Eerder een stuk of 600quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:26 schreef Garisson72 het volgende:
Op 7 maart voorspel ik minstens 15 reviews van John Carter, trouwens.
Nou ja het is een beetje moeilijk een review te schrijven omdat er veel te veel gebeurd. Ik had eerst een 8 gegeven maar toen zag ik mensen Tintin en Hugo dezelfde en hogere cijfers geven, en deze film overstijgt het toch wel.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:33 schreef Quisho het volgende:
American History X
[ afbeelding ]
Natuurlijk had ik al over deze film gehoord en ik wist dat het over neonazi's ging en het soms als een controversiële film bestempeld wordt. En dat was het dus ook in een bepaalde mate. Het plot is goed uitgewerkt, alleen probeert de film inderdaad net iets te veel een statement te maken. Maar de cinematografie is in ieder geval dik in orde, en het acteerwerk van Norton is ook weer geweldig.
Maar desondanks alle controversie greep de film mij niet zo erg als de bedoeling zou zijn geweest, misschien omdat de karakters niet interessant genoeg zijn. Ook zaten er een paar wendingen in het verhaal die een beetje ongeloofwaardig waren. De film blijft wel boeiend, al zakt het net na het middengedeelte wel iets in, maar daar staat dan weer een schokkend einde tegenover.
De film probeert net iets te veel een boodschap over te brengen en haal alle beladen onderwerpen weg en dan is de film toch wel een beetje mager. Maar alsnog wel een kijkbeurt waard, maar dan moet je er wel voor in de stemming zijn.
8.5/10
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:28 schreef planethugo het volgende:
The Adventures of TinTin
[ afbeelding ]
Vooraf was ik wat sceptisch maar WOW wat een geweldige film. De mooiste animatiefilm ooit. Maar Kuifje is meer dan dat. Hij is origineel, volgepakt met actie, leuke humor, een lekker vlot maar interessant verhaal en stuk voor stuk perfecte stemacteurs bij de al bekende figuren. Ik was eigenlijk vergeten dat ik vroeger veel kuifje keek en las maar dat kwam nu allemaal terug door met name de klunzen Jansen & Janssen. Werkelijk van begin tot eind genoten van dit spektakel dat wat mij betreft zijn weerga niet kent. Spielberg heeft zich duidelijk uit kunnen leven met zijn eerste film waar de mogelijkheden onbegrenst zijn.
Laat die vervolgen maar komen![]()
Benieuwd wat Peter Jackson van het vervolg maakt...
9.2
Zeer goeie film idd!quote:Op zondag 26 februari 2012 08:54 schreef Sejt het volgende:
Incendies
Geen tijd om een review te schrijven, maar ik post omdat ik deze film kan aanbevelen!!
Let op, het is een drama die op z'n tijd als schokkend ervaren kan worden.
Maar wat een beauty.
8,5
Zeer leuke film over een historische gebeurtenis gezien vanuit twee kanten. Ook wel leuk om een film in het oorlogsgenre te zien die niet de focus legt op 1 soldaat dan wel klein groepje.quote:A dramatization of the Japanese attack on Pearl Harbor and the series of American blunders that allowed it to happen.
Het verhaal zelf is een beetje slapjes maar OMG wat ben ik vaak geschrokken, ik was seriously scared!! Zweethandjes en alles erop en eraanquote:De jonge advocaat Arthur Kipps (Daniel Radcliffe) krijgt de opdracht naar een afgelegen dorpje af te reizen om het papierwerk van een onlangs gestorven cliënt te regelen. Terwijl hij alleen in het afgelegen huis aan het werk is ontdekt hij een aantal tragische geheimen. Hij voelt zich steeds minder op zijn gemak wanneer hij telkens een in zwart geklede mysterieuze vrouw blijft zien. De lokale bevolking wil hem niet helpen om er achter te komen wie de vrouw is, en voor hij het weet is hij verwikkeld in een race tegen de klok, als hij haar ware bedoelingen ontdekt.
Ik snap in het geheel de hele positieve verhalen niet. Niet in de bios gezien maar wel gezien en ik vond het ..... vrij standaard en matig. Een 6 tot een 7 in mijn boekje.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:59 schreef musicfreakyme het volgende:
Het valt me op dat veel mensen Warriors hebben gezien en het een hele goede film vinden.
Is er iemand die hem in de bioscoop heeft gezien? Daar ben ik erg nieuwsgierig naar.
Hij heeft volgens mij maar een week gedraaid in de bioscopen, terwijl de trailer wel al maanden daarvoor in de bioscoop werd getoond.
Zo jammer dat ik die niet in de bioscoop heb kunnen kijken!
Binnenkort de dvd maar even kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |