is toch wel een toppertje... Ze hebben het nog steeds.
Nu maar hopen dat het niet jouw vriendin was...
Ik heb zelfs gemerkt dat als je dit dus doet bv na een paar weken ofzo, dat het juist veel hevigere en intiemer is dan dat het tijdens de relatie was. Waarom?? Tijdens de relatie hang je veel op elkaars lippen en doe je het regelmatig, nu heb je tijdje droog gestaan dus dan verlang je des te meer!!
Dan wordt t lastig. Maar het blijft lekker
Da's mijn ervaring dan.
Verheug me anders erg op sex met iemand anders zijn ex...
quote:pluspuntje, ze scheert zichzelf wel, alleen haar baard niet
Op zondag 21 juli 2002 19:31 schreef David Letterman het volgende:
Off-topic:Verheug me anders erg op sex met iemand anders zijn ex...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |